Hiihtäjä pöyristyi lippuluukulla – tässä on Suomen kallein latu: ”Samalla hinnalla viikonlopun kauppareissu”
Päivälippu Vuokatin ensilumenladulle ja hiihtoputkeen maksaa 24 euroa. Latujen kunto on kiitettävä. Levillä ja Rukalla tykkilumelle pääsee ilmaiseksi.
Kuntohiihtäjä Jukka Laine laittoi tiistaina kotonaan Tampereella sukset pussiin ja lähti puolisonsa kanssa lomareissulle Vuokattiin. Keskiviikkona ensilumenladun lippupisteessä tuli ikävä yllätys.
– Myyjä sanoi, että päivälippu maksaa 24 euroa ja kahdelta hengeltä 48 euroa – ei perhana! Samalla hinnalla teen viikonlopun kauppareissun, Laine kritisoi.
Hän sanoo olevansa ”niitä miehiä”, jotka eivät ole hiihtämisestä tottuneet maksamaan.
– Olin etukäteen kuullut, että Vuokatissa latu maksaa. Ajattelin hinnaksi kymmenen, korkeintaan 15 euroa per kerta. Sellainen hinta olisi sietokyvyn rajoissa, Laine toteaa.
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/5ad96399-3285-4c7f-8327-4d401542bfaf?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR1JifZvqEAvjz2pU9VsPbL5ko0Wr5VVrBjO4zSoTFoypkkE_Bovbp9yN9E#Echobox=1634181839
Suomen kallein latu Vuokatissa
15
1155
Vastaukset
- Anonyymi
Uusavuttoman itkua. Googlettamalla tuo lipunhinta olisi selvinnyt ja näin vähemmällä mielipahalla kun jättänyt sukset kotiin.
Tässä linkki muille kiukuttelijoille
https://vuokattisport.fi/hiihtotunneli-ensilumenlatu/- Anonyymi
Olisi noilla hinnoilla kannattanut jäädä itsekkin kottiin, ei pelkästään sukset!
- Anonyymi
Uutisen negatiivisen asiat ja valitus alussa, ja positiiviset kommentit lopussa jonne asti ei jaksa uutista lukea. Tarkoitushakuista negatiivista kohua aiheen ympärille. Sama uutisaihe samalta toimittajalta samalla tulokulmalla oli myös viime syksynä uutisissa.
- Anonyymi
Oliskohan toimittaja voideltu paremmin muissa kohteissa tai lehden mainoskumppanuudet muissa hiihtokeskuksissa kuin Vuokatissa.
- Anonyymi
Köyhälle tuntuu kaikki olevan kallista.
- Anonyymi
Kyseessä on siis vanhan lumen eli menneen talven latu.
- Anonyymi
Siinä ei edes uudet sukset toimi. Eri versiota.
- Anonyymi
Ja tällainen uutinen lehteen? Tuli jo varmalla ennakkoasenteella. Siis marinalla ei mitään arvoa
- Anonyymi
Saisivat maksaa, jos erehtyisin hiihtämään. Mämminsyöjien ja vanhojen mummojen harrastus.
- Anonyymi
Suomen velkaisin kunta. Sotkamo veronmaksajat maksaa
- Anonyymi
Ei taida pitää paikkaansa.
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis mitäs läksit. Etelän vetelillä onb millä maksaa kunhan nuukailevat ja vaativat ilmaista. Ihan oikein,että joutuvat maksamaan. Laittasivat 100€/vrk. hinnaksi.
- Anonyymi
Kas, tämähän on ko toimittajan, Santtu Silvennoisen, toistuva syys juttu.
Viimesyksynä valitusvirsi Olokselta nyt Vuokatista, mistähän ensi syksynä löytyy kallein latu.
Mihin hän pyrkii näillä jutuilla, vai ovatko ne lehden täytettä.
Ihan vertailun vuoksi olisi voinut käydä viereisessä, vielä nimeämättömässä hallissa, vertaamassaa tilavuokria latuhintoihin. - Anonyymi
On kallista, elämä
- Anonyymi
Valtion tuet lakkaa niin paljon on sähkölaskut sotkamosa siirtohinta vois olla 400 eur/kkper nokka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006