Eipä sitten näy löytyvänkään Kärsämäestä varteenotettavaa ehdokasta tuleviin aluevaaleihin. On käännettävä katseet Pyhännän ja Haapaveden suuntaan.
Aluevaalit
21
85
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha sanonta, jotta viisain mies kaupantekoon ja vahvin mies myllyyn. Ei ole kärsämäkisistä edes sinne myllyyn. Kovin on kapiat hartiat.
- Anonyymi
" Isäni laittoi vehnämyllyyn /16,5v ikäinen olin, 30km matkaa sivuitse, pakkasta siinä 20 asttee tienoilla, traktorissa oli ns tuulensuojana vm-63"rättihytti, mylläri kysyi "yksinkö tulit,,sanoin; 4- nuffilla,, kuormana oli 10 hehtoo venänjyviä isäni viljelemänä-ja pellosta,,
vaan en kmäkinen olekkaan koskaan ollutkaan enkä koskaan tule olemaankaan,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Isäni laittoi vehnämyllyyn /16,5v ikäinen olin, 30km matkaa sivuitse, pakkasta siinä 20 asttee tienoilla, traktorissa oli ns tuulensuojana vm-63"rättihytti, mylläri kysyi "yksinkö tulit,,sanoin; 4- nuffilla,, kuormana oli 10 hehtoo venänjyviä isäni viljelemänä-ja pellosta,,
vaan en kmäkinen olekkaan koskaan ollutkaan enkä koskaan tule olemaankaan,,olin 13v Kämäkissä töissä ja sen opin, että #hoitokokoukset on ensimmäisenä, kun tulin kämkiin, niimpä vastavuoroisesti tulen niitä kämäki- johtajille järjestämään,,
- Anonyymi
Onhan se tuo Ilkka Repo. Paremman puutteessa sitäkin vois äänestää.
- Anonyymi
saiko ne keskustalaiset Ilkan työttömäksi?
en ole perehtynyt aluevaltuutetun toimenkuvaan, että mikä on homman nimi,,? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saiko ne keskustalaiset Ilkan työttömäksi?
en ole perehtynyt aluevaltuutetun toimenkuvaan, että mikä on homman nimi,,?itse olen homman arssinoinut, ettei mikään muu, kuin sekoittaa aluekuntain keskinäiset-asiat entsistä enemmän riitaisiksi,, seon kuin kylän juou,,
- Anonyymi
Ei hyvältä näytä MTV-uutisten tutkimustulosten mukaan Kärsämäen tulevaisuus. Vain yksi edustaja tulisi läänin etelälaidalta ja sekin Ylivieskasta. Nyt pitäisi ryhdistyä ja kaikkien kuntalaisten, naapurikunnat mukaanlukien äänestää Perussuomalaisten Ilkka Repoa. Kärsämäestä ei löydy ehdokasta niin suuriin saappaisiin
- Anonyymi
ja vain pöhölö siihen jobiin itsensä uhraa kaikkien haukuttavaksi,,
- Anonyymi
On siellä Haapavedellä tuhannen kertaa parempikin ehdokas, sellainen, joka tietää jotain ja on yhteistyökykyinen. Kelpaisi varmasti alueen edustajaksi ja pitäisi huolen omistaan, niin kuin nyt voi pitää. Ainakin osaa tuoda asian julki ja neuvottelutaitoakin on. Arvostettu osaaja.
- Anonyymi
Höpö hopö, kuka nyt kepulaista äänestäis.
- Anonyymi
no niin nyt se selvisi siis Aluevaaleilla valitaan Hyvinvointi- Valtuustot jotka ottaa kunnilta valtuudet pois, perustetaan Hyvinvointi alueita johon kuuluu aina yhteen useita kuntia,
Siinähän käy, että nyt toimivat kehittyneet ja työllistävät kunnat joutuu heikkojen kuntien ylläpitoon.
sepä näppärästi Suomi sasialisoitui
eikö sitä juuri torjutu vuosina 39-44- Anonyymi
en äänestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en äänestä
Oulun kepulaiset saattaa saada enemmistön, mutta ovat pakkoraossa, koska eivät voi unohtaa syrjäkuntia aivan kokonaan. Muutenhan kepukoita ei olisi kohta muualla kuin Oulussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oulun kepulaiset saattaa saada enemmistön, mutta ovat pakkoraossa, koska eivät voi unohtaa syrjäkuntia aivan kokonaan. Muutenhan kepukoita ei olisi kohta muualla kuin Oulussa.
siinse riidan siemen on itämässä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinse riidan siemen on itämässä,
Siinähän se, kuntajunttaajat sukupolvien ajalta joutuu opposition marginaaliin ja Remeksen kanssa vääntämisen sijaan ottavat yhteen muiden kuntien kepulaisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se, kuntajunttaajat sukupolvien ajalta joutuu opposition marginaaliin ja Remeksen kanssa vääntämisen sijaan ottavat yhteen muiden kuntien kepulaisten kanssa.
siksi Lohi oli yksi niistä harvoista kepulaisista jotka hyppi ilosta kun kuntademokratiaa rajusti leikkaava kolhoosimalli meni läpi.
- Anonyymi
Tappelu tulee maakunnissa ja palveluista!! Ja kepu häviää taas.......
- Anonyymi
Mutta miksi kärsämäkinen ei viisastu. Siinä olis tiedemiehille työnsarkaa tutkia, jotta mikä on menny pieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi kärsämäkinen ei viisastu. Siinä olis tiedemiehille työnsarkaa tutkia, jotta mikä on menny pieleen.
Kärsämäkisellä on jo syntyesään tavallista pitempi kieli ja vielä ruskea väriltään. Selitys siihen on luonnon valinta. Frosteruksen ajoista lähtien kärsämäkistä on kustu silmään ja kaikkeen se se on alistunu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärsämäkisellä on jo syntyesään tavallista pitempi kieli ja vielä ruskea väriltään. Selitys siihen on luonnon valinta. Frosteruksen ajoista lähtien kärsämäkistä on kustu silmään ja kaikkeen se se on alistunu.
siemenet on yli-lämmennet, johtuen kh,sta, kieltää niiden käyttämisen jo ylä-asteelta alkaen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siemenet on yli-lämmennet, johtuen kh,sta, kieltää niiden käyttämisen jo ylä-asteelta alkaen
Viimeinen käyttöpäivä menny ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086