Linda Lampenius on jakanut Instagramissa kuvan mallivuosiltaan, jossa on ysärityyli kohdillaan... Lampenius tunnettiin Suomessa lähinnä viihdetähtenä, mutta kansainvälisesti hän on tehnyt mittavan uran viulistina.
https://www.suomi24.fi/viihde/some-repesi-linda-lampenius-jakoi-alusvaatekuvan-wow-siis-niin-upea-kuva-fantastiskt?s24
Some repesi! Linda Lampenius jakoi alusvaatekuvan: "Wow!", "Siis niin UPEA kuva!", "Fantastiskt!"
34
7705
Vastaukset
- Anonyymi
Upea on! Suomessa Lindaa pidettiin jonain tytönhupakkona, mutta hän on oikea taiteilija - ja näyttävä sellainen. Vähän tulee mieleen tämä Diilin Sointu, joka pukeutui näyttävästi, eikä ole siksi niin uskottava.
- Anonyymi
Oikea taiteilija? Jos olisi todellinen taiteilija, niin ei tarvitsisi poseerata seksikuvissa. Julkisuustempauksilla haki nostetta uralleen. En ota vakavasti, hömppäviihdettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea taiteilija? Jos olisi todellinen taiteilija, niin ei tarvitsisi poseerata seksikuvissa. Julkisuustempauksilla haki nostetta uralleen. En ota vakavasti, hömppäviihdettä.
Ja kohta itketään ,kun ei kaikki ylistäkkää kauneutta ,kummallista tuo puolialastomana poseeraaminen,siinäpä mallia omille tytöllle ,että näinkin voi pysyä ihmisten mielessä.
- Anonyymi
Niin siis muistetaa aikuisviihdetähtenä. Eikö se siellä pupulehdessä ollut puputyttönä.
- Anonyymi
Niin olikin juu. Mutta en sitä olisi muistanutkaan. Itse miellän hänet viulustiksi.
- Anonyymi
Mä olen jo sen ikäinen että aikoinaan jopa ostin Lindan playboy-numeron tuoreltaan.
Pari Linda siideria sitä lukiessa meni. Upea nainen silloin ja upea nainen vielä nytkin. Se miten Sanoma-yhtiö Rita Tainolan johdolla häntä aikoinaan kohteli oli häpeällistä. - Anonyymi
Vähän vaikeaa minun on Lindaa taiteijaksi mieltää kun on julkisuus haettu muuta tietä. Sisänsä harmi, saattaahan olla että Linda on oikeasti lahjakas muusikko.
Miksi muuten naiset käyttää usein tätä alkukantaista keinoa päästä "uralla eteenpäin". Toiset vinkuu tasa-arvosta ja ties mistä naisten kohtelusta ja seksisymboleiksi alistamisesta, nämä jolla on mahdollisuus oikein haluaa sitä kautta eteenpäin.
Pistäkääpä te muut naisten kohtelusta huolestuneet naiset nämä toiset siskot ruotuun !- Anonyymi
Ei saattaa vaan hän oikeasti on erittäin lahjakas. Oli jo ala-asteella aivan huippu viulisti.
- Anonyymi
Mulla playboy lehti vielä hyllyssä , missä Linda Bravan vaalea tuhero näkyy. Hyvä viulusti ja alastonmalli. Ihana vaaleus laittaa fiilikset korkealle..
- Anonyymi
No siinä sulle Lindaa jäykistämään oloa:https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=linda lampenius playboy pictures&atb=v169-1&iax=images&ia=images
- Anonyymi
Tekö
Teko Blondi.!
- Anonyymi
Tosi hyvä kuva, näyttää paremmalta tuossa kuin yleensä. Mullon vaan aina Lindan suhteen tullut jonkinlainen inho, ehkä sairaalloisesta väkisin ja hampaat irvessä toljottamisesta. Tullut vaan fiilikset, että kaikki osat ei toimi tuonkaan päässä ihan kunnolla. Mutta hyvää syksyn jatkoa vaan.
- Anonyymi
Hyvä kuva, mutta melko kammottavia näyttää myös löytyvän noilta playboyajoilta, teennäisiä seksikkyyttä tavoittelevia naaman vääntelyjä.
- Anonyymi
Kaunis nainen on vieläkin, menneisyys on meillä kaikilla ja sillä siisti 👍
Siis Hä?<<<<<<<<<<<<<<Absolut Nothing
Mitään ei näy<<<<<<paitsi viulu,,,
Tulkaa live Jasminiin, annan kuvia siis oieita kuvia- Anonyymi
Taitava muusikko ja kyykkyviulunsoiton keksijä. Eikä pahan näköinenkään ollenkaan.
- Anonyymi
Lindalle kuulemma tehtiin Suomen eka A-bleech juuri puputyttö aikoina.
-pepe-- Anonyymi
kuulemma oli ihan viimeinen hetki operaatioille. Sen verta hurjaan kuntoon oli luukku päässyt.
- Anonyymi
Entä sitten oliko siinä jotain ihmeellistä .?
- Anonyymi
Nuorempana katsoi minua silläsilmällä kerran kaupungilla mutta ei se mitään. Niinhän ne muutkin missit teki vielä siihen maailman aikaan hyvinkin. Jokatapauksessa kaunis edelleen kuin mikä hän on ja taitava ja monipuolinen ihminen myös
- Anonyymi
Lida muistelee nuoruuttaan ja alkaa taas riisua uudelleen vaatteistaan taas pois .
- Anonyymi
Sopii mulle ainakin vielä oikein hyvin semmoinenkin touhu ikinuorelta.
- Anonyymi
Hmm olis julkaissut kuvan pelkistä alusvaatteista.
- Anonyymi
sen ymmärän että nuoruuteen haluisi palata muistojen muodossa ,,itse kukin ,mutta
pitääkö kertoa siitä ...huh - Anonyymi
Mulle Linda Lampenius/ Linda Brava tulee aina olemaan vain muuan kyykkyviulisti, joka ponnisti julkisuuteen Vanessa Maen vanavedessä. Linda on yhtä kuin SE kyykky, Playboy, Baywatch ja Linda- siideri. Varsinaisesta urasta en tiedä mitään.
- Anonyymi
Kai sillä on isommat daisarit joskus ollu?
- Anonyymi
Miksi niin monet vanhenevat julkkikset, ja sekundajulkkiksetkin, julkaisevat jopa nuoruudessa otettuja "seksikkäitä" kuviaan nykyään? Nuoruutta ei takaisin saa, ja useimmat ihmiset ovat olleet nuorena kauniita. Parhaat ehkä edelleenkin, muttei tarvitse verrata entiseen. - Eläkää tätä hetkeä! Ihminen on parhaimmillaan omana itsenään ja juuri sellaisena, kuin tällä hetkellä on. Muistella voi menneitä muutenkin.
- Anonyymi
Kauan sitten Linda esiintyi naapurikaupungissa ja muu perhe oli menossa konserttiin, alle kouluikäisen esikoisen oli tarkoitus jäädä siksi aikaa isovanhemmille. Mutta hänpä ilmoitti toisten lähtöön valmistautuessa, että "minä lähden Plindaa katsomaan kanssa".
Niin siinä loppupeleissä kävi, että pikkuinen ihailija istui konsertissa vuorotellen molempien vanhempien sylissä, koska sali oli täysi. - Nm. Linda-muisto - Anonyymi
Antti Kurvinen sanoi uudelleen rokote kriittisiä foliohatuiksi. Voiko ministeri todella Suomessa haukkua kansalaisia näin? Kiihotus kansanryhmää vastaan on syyte
- Anonyymi
Kommenttisi kertoo sinusta, ei Kurvisesta tai kenestäkään muusta. - Nm. Yöäk
- Anonyymi
Jos olisi julkaissut jossain muussa kuin ZuckerbergInstaPieceOfShitissä, noteeraisin.
- Anonyymi
Olin minäkin 30 vuotta sitten komea, nyt en ole enää kuin komea. Niin ja tullut muutama kilo lisää ja hiuksetkin harmaantuneet. On vanhenemisessa hyviäkin puolia, kuten vaikka se ettei välitä läheskään niin paljon kuin nuorena siitä mitä muut ajattelevat sinusta. Rahaakin on paljon enemmän joten en kyllä nuoruuteni persaukisuutta kaipaa.
- Anonyymi
linda on vanha haaska jolla viulu -kin on jo homeessa
- Anonyymi
Mutta ei niiin vanha ja homeinen kuin tuon kirjoittaja. - Nm. Hän osaa asiansa, sinä et edes kirjoittaa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171048124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102639Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2222114Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231933- 721120
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491114Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59979Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77929- 170925
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43872