Some repesi! Linda Lampenius jakoi alusvaatekuvan: "Wow!", "Siis niin UPEA kuva!", "Fantastiskt!"

Linda Lampenius on jakanut Instagramissa kuvan mallivuosiltaan, jossa on ysärityyli kohdillaan... Lampenius tunnettiin Suomessa lähinnä viihdetähtenä, mutta kansainvälisesti hän on tehnyt mittavan uran viulistina.
https://www.suomi24.fi/viihde/some-repesi-linda-lampenius-jakoi-alusvaatekuvan-wow-siis-niin-upea-kuva-fantastiskt?s24

34

7635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Upea on! Suomessa Lindaa pidettiin jonain tytönhupakkona, mutta hän on oikea taiteilija - ja näyttävä sellainen. Vähän tulee mieleen tämä Diilin Sointu, joka pukeutui näyttävästi, eikä ole siksi niin uskottava.

      • Anonyymi

        Oikea taiteilija? Jos olisi todellinen taiteilija, niin ei tarvitsisi poseerata seksikuvissa. Julkisuustempauksilla haki nostetta uralleen. En ota vakavasti, hömppäviihdettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea taiteilija? Jos olisi todellinen taiteilija, niin ei tarvitsisi poseerata seksikuvissa. Julkisuustempauksilla haki nostetta uralleen. En ota vakavasti, hömppäviihdettä.

        Ja kohta itketään ,kun ei kaikki ylistäkkää kauneutta ,kummallista tuo puolialastomana poseeraaminen,siinäpä mallia omille tytöllle ,että näinkin voi pysyä ihmisten mielessä.


    • Anonyymi

      Niin siis muistetaa aikuisviihdetähtenä. Eikö se siellä pupulehdessä ollut puputyttönä.

      • Anonyymi

        Niin olikin juu. Mutta en sitä olisi muistanutkaan. Itse miellän hänet viulustiksi.


    • Anonyymi

      Mä olen jo sen ikäinen että aikoinaan jopa ostin Lindan playboy-numeron tuoreltaan.
      Pari Linda siideria sitä lukiessa meni. Upea nainen silloin ja upea nainen vielä nytkin. Se miten Sanoma-yhtiö Rita Tainolan johdolla häntä aikoinaan kohteli oli häpeällistä.

    • Anonyymi

      Vähän vaikeaa minun on Lindaa taiteijaksi mieltää kun on julkisuus haettu muuta tietä. Sisänsä harmi, saattaahan olla että Linda on oikeasti lahjakas muusikko.
      Miksi muuten naiset käyttää usein tätä alkukantaista keinoa päästä "uralla eteenpäin". Toiset vinkuu tasa-arvosta ja ties mistä naisten kohtelusta ja seksisymboleiksi alistamisesta, nämä jolla on mahdollisuus oikein haluaa sitä kautta eteenpäin.
      Pistäkääpä te muut naisten kohtelusta huolestuneet naiset nämä toiset siskot ruotuun !

      • Anonyymi

        Ei saattaa vaan hän oikeasti on erittäin lahjakas. Oli jo ala-asteella aivan huippu viulisti.


    • Anonyymi

      Mulla playboy lehti vielä hyllyssä , missä Linda Bravan vaalea tuhero näkyy. Hyvä viulusti ja alastonmalli. Ihana vaaleus laittaa fiilikset korkealle..

    • Anonyymi

      Tosi hyvä kuva, näyttää paremmalta tuossa kuin yleensä. Mullon vaan aina Lindan suhteen tullut jonkinlainen inho, ehkä sairaalloisesta väkisin ja hampaat irvessä toljottamisesta. Tullut vaan fiilikset, että kaikki osat ei toimi tuonkaan päässä ihan kunnolla. Mutta hyvää syksyn jatkoa vaan.

    • Anonyymi

      Hyvä kuva, mutta melko kammottavia näyttää myös löytyvän noilta playboyajoilta, teennäisiä seksikkyyttä tavoittelevia naaman vääntelyjä.

      • Anonyymi

        Kaunis nainen on vieläkin, menneisyys on meillä kaikilla ja sillä siisti 👍


    • Siis Hä?<<<<<<<<<<<<<<Absolut Nothing
      Mitään ei näy<<<<<<paitsi viulu,,,
      Tulkaa live Jasminiin, annan kuvia siis oieita kuvia

    • Anonyymi

      Taitava muusikko ja kyykkyviulunsoiton keksijä. Eikä pahan näköinenkään ollenkaan.

    • Anonyymi

      Lindalle kuulemma tehtiin Suomen eka A-bleech juuri puputyttö aikoina.
      -pepe-

      • Anonyymi

        kuulemma oli ihan viimeinen hetki operaatioille. Sen verta hurjaan kuntoon oli luukku päässyt.


      • Anonyymi

        Entä sitten oliko siinä jotain ihmeellistä .?


    • Anonyymi

      Nuorempana katsoi minua silläsilmällä kerran kaupungilla mutta ei se mitään. Niinhän ne muutkin missit teki vielä siihen maailman aikaan hyvinkin. Jokatapauksessa kaunis edelleen kuin mikä hän on ja taitava ja monipuolinen ihminen myös

    • Anonyymi

      Lida muistelee nuoruuttaan ja alkaa taas riisua uudelleen vaatteistaan taas pois .

    • Anonyymi

      Sopii mulle ainakin vielä oikein hyvin semmoinenkin touhu ikinuorelta.

    • Anonyymi

      Hmm olis julkaissut kuvan pelkistä alusvaatteista.

    • Anonyymi

      sen ymmärän että nuoruuteen haluisi palata muistojen muodossa ,,itse kukin ,mutta
      pitääkö kertoa siitä ...huh

    • Anonyymi

      Mulle Linda Lampenius/ Linda Brava tulee aina olemaan vain muuan kyykkyviulisti, joka ponnisti julkisuuteen Vanessa Maen vanavedessä. Linda on yhtä kuin SE kyykky, Playboy, Baywatch ja Linda- siideri. Varsinaisesta urasta en tiedä mitään.

    • Anonyymi

      Kai sillä on isommat daisarit joskus ollu?

    • Anonyymi

      Miksi niin monet vanhenevat julkkikset, ja sekundajulkkiksetkin, julkaisevat jopa nuoruudessa otettuja "seksikkäitä" kuviaan nykyään? Nuoruutta ei takaisin saa, ja useimmat ihmiset ovat olleet nuorena kauniita. Parhaat ehkä edelleenkin, muttei tarvitse verrata entiseen. - Eläkää tätä hetkeä! Ihminen on parhaimmillaan omana itsenään ja juuri sellaisena, kuin tällä hetkellä on. Muistella voi menneitä muutenkin.

    • Anonyymi

      Kauan sitten Linda esiintyi naapurikaupungissa ja muu perhe oli menossa konserttiin, alle kouluikäisen esikoisen oli tarkoitus jäädä siksi aikaa isovanhemmille. Mutta hänpä ilmoitti toisten lähtöön valmistautuessa, että "minä lähden Plindaa katsomaan kanssa".

      Niin siinä loppupeleissä kävi, että pikkuinen ihailija istui konsertissa vuorotellen molempien vanhempien sylissä, koska sali oli täysi. - Nm. Linda-muisto

    • Anonyymi

      Antti Kurvinen sanoi uudelleen rokote kriittisiä foliohatuiksi. Voiko ministeri todella Suomessa haukkua kansalaisia näin? Kiihotus kansanryhmää vastaan on syyte

      • Anonyymi

        Kommenttisi kertoo sinusta, ei Kurvisesta tai kenestäkään muusta. - Nm. Yöäk


    • Anonyymi

      Jos olisi julkaissut jossain muussa kuin ZuckerbergInstaPieceOfShitissä, noteeraisin.

    • Anonyymi

      Olin minäkin 30 vuotta sitten komea, nyt en ole enää kuin komea. Niin ja tullut muutama kilo lisää ja hiuksetkin harmaantuneet. On vanhenemisessa hyviäkin puolia, kuten vaikka se ettei välitä läheskään niin paljon kuin nuorena siitä mitä muut ajattelevat sinusta. Rahaakin on paljon enemmän joten en kyllä nuoruuteni persaukisuutta kaipaa.

    • Anonyymi

      linda on vanha haaska jolla viulu -kin on jo homeessa

      • Anonyymi

        Mutta ei niiin vanha ja homeinen kuin tuon kirjoittaja. - Nm. Hän osaa asiansa, sinä et edes kirjoittaa


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      620
      3753
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      45
      1670
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1457
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      38
      1396
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      171
      1389
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1289
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1116
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      1022
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      61
      991
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      929
    Aihe