Vetopään lukitseminen varkaitten varalta

Anonyymi

Jotkut käyttävät teräksistä lootaa vetopään suojana, lukittuna tukevalla munalukolla paikalleen. Minä kuitenkin käytän pitkäsankaista lukkoa joka lukitaan vetopään hahlosta läpi pistetynä ja estää vetopään aukeamisen eli kärryä ei voi kiinnittää kuulaan rikkomatta lukkoa. Toisin sanoen vetopään mekanismi lukitaan kiinni -asentoon.

Koska semmoisen teräslootankin teho perustuu ainoastaan lukon kestävyyteen, niin mihin sellaista tarvitaan kun pelkällä lukollakin saa vetopään lukittua kiinnityskelvottomaksi?

7

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minä otan aina vetopään irti ja vien sisälle,tarvii varkaalla olla oma vetopää mukana.

    • Anonyymi

      Molemmat lukitukset aukeaa helposti vähillä työkaluilla. Lukitus on vakuutusyhtiötä varten, eivät korvaa lukitsemattoman kärryn varastamista.

      • Anonyymi

        Kysymykseni onkin, että mitä lisäturvaa se loota antaa, kun kummassakin on sama lukko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymykseni onkin, että mitä lisäturvaa se loota antaa, kun kummassakin on sama lukko?

        Ei oo sama lukko, sulla on se pitkäsankainen, mulla hieman järeämpi lyhytsankainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo sama lukko, sulla on se pitkäsankainen, mulla hieman järeämpi lyhytsankainen.

        Ajattelin käydä mittamassa sangan paksuuden, mutta kärry oli viety!

        Ei vaiskaan, sangan paksuus 8mm, Abloyn lukko. Ei siis ihan hennointa lajia kuitenkaan.

        Aika orakkeli tietysti olet jos tiedät itsellä olevan vahvempi. Taitaisi tuohonkin mahtua 10 millinen, pitää kokeilla.

        Asiasta toiseen: Talon ovet, mökin, rantasaunan, varaston ovet, veneen lukko, kolmen peräkärryn lukot ja pihatraktorin lukko kaikki on sarjoitettu samalle avaimelle. Käytännöllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin käydä mittamassa sangan paksuuden, mutta kärry oli viety!

        Ei vaiskaan, sangan paksuus 8mm, Abloyn lukko. Ei siis ihan hennointa lajia kuitenkaan.

        Aika orakkeli tietysti olet jos tiedät itsellä olevan vahvempi. Taitaisi tuohonkin mahtua 10 millinen, pitää kokeilla.

        Asiasta toiseen: Talon ovet, mökin, rantasaunan, varaston ovet, veneen lukko, kolmen peräkärryn lukot ja pihatraktorin lukko kaikki on sarjoitettu samalle avaimelle. Käytännöllistä.

        Rahalla saa, vaikka lukot samalle sarjalle. En väittänyt tietäväni sinun lukon vahvuutta. Sangan pituudesta oli kyse. Minun lukon sanka on 8-10 mm. En ole mitannut. Järjetön lukko traileriin mutta kun ilmaiseksi sai.


    • Anonyymi

      Pieni lukkopesä on paljon kätevämpi, kun raahtaminen sänkynalle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4178
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3554
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2461
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2399
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2091
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1926
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1811
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1525
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1403
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1310
    Aihe