Miksei Martina aja viiksiään

Anonyymi

Kannattaisi lainata Hannun partakonetta.
Mitähän mies hormoneita hänessä on, ulkonäkökin jo viittaa siihen.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa miettinyt.
      Jos haluaa tulla naisena huomioitua, voisi myös näyttää siltä ulkoisesti.

      • Anonyymi

        Sokeroitu mutta viikset ???...hmm....


      • Anonyymi

        Eiks olekkin kiva juttu , kun Hannu ja Martina ovat niin rakastuneita ja onnelisia ,voi kun menisivät ensi kesänä jo ainakin kihloihin .💫💫


    • Anonyymi

      On kyllä niin transun näköinen viiksineen.

      • Anonyymi

        Eikös sofia käy vähän väliä ajamassa viikset eihän sofia viitsi edes tukkaa pestä itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sofia käy vähän väliä ajamassa viikset eihän sofia viitsi edes tukkaa pestä itse

        Mutku Sofia yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutku Sofia yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy!

        Sofia on 13 vuotiaitten idoli jotka ei vielä ymmärrä elämisestä mitään sofia itse kuuluu henkisesti lapsen tasolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on 13 vuotiaitten idoli jotka ei vielä ymmärrä elämisestä mitään sofia itse kuuluu henkisesti lapsen tasolle

        Hannu on lapsen tasolla, kuka aikuinen mies kuvaa synttärilahjaksi saatuja suklaita someen. Äly hoi on jättänyt.


      • Anonyymi

        Hartiat leveät kuin painijalla, samaten ääni. matala miehekäs...hm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on 13 vuotiaitten idoli jotka ei vielä ymmärrä elämisestä mitään sofia itse kuuluu henkisesti lapsen tasolle

        Sofia heiluttaa kieltään ja kutsuu sillä vanhanajan tyylillä miehiä luokseen.👁️👁️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on 13 vuotiaitten idoli jotka ei vielä ymmärrä elämisestä mitään sofia itse kuuluu henkisesti lapsen tasolle

        Mikäs itse luulet olevasi?


    • Anonyymi

      Testosteroni aiheuttaa naisilla möreyttä ääneen,niinku Jylhälläkin

    • Anonyymi

      Martinan naurukin on niin möreä äänen lisäksi. Mieheksi voisi luulla.

      • Anonyymi

        Olen katsellut noita Martinan haastatteluja ja huomannut, että Martinan puheäänikin on feikattua ja opeteltua. Mutta kun hän ei muista muuttaa ääntään tai tulee äkkinäinen tilanne, mitä hän ei ole ennakoinut, ääni madaltuu monta astetta ja on möreä. Niin ja nauru myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen katsellut noita Martinan haastatteluja ja huomannut, että Martinan puheäänikin on feikattua ja opeteltua. Mutta kun hän ei muista muuttaa ääntään tai tulee äkkinäinen tilanne, mitä hän ei ole ennakoinut, ääni madaltuu monta astetta ja on möreä. Niin ja nauru myös.

        Martinan nauru on kamottavaa hohotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen katsellut noita Martinan haastatteluja ja huomannut, että Martinan puheäänikin on feikattua ja opeteltua. Mutta kun hän ei muista muuttaa ääntään tai tulee äkkinäinen tilanne, mitä hän ei ole ennakoinut, ääni madaltuu monta astetta ja on möreä. Niin ja nauru myös.

        Martina rakasta ,on taas näköjään kovin kaivattu tälläkin viesti ketjulla.No on tämän hetken suosituin ja kysytyin somevaikkuttaja niin kyllähän sen ymmärtää, miksi häntä kaivataan kaikkialla .


    • Anonyymi

      Tyyppi puhelee täällä itsekseen, kysyy ja vastailee. Sairasta 🙈🙈🙈

    • Anonyymi

      Aloittajalla on suuria huolia.

    • Anonyymi

      Miesmäinen on tämä feikkilehti

    • Anonyymi

      Martina on miehisen ulkonäkönsä lisäksi kävelevä värikirja törkeine tatuointineen.

      • Anonyymi

        Kyllä on kaukana miehisestä. Napakka ja sporttinen pieni nainen luonnossa. Hyvä kroppa, jonka ottaisin itselleni milloin vaan! Joku bodypositive siellä taas sheimaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on kaukana miehisestä. Napakka ja sporttinen pieni nainen luonnossa. Hyvä kroppa, jonka ottaisin itselleni milloin vaan! Joku bodypositive siellä taas sheimaa!

        " Napakka " juu varmaan....hahhhaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on kaukana miehisestä. Napakka ja sporttinen pieni nainen luonnossa. Hyvä kroppa, jonka ottaisin itselleni milloin vaan! Joku bodypositive siellä taas sheimaa!

        Mutta helvetin isot kaviot martinalla on. Miten voi muka pienellä naisella olla noin iso kavio? Järkyttävän näköinen valkoisissa korkokengissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on kaukana miehisestä. Napakka ja sporttinen pieni nainen luonnossa. Hyvä kroppa, jonka ottaisin itselleni milloin vaan! Joku bodypositive siellä taas sheimaa!

        Eihän sitä kropastaa tunnistaisi naiseksi, ellei olisi Seiskan ostamat kumipallot tisseinä.
        Vyötäröä ei ole, kädet ja jalat kuin miehellä, viiksekäs ja suonikas lattapää.
        Tussipiirroksin tuhrittu keho tuo mieleen rikollisen, tai merimiehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Napakka " juu varmaan....hahhhaaaa

        Näin heiluu peppu ja peppu heiluu näin . Pistetään paikat timmiin kuntoon ja juorupalstoilta pois tuskaa purkamasta .


    • Anonyymi

      Antaa jokaisen kukan kukkia. Viiksillä tai ilman.

    • Anonyymi

      Ainakin lehti kuvissa on aika tanakka ja kohta jo lihaksikkaampi kuin se ukkonsa.
      Mutta jos alkaa viikset rehottaa niin ehkä vois ajaa pois,tai ei ei jos Hannu tykkää.

      • Anonyymi

        Mieluummin Martinaa ja Hannua katselee kuin jotain ylilihavien bodypositive shittiä, niitä nykyään instat täynnä. Martina on luonnossa siro, nätti ja sporttinen nainen. Terveisiä stadista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin Martinaa ja Hannua katselee kuin jotain ylilihavien bodypositive shittiä, niitä nykyään instat täynnä. Martina on luonnossa siro, nätti ja sporttinen nainen. Terveisiä stadista

        Martinassa ei ole mitään kaunista, Sara sen sijaan on kaunis nainen ja joka miehen unelma !


    • Anonyymi

      Jännä kun lukee näitä juttuja täällä ja toisaalta viimeaikaisia otsikoita joissa Esko puolustaa ex-vaimoaan, Martina ja Stefu järjestivät yhdessä syntymäpäivät tyttärelleen ja Hannu nyt viimeisimmässä jutussa että Martina on parasta mitä hänelle on tapahtunut. Mikä ihme joitain ihmisiä vaivaa kun tällaisia ketjuja pitää rustata päivät pitkät ja yötkin?

      • Anonyymi

        Ajanvietettä ilmeisesti, jos ei uni tule niin voihan sitä vaikka naureskella Martinalle ja hänen sanomisilleen, nyt on jopa Hannu rakas ilmestynyt samaan sarjaan.


    • Anonyymi

      Täällä ne missit taas räksyttää.

    • Anonyymi

      Martinassa arvostan sitkeyttä, yrittäjyyttä, kiltteyttä, on viehättävä nainen.
      Hyvä kroppa, ei mikään luuranko. Harmi kun emme näe näiden arvostelijoiden kuvia,. he ovat varmaan Ellen tai Voguen etusivulla, menestyneitä kaunottaria??????

      • Anonyymi

        Sitkeästi on roikkunut julkisuudessa 20 vuotta, eli totta puhut.
        On ollut strippaamassa seksimessuilla, tanssiryhmää, laulajan uraa, vaatemallistoa, kirjaa ja mikään ei menesty.
        Miten Martinan kiltteys ilmenee? Kaksi oikeuden langettamaa pahoinpitelytuomiota kertoo kyllä jostain muusta, kuin kiltteydestä.
        Viehättäväksi en sanoisi henkilöä, josta ei tiedä onko syntyjään nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitkeästi on roikkunut julkisuudessa 20 vuotta, eli totta puhut.
        On ollut strippaamassa seksimessuilla, tanssiryhmää, laulajan uraa, vaatemallistoa, kirjaa ja mikään ei menesty.
        Miten Martinan kiltteys ilmenee? Kaksi oikeuden langettamaa pahoinpitelytuomiota kertoo kyllä jostain muusta, kuin kiltteydestä.
        Viehättäväksi en sanoisi henkilöä, josta ei tiedä onko syntyjään nainen.

        Sinunlaisesi ovat häntä myös vainonneet sen 20 vuotta.


      • Anonyymi

        Minä arvosta Martinan akateemisuutta ja älyä.


    • Anonyymi

      Voi kun tää yksi yrittää puolustella Maraa henkeen ja vereen. Aina samat kommentit missä aloituksesta on Marasta juttua. Ellei muuta keksi niin sitten vetää Sofiasta jotain juttua. Martina on tatuoitu miesmäinen tyrkky.

      • Anonyymi

        Se on sitä fanien epätoivoa, koska eivät itselleen voi myöntää erehdystään, vaan viimeiseen asti täytyy pitää kiinni "ylpeydestään". Niistä oikein uhoaa epävarmuus, että "Martina on ihana, kiltti, fiksu, rikas..., siis ONHAN teidänkin mielestä? Eikö olekin? Ettekö millään voisi myöntää?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä fanien epätoivoa, koska eivät itselleen voi myöntää erehdystään, vaan viimeiseen asti täytyy pitää kiinni "ylpeydestään". Niistä oikein uhoaa epävarmuus, että "Martina on ihana, kiltti, fiksu, rikas..., siis ONHAN teidänkin mielestä? Eikö olekin? Ettekö millään voisi myöntää?"

        Yksin keskustelua on aloituksen tekijällä, itse kysyy haukkuu ja vastaa, antaa hänen vaan jatkaa rauhassa, niinkauan kun iltalääke vaivuttaa hänen uneen lopultakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe