Onko kellään tullut takkien vetoketjuista kaulalle kipeitä, punaisia näppyjä,
joiden paraneminen kestää kauan. Varsinkin punainen jälki jää iholle pitkäksi aikaa!
Voiko tämä johtua nikkeliallergiasta?
Kesäisin tätä onglemaa en juur ole huomannut, mutta, kun alkaa takinkäyttöaika kaulalla on jatkuvasti näppyjä!
Tosin minulla ollut nuorempana aknea ja vieläkin silloin tällöin näppyjä, mutta lähinnä kaula nyt oireilee. Itse olen yhdistänyt sen siihen, että kun takki on vaikkapa auki ja vetoketju koskee kaulan iholle, tulee näppy!?
Takin vetoketjusta kipeät näpyt kaulaan
Anonyymi
2
142
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko se sitten juuri tuota mainitsemaasi nikkeliallergiaa.
Monesti esim. housujen napit aiheuttavat myös allergiasta johtuvia näppyjä.
Ratkaisu on oikeastaan vain se, että laittaa jonkin kankaisen vaatekappaleen napin ja ihon väliin. Kaulaan esim. jonkin huivin, ettei nappi kosketa ihoa.- Anonyymi
Kiitos vastauksestasi ja vinkistä! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980