Saatoin satuttaa sua

Anonyymi

Aika paljon. Ei sitä kukaan tahallaan ja tarkotuksellaan tee. Tiiän miltä tuntuu kun toinen ei vastaa tunteisiin ja ehkä se olisi voinut olla myös meidän alku. On vittumaista että joskus ei tapaa ketään vuosiin ja sitten tapaa 2 ihanaa yhdellä kertaa. Meidän haaveet oli kuitenkin erilaiset. En ollut niin ihastunut alussa siihen toiseen mutta se kiukutteli tiensä mun sisimpään. Silti. En minä unohda sinua. Sinisiä taivaspaloja on niin vaikea löytää.

46

1610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voitko jättää sitten mut jo rauhaan ja lopettaa ton vänkäämisen. Ole nyt tyytyväinen päätökseesi ja jatka eteenpäin, niin minäkin olen tehnyt.

    • Anonyymi

      Etköhän tuossakin juuri ihan tarkoituksella yritä satuttaa häntä vain lisää.

      • Anonyymi

        Tuollahan tuo tapa viestiä vaikuttaa, itsekeskeinen sävy tuossa tekstissä. Tuokin ettei unohda ikinä, eiköhän tuo jätetyksi tullut jatka omaa elämää, toivottavasti löytää paremman tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollahan tuo tapa viestiä vaikuttaa, itsekeskeinen sävy tuossa tekstissä. Tuokin ettei unohda ikinä, eiköhän tuo jätetyksi tullut jatka omaa elämää, toivottavasti löytää paremman tilalle.

        Siinähän aloittaja mainitsee valinneensa paremman,joten uskoisin hänellä menevän hyvin rakkausrintamalla. Se toinenhan saattaa olla tiesmikä puliukkopummi ja jotain muuta painokelvotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän aloittaja mainitsee valinneensa paremman,joten uskoisin hänellä menevän hyvin rakkausrintamalla. Se toinenhan saattaa olla tiesmikä puliukkopummi ja jotain muuta painokelvotonta.

        Pummi hän tosiaankin on,nyttemmin selvinnyt sekin asia.


    • Anonyymi

      Semmottii. Tietysti kohta joku tulee huutamaan, että kauheeta, kun nyt trollille taas vastaillaan. Mutta vastaillaan siksi, että ihmiset kokevat oikeassa elämässä vastaavia asioita, eikä se siellä ole trollausta, kuten eivät ole asioiden aiheuttamat tunteetkaan.

      No, leikeillä on usein hintansa. Koskee niitä kaikkia, jotka noin toimivat irl. Siinähän leikitte niiden muiden kanssa, itse ainakin hyppäisin tuollaisista leikeistä ensimmäisenä ulos. Joskus vuosikausia sitten olen niin tehnytkin! Saa leikkijät jäädä muiden kanssa pyörimään, onnea muille, tulette varmaan tosi onnelliksi...

      On naurettavaa, että jotkut jäävät kuvittelemaan, että joku arkaainen "ihastus" on voimassa vuosia tai vielä kauemmin. Ei ole. Ihmiset tapaavat aina uusia, parempia, sopivampia, kivempia ihmisiä, ja ihastuvat uudelleen. Uusi tuore ihastus mitätöi aina kaiken wanhan, missä ihmisiä on kohdeltu vähän ala-arvoisesti tai sinne päin. Ette ole niin arvokkaita ja ihastuttavia, leikkivät pellet tai trollit. Ciao!

    • Anonyymi

      Tämä ei ollut kelleen teille. Oli vaan muisto jo vuosikymmenen ellei kohta toisenkin takaa. Mietin vaan itseäni eri näkökulmasta. Hapuilevaa oli. Ja ei ole sen leffan vika jos Toven ja Tuulikin tarina oli lyhyt kuin kananlento. Ite me se ryssittiin tai en osannut luottaa että kasvit kasvaa aurinkoon päin.

      • Anonyymi

        Ja dtm:n palavasilmäistä saalistajaakin voi olla ikävä. Oli se semmonen rääpäle siellä. Pus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja dtm:n palavasilmäistä saalistajaakin voi olla ikävä. Oli se semmonen rääpäle siellä. Pus.

        Aaa. RIP koko Dtm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaa. RIP koko Dtm..

        Niin. Tarinat on tarinoita. Roolijako voi olla eri jollekin. Mulle se oli noin. Tuulikki löysi elämänsä rakkauden. Viveca kai useamman mutta vain Tove jäi yksin Muumilaaksoon kaikki muumit karanneina. Ajan kanssa siitä tuli Nuuskamuikkunen. Se vaeltaa laaksossa ja kun se soittaa huuliharppuaan niin hetkeksi muumit on läsnä. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Tarinat on tarinoita. Roolijako voi olla eri jollekin. Mulle se oli noin. Tuulikki löysi elämänsä rakkauden. Viveca kai useamman mutta vain Tove jäi yksin Muumilaaksoon kaikki muumit karanneina. Ajan kanssa siitä tuli Nuuskamuikkunen. Se vaeltaa laaksossa ja kun se soittaa huuliharppuaan niin hetkeksi muumit on läsnä. T. Aloittaja

        Ja kerran sinne laaksoon eksyi Mymmeli ja hetken siellä paisto aurinko vuorten yli. Mutta Mymmeli ei uskonut, että maailmassa voi Nuuskamuikkunen ja Mymmeli rakastaa toisiaan. Pikku-Myytäkin alkoi hävettää. Ja sitten Nuuskamuikkunen vaelsi metsään palatakseen joskus laaksoon, joka oli sen mielessä turvallinen ja lämmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Tarinat on tarinoita. Roolijako voi olla eri jollekin. Mulle se oli noin. Tuulikki löysi elämänsä rakkauden. Viveca kai useamman mutta vain Tove jäi yksin Muumilaaksoon kaikki muumit karanneina. Ajan kanssa siitä tuli Nuuskamuikkunen. Se vaeltaa laaksossa ja kun se soittaa huuliharppuaan niin hetkeksi muumit on läsnä. T. Aloittaja

        Tarina oli surullinen ja haikea. Tove oli elämä rikkomaan ja Tuulikilla Asperger. Yhtälö oli vaan liian vaikea. Se oli Tove joka lähti ja repi sydämensä paskaksi.


    • Anonyymi

      Älä valitse väärää. Se toinen mies on itsekäs ja ahne narsisti ja sairaalloisen mustasukkainen. Minä rakastan sua aidosti. Me kuulutaan yhteen, toisillemme. Meillä on sinun kanssa niin paljon yhteistä ja ollaan onnelliset toistemme seurassa. Yhteiset unelmat, arvot ja ollaan niin samanlaisia.

      • Anonyymi

        Millaiset yhteiset unelmat ja arvot sinulla ja hänellä on?

        Mahtaako hän olla lainkaan samaa mieltä asiasta?`


    • Anonyymi

      Tarvitsemme toisemme. Tarvitset hyvän miehen ja sellainen se toinen ei todellakaan ole. Sinä ja minä kuulutaan toisillemme ja ollaan onnelliset yhdessä. Älä lähde pimeyteen.

    • Anonyymi

      Se mies on ahne ja itsekäs. Minä olen empaattinen ja hyväsydäminen. Rakastan sinua

      • Anonyymi

        Onko sinun sivupersoonasi se pahis ja sinä se hyvä ja ennenkaikkea kiltin lupsakka kilari, joka ei ikinä tule valituksi?


    • Anonyymi

      Ei ole ihana se mies, vaan itsekäs, ahne, kylmä ja laskelmoiva. Aivan eri arvot sillä kuin sulla. En ymmärrä mitä siinä näet? On hyvin ilkeä tyyppi, olen nähnyt miten käyttäytyy. Me ollaan sun kanssa samanlaisia, tykätään samoista asioista ja meillä on samat arvot. Saat mut kokonaan ja niin paljon rakkautta. Oltaisiin onnelliset yhdessä ja täydennettäisiin toisiamme. Meidän suhde olisi täynnä iloa ja rakkautta.

      • Anonyymi

        Taidat nyt heijastella omia piirteitäisi toisiin ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat nyt heijastella omia piirteitäisi toisiin ihmisiin.

        Ei vaan minä olen hyvä mies, se toinen ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat nyt heijastella omia piirteitäisi toisiin ihmisiin.

        Miten voit noin väittää, kun tunnet minut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat nyt heijastella omia piirteitäisi toisiin ihmisiin.

        Olenko käyttäytynyt mielestäsi huonosti


      • Anonyymi

        Mikä ihme sivustahuutelija sinä täällä olet?

        KUKA sinä olet, ei kukaan voi tunnistaa? KENEN kanssa sinulla on yhteistä ja MITÄ YHTEISTÄ? Onko hän SAMAA MIELTÄ kanssasi, että teillä on yhteistä ja oikein sama arvomaailmakin?

        Miten arvomaailmasi muuten suhtautuu sellaiseen yleismaailmalliseen kysymykseen kuin rikollisuus, nettirikollisuus, laiton seuraaminen, ahdistelu, vainoaminen? Onko sinulla ja hänellä sama arvomaailma noiltakin oleellisilta osin?


      • Anonyymi

        Tarkennan, että muista myös olla piirun tarkka sen suhteen, minkä tiedon katsot asiattomasti ongituksi ettei käy hassusti. Hyvistä arvauksista ei esimerkiksi ole tapana sakottaa, mutta mikäli joku sinulle epäedullinen tieto vaivaa niin sitten se vaivaa ja sinun on nostettava kissa pöydälle.


      • Anonyymi

        Ei ole mitään tunteita toista miestä kohtaan! Lopeta toi hölmöily!


    • Anonyymi

      Meidät on tarkoitettu toisillemme nainen. Älä valitse väärää. Rakastan sua ja sinä minua. Kaipaan sua joka hetki. Heti siitä asti kun tavattiin

      • Anonyymi

        Ei kukaan mitään "valitse".

        Jos ihminen on ihastunut, hän haluaa olla ihastuksensa kohteen kanssa. EI MUIDEN; EI SINUN.


    • Anonyymi

      Tarvitsemme toisemme, oltaisiin onnelliset yhdessä

    • Anonyymi

      Tällaiset aloittajat on tyypillisiä niitä, jotka itkee sitten näiden jätettyjen perään, kun tämä valittu on saanut haluamansa toisesta ja alkaa hakemaan uutta kohdetta? Sitten ihmetellään, että mistä se katkeruus on monesti lähtöisin? Oma veikkaukseni olisi tässä tapauksessa lyhytnäköisyydessä, sitä niittää jota kylvää??

      Hyvä aina todeta, että mennyt jättää aina jälkensä. Ensi kerralla sitten järki edellä vai sittenkin tunne edellä, koska halutaan löytää se sydämen valittu itselle? Jossa on ne kaikki halutut piirteet mielitietystä, joita ihannoi ja palvoo?

      • Anonyymi

        Eikö rakkaus ole myös kaunista? Mun elämä on ollut vaikeaa ja kyllä toi aika on sieltä parhaimmasta päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö rakkaus ole myös kaunista? Mun elämä on ollut vaikeaa ja kyllä toi aika on sieltä parhaimmasta päästä.

        Jollei ole luottamusta toiseen, silloin vaikea synnyttää rakkauttakaan toiseen? Hetken hurma ei ole rakkautta vaan enempi tarpeiden tyydytystä. Pettymykset ja huonot kokemukset syö pois rakkauden tuntemista? Pahuus ei näy aluksi päällepäin, sen huomaa vasta toisen käytöksen myötä, kun se muuttuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollei ole luottamusta toiseen, silloin vaikea synnyttää rakkauttakaan toiseen? Hetken hurma ei ole rakkautta vaan enempi tarpeiden tyydytystä. Pettymykset ja huonot kokemukset syö pois rakkauden tuntemista? Pahuus ei näy aluksi päällepäin, sen huomaa vasta toisen käytöksen myötä, kun se muuttuu?

        joo, ja se toinen paha ihminen voit olla myös marttyyri sinä itse.


    • Anonyymi

      Sinähän olet vapaa mies. Saat olla ja mennä.

    • Anonyymi

      Jos menet nukkumaan tavallisesti js heräät jas huomaa että; jotain omituista on, totea että; olen kuollut unessa ja nyt olen kuin kummitus joku ihmisten keskuudessa.

    • Anonyymi

      Tuollainen voi olla vähän rasittavaa juttua jos pitäisi keksiä naisillekin jotain hauskoja juttuja mieleen.

      Mutta mikä tuli vilahti mieleen joku peli avaruuspeli: Freelancer 2.

    • Anonyymi

      Jos jotenkin tätähän liityn niin, voin vastata että en ole antanut sydäntäni yhdellekään miehelle. En miesten takia riitele. Ja jos joku edes miettii jotain muuta kuin minua niin ei ole minua varten. Anjan hänet vapaaehtoisesti toiselle. Lapsista taistelen lasten kannalta hyvin, mutta miehiin en viitsi liikaa tunteita antaa. En tee pahaakaan, olen neutraali. Joskus annan takaisin, en pakkeja tai hylkäämisiä. En ole vaan tavannut ketään jolke sydämeni antaisin. Jos siis liityn tähän, jos en hävinnyt, voin tehdä tehdä sen vapaaehtoisesti.

      • Anonyymi

        Montako lasta sulla trolli on? Haen siis uskottavuusaspektia tähän, ilmeisesti ainakin pari ala-ikäistä rakenteen perusteella


    • Anonyymi

      Mä luulin ihan, että mä olen se kunnon vihainen kiukuttelija. :)

    • Anonyymi

      Sinulle aloittaja nainen...kyllä sinä oikein valitsit jos onnelliset yhdessä olette. Vaikea tietää kuinka onneliset/onnettomat olisitte sen hylätyn kanssa. Elämähän on valintoja...minäkin jotain tiedän.

      • Anonyymi

        Mutta surullista kaikki tuntuu olevan, ei hän taida minua enään huolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta surullista kaikki tuntuu olevan, ei hän taida minua enään huolia.

        Mitä ihmettä nyyhkit, juurihan aloituksessa kehuit miten hyvin menee ja säälit jätettyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta surullista kaikki tuntuu olevan, ei hän taida minua enään huolia.

        Yleensä jätetyt ja pois fudatut ovat jo uusilla markkinoilla, noin yleisesti ottaen.


    • Anonyymi

      Joku muukin teki niin.

      • Anonyymi

        Satutti? Niin.. varmasti. Ei saisi silti antaa kovettaa sydäntään. Kyllä se eheytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satutti? Niin.. varmasti. Ei saisi silti antaa kovettaa sydäntään. Kyllä se eheytyy.

        Älä leiki tietävämpää kuin olet, minun sydän ei ole kovettunut. Se on kestänyt ehyenä sinut
        ja kaiken ikävän taholtasi. Ok ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satutti? Niin.. varmasti. Ei saisi silti antaa kovettaa sydäntään. Kyllä se eheytyy.

        Mikähän hemmetin yli - ihminen se sinäkin luulet olevasi . . . sinä tuskin määräät mitä kukin saisi tai ei saisi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe