Pistetäänpä tällainen aloitus.

Ei teitä kahta ole ja tietolähteenä palstapomoneiti joka kirjoittaa vain nimimerkillään.

Hieman kun muistelee niin mainitulla nimimerkillä oli myös sininen, vaan ei ole enään.
Sen sijaan hänellä on siniset Hellä ja Koukku.

Neiti kunnioitti sinistä Nasua jota kiitti kirjoituksistaan jotka osaltaan on aiheuttanut hänen thaimaahan muuttamisen.
Näitä 28x:stä Marttaan asti sinistä Nazia ei kukaan ole kaivannut pitkään aikaan, joten hymyä hieman aiheuttaa, miksi veli on jätetty.

Aasi huitoi tekstiä liukuhihnalta suomiforkalle ollessaan puuroa syövän luona, mutta vaikeni junttilaan palatessaan, eikä kenelläkään ole ikävä häntä.

Jorkit ja Vilit, sekä Kontulan kingi sun muut on vallan veljeskunnasta kadonnut.

No mitä voimme tästä päätellä....? Voisko letkauttaa että EI TEITÄ ANONYYMEJÄ KAHTA VOI OLLA.

Hyvää viikonloppua kaikille Moimoille, ei teitä Moimoita montaa voi olla.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sain hieman tietoja, nämä kirjoitukset tulevat pääosin 8-10 ip.osoitteesta, osa on todennäköisesti vpn palvelujen osoitteita, parhaillaan selvitetään osoitteiden haltijat...

• Hyvä juttu.
        Yksi on minun, joka vaimoni nimissä, mutta Chiang Mai tuolloin tarkoittaa minua, olen mielelläni asianosainen asiassa ja yhteydenotto lienee viranomaistaholta, tosin voisin yhteystietoni antaa asiamiehellesi, mutta se ei liene tapa nyt tässä asiassa.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Hyvä juttu.
        Yksi on minun, joka vaimoni nimissä, mutta Chiang Mai tuolloin tarkoittaa minua, olen mielelläni asianosainen asiassa ja yhteydenotto lienee viranomaistaholta, tosin voisin yhteystietoni antaa asiamiehellesi, mutta se ei liene tapa nyt tässä asiassa.

Ei ole tarpeen, asia etenee painollaan, minun ei tarvitse siihen enää puuttua lainkaan, aikanaan tulee tieto kun esitutkinta päättyy ja juttu siirtyy syyttäjälle, joten juttu oli osaltani tässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarpeen, asia etenee painollaan, minun ei tarvitse siihen enää puuttua lainkaan, aikanaan tulee tieto kun esitutkinta päättyy ja juttu siirtyy syyttäjälle, joten juttu oli osaltani tässä.

Jep.
        Omalta osaltani tosin toivon asianosallisuutta siksi koska kun on olemassa lopullinen esitutkintapöytäkirja, niin se on julkinen asiakirja kaikille asianosaisille vaikka ei olisikaan epäiltyjen joukossa tai sittemmin syytettyjen joukossa ja tuon asiakirjan tahdon haltuuni siinä olevien nimien johdosta, jolloin saan tietooni myös Neiti tappolistan laatijan tiedot.
        Tottakai muidenkin idioottien nimet kiinnostaa.
        Juttus menee satavarmasti rosikseen.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Jep.
        Omalta osaltani tosin toivon asianosallisuutta siksi koska kun on olemassa lopullinen esitutkintapöytäkirja, niin se on julkinen asiakirja kaikille asianosaisille vaikka ei olisikaan epäiltyjen joukossa tai sittemmin syytettyjen joukossa ja tuon asiakirjan tahdon haltuuni siinä olevien nimien johdosta, jolloin saan tietooni myös Neiti tappolistan laatijan tiedot.
        Tottakai muidenkin idioottien nimet kiinnostaa.
        Juttus menee satavarmasti rosikseen.

Joo ne tuomiot on julkisia asiakirjoja ne voi vaikka netissä julkaista, tutkinnanjohtaja oli sitä mieltä että tämä site olisi syytä lopettaa, sekä huuto,net, kummatkin työllistää heitä turhaan... lisäksi oman turvallisuuteni takia asian esille tuonti oli välttämätöntä, mutta tosiaan asia etenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ne tuomiot on julkisia asiakirjoja ne voi vaikka netissä julkaista, tutkinnanjohtaja oli sitä mieltä että tämä site olisi syytä lopettaa, sekä huuto,net, kummatkin työllistää heitä turhaan... lisäksi oman turvallisuuteni takia asian esille tuonti oli välttämätöntä, mutta tosiaan asia etenee.

No tähän tämä sitten johti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tähän tämä sitten johti.

On annettu ystävällinen ohjeistus "Ajattele ensin, ajattele vielä toisen kerran, oireile vasta sitten", mutta se ei ole mennyt kuumakalle paniikkihäiröisen neidin ymmärrykseen.

• Anonyymi

Tämän ketjun viestit tulivat kaikki samasta IP-osoitteesta. https://ibb.co/wLFdcCP
      JokkePapan osoitteesta jolla on kova kunto ja mahtavan terveet pohkeet.
      Vähäsuolainen majuri Tikkaavan kosken lennostosta. Majurilla on pelkästään naamassa enemmän suolaa kuin Suomenlahdessa.

• Anonyymi

Ihmettelet siis numerosensei. että minne on väki kadonnut, kyllähän se on ihan varmasti sinun ansiota. Asialliset kirjoittajat eivät tänne enää viitsi mitään kirjoittaa, varmasti sinun ansiostasi. Eipä ole enää Santtu kirjoitellut, Asiantravelin tiedän kirjoittelevan palstalle joka myös lukeakseen vaatii tunnistautumaan, mukavia tarinoita ja kuvia on laitellut.

• Anonyymi

Senssulle kiitos että "Asialliset" nasu, vili, kingi jne. on kadonnut ja Santtukin on saanut syytöksen väitteellä että on Senssu.

Miksi täytyy tunnistautua lukeakseen?

• Anonyymi

Niinkö ainoa asiallinen kirjoittaja on ollut Santtu josta kiitos hänelle, pattaya rakkaiden yhteinen tahtotila on riidan aikaan saanti, tavalla tai toisella 2010 johdolla, näytä 10 vuoden aikana yksikin muu asiallinen kirjoitus, minun kirjoituksia ei lasketa, tunnistautuminen olisi hyvä asia, vahvan tunnistautumisen kautta, siihen loppuisi paskanpuhuminen, luulempa että jos täällä on yleensä ollut lukijakatoa, vaaka kallistuu kyllä kopio chiangmaihin, amaliaa ja onkopoikiin, sekä niiden seurannaisiin, sinäkin voit hyvin laittaa framelle yksikin kirjoittamasi asiallinen viesti, eipä taida ihen heti vastaan tulla, nyt on turha valittaa kun kurat on jo housuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö ainoa asiallinen kirjoittaja on ollut Santtu josta kiitos hänelle, pattaya rakkaiden yhteinen tahtotila on riidan aikaan saanti, tavalla tai toisella 2010 johdolla, näytä 10 vuoden aikana yksikin muu asiallinen kirjoitus, minun kirjoituksia ei lasketa, tunnistautuminen olisi hyvä asia, vahvan tunnistautumisen kautta, siihen loppuisi paskanpuhuminen, luulempa että jos täällä on yleensä ollut lukijakatoa, vaaka kallistuu kyllä kopio chiangmaihin, amaliaa ja onkopoikiin, sekä niiden seurannaisiin, sinäkin voit hyvin laittaa framelle yksikin kirjoittamasi asiallinen viesti, eipä taida ihen heti vastaan tulla, nyt on turha valittaa kun kurat on jo housuissa.

Framemajuri Hiekkaharjun resupetteri unohtaa oman olemassaolonsa ja sivupersoonansa.
        Menepäs palastelemaan Rolls Royce vaihteeksi. Pattayan ja Thaimaan kanssa sinulla ei ole mitään tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka kerta lun kirjoitat kommentin tänne, osoitat tyhmyytesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka kerta lun kirjoitat kommentin tänne, osoitat tyhmyytesi.

Lun mitä se on tarkoitat varmaan kun, mutta kirjoitustaito on hukassa, olet oikeassa joka kerta kun jotain kirjoitan jokin pattayan rakastuneen saa aktivoitumaan, tyhmyyteen minulla on tässä porukassa varaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      278
      6091
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1969
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1760
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1231
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1195
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      160
      1093
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1066
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      981
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      951
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      942
    Aihe