Aloitettiin Voxra 150 mg aloitekykyä ja energisyyttä lisäämään. Nyt on neljäs päivä.
Minulla on nuoruudesta alkaen ollut lievää taipumusta siihen että ajatukset vääristyvät paranoidiin suuntaan, esim. "miksi nuo ihmiset tuijottivat minua? seurataanko minua?" Ei nyt juuri tuollaista, mutta tuon tyyppistä.
Olen kuitenkin aina tiennyt, että ne ovat vääristyneitä tulkintoja eikä niistä ole tullut ongelmaa. Se että järkevä ajatteluni on vahvempi ja että luotan siihen aina enemmän, on pitänyt minut vapaana psykoosista.
Nyt Voxraa neljä päivää käytettyäni olen huomannut noiden vääristyneiden ajatustapojen voimistuneen. Vaikkei minulla ole ollut psykoosia, tunnen olevani lähempänä psykoosia kuin aiemmin.
En kuitenkaan aio lopettaa Voxraa vielä, vaan aion tavallaan ottaa tämän haasteena. Voiko täysi psykoosi puhjeta yllättäen? Voiko psykoosin pitää poissa, jos on tietoinen sen riskistä?
Muilla saman tyyppisiä kokemuksia Voxrasta?
Voxra ja vääristyneen ajattelun voimistuminen?
Anonyymi
2
382
Vastaukset
- Anonyymi
"Vaikkei minulla ole ollut psykoosia, tunnen olevani lähempänä psykoosia kuin aiemmin."
Tarkoitan tällä sitä, että vaikkei minulla ole kokemusta siit miltä pyskoosi tuntuu, tunnen sen olevan lähellä.- Anonyymi
Läheiselleni Voxra teki sellaista että hän jotenkin pikkuhiljaa loittoni todellisuudesta ja asioiden hahmotuskyky alkoi saada erikoisia piirteitä. Nämä huumelääkkeet tekevät samanlaista pökkyräistä oloa kun viina ja huumeetkin pitkään käytettynä. Kyse ei ole sairaudesta vaan kemiallisesta muutoksesta elimistössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374