Instru palvelu

Anonyymi

Onko minkäänlaista palvelua tässä liikkeessä ollut. ?

25

2250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😭😭😭😭

    • Anonyymi

      Ei näköjään minkäänlaista kun aikoja antoivat perjantaille eikä niitä oltu peruttu ja ovi lukossa

    • Anonyymi

      Hyvää mainosta yritykselle....

    • Anonyymi

      Kiitos ja näkemiin

    • Anonyymi

      Ei ole palvelua. Kannattaa mennä Nivalan Optiikkaan naapuripitäjään. On hyvä palvelu!

    • Anonyymi

      Samahan tuo oli eilen Popsilla, piti olla auki kello 14.00 ei ollut. Nivalan reissuksi meni.

    • Anonyymi

      Optiaikaan vaan. Siellä saa palvelua. Instrussa tympeät myyjät ja nyysivät joka asiasta hinnan erikseen. Ei kannata rahoja Haapajärven Instruun laittaa kun parempaakin löytyy.

    • Anonyymi

      Suositus kanssa Nivalan Optiikalle. Hyvä palvelu!

    • Anonyymi

      Eipä tuota ole palvelussa ikinä mitään valittamista ollut, viimeksi menneellä viikolla kävin.

    • Anonyymi

      Paska liike.Asiantuntemattomat myyjät.Vittu ostin yli tonnin lasit reseptitakuulla eli jos sen aikana näkö heikkenee nii saa uuet linssit.Vitut !No sun eka monitehot nii kestää tottua. Menet säädättämään sankoja nii kaupitellaan pikku ruuvimeisseleitä. No toki säätäsin jos näkis etes ne perkeleen ruuvit

    • Anonyymi

      Hommahan menee niin että köyhää ei palvella,koskee kaikkia liikkeitä. Miksi palvella jos asiakas ei tuo rahaa kassaan.vain maksavat asiakkaat kiinnostaa.ei pitäs olla mitenkään ihmeellinen asia.eli elekää köyhät valittako.

    • ~35 vuotta ko. liikkeessä asioinut, eli lienen ns. kantis? Ei minulta ikinä ole pyydetty mistään sankojen oikomisesta tai jostain ruuvien kiristämisestä markkaakaan / euroakaan? Johtuneeko sitten pitkästä asiakassuhteesta, mikä varmaan näkyy myös meikäläisen tiedoissa.

      • Anonyymi

        Kantis itekki tähän saakka ollu niin kauan ku liike pitäjässä ollu.Ei maksa ruuvien kiristykset tms.Mutta henkilöstö nykyään jotain tietämätöntä,kouluttamatonta, nokkavaa sakkia.Pitäs joku taso olla rekrytointihommissaki kuka passaa asiakaspalvelutehtäviin ja vastuu mitä lupaavat. Lasit makso liki 1500 joista jo ale 50 % .Seuraavat rillit muualta.


    • Anonyymi

      Millon vitussa tää pulju on auki? Joka toinen pv viikko /kk tolokulla yrittäny käyä ja aina kiinni. Laittakaa SAATANA ne aukioloajat johonki julki nettiin ,lehteen..kusetusta ostattaa kantaasiakkaalla lasit ja mennäppä sitte muualle huollattamaan.Viimeset toista tonnin lasit tuli teiltä hommattua.Tästä lähtien rahat naapuripitäjään.haistakaa paska

      • Anonyymi

        Tässä itekki tullu yrittäjänä huomattua ettei köyhää kannata palvella,se ei tuo rahaa kassaan


    • Anonyymi

      Ai köyhää !! onhan tässä ollu vara ostaa KÄTEISELLÄ (ei pankkikortilla tai luotolla) nuo lasit.Rahaa on mutta ei paikallisille kelpaa. Ja haista sinäkin yrittäjä paska joka tähän vastasit kuka lie olet.Tästä lähin KAIKKI RUOKAOSTOKSIA myöten käydään ostamassa naapuripitäjästä.Kiitos sinulle tämä kommenttisi oli piste Iin päälle

    • Anonyymi

      Eli jos yrittäjien mielipide tällainen niin aika ala-arvoinen kommentti.Ei tee mieli suosia paikallisia pienyrittäjiä jos tällainen asenne

      • Anonyymi

        Tälle yrittäjälle joka antoi tuollaisen vastauksen..onko rikkaan ja köyhän rahoissa eroja ? Kyllä arvostusta herättää köyhän kuukausien tai jopa vuosien säästämät rahat jotta voi hankkia jotain suurempaa kuten silmälasit pyykinpesukoneen,lapsille kännykän.Rikkaat hintalappuun katsomatta voivat "höyläillä"tavaraa senkuin kerkiävät.En kadehdi rikkaita sillä raha ei tuo Onnea. niska limassa säästäen makaronia perhe syöden saa rahat hankintoihin kasaan niin se on arvokasta rahaa se. Pienyrittäjiä en ainakaan tämän myötä suosi lainkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälle yrittäjälle joka antoi tuollaisen vastauksen..onko rikkaan ja köyhän rahoissa eroja ? Kyllä arvostusta herättää köyhän kuukausien tai jopa vuosien säästämät rahat jotta voi hankkia jotain suurempaa kuten silmälasit pyykinpesukoneen,lapsille kännykän.Rikkaat hintalappuun katsomatta voivat "höyläillä"tavaraa senkuin kerkiävät.En kadehdi rikkaita sillä raha ei tuo Onnea. niska limassa säästäen makaronia perhe syöden saa rahat hankintoihin kasaan niin se on arvokasta rahaa se. Pienyrittäjiä en ainakaan tämän myötä suosi lainkaan

        Tottahan se köyhänkin raha kelpaa,en minä muuten porchella ajelis. Tahtoo vaan olla köyhän rahat aina hukassa kun tulee maksun aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälle yrittäjälle joka antoi tuollaisen vastauksen..onko rikkaan ja köyhän rahoissa eroja ? Kyllä arvostusta herättää köyhän kuukausien tai jopa vuosien säästämät rahat jotta voi hankkia jotain suurempaa kuten silmälasit pyykinpesukoneen,lapsille kännykän.Rikkaat hintalappuun katsomatta voivat "höyläillä"tavaraa senkuin kerkiävät.En kadehdi rikkaita sillä raha ei tuo Onnea. niska limassa säästäen makaronia perhe syöden saa rahat hankintoihin kasaan niin se on arvokasta rahaa se. Pienyrittäjiä en ainakaan tämän myötä suosi lainkaan

        Oiskohan kuitenki joku kateellinen kirjottelija eikä yrittäjä ollenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskohan kuitenki joku kateellinen kirjottelija eikä yrittäjä ollenkaan

        Osuit oikeaan, en ole yrittäjä enkä etes duunari. Juopoksi ovat joskus kehuneet. Ja porschen kyydissä olen joskus istunut, en suinkaan omistanut.


    • Anonyymi

      Ihan täyttä paskaa koko toiminta.

    • Anonyymi

      Nivalan liike on paras liike.niinkö moni muukin liike.

    • Anonyymi

      Vieläköhän siellä asiakkaita palvelee se kaunis tummahiuksinen myyjä?

      • Anonyymi

        Mikämikä, mitä sieltä vois mennä ostamaan jos ei laseja tarvii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1186
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1051
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      773
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 61
      684
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      661
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe