Juuan Spar

Anonyymi

Miksi Juuassa ei ole enää spar kauppaa?

40

1716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan missään Suomessa enää

      • Anonyymi

        Tekee paluun Juukaan lihatiskeineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee paluun Juukaan lihatiskeineen.

        Sillä lihatiskillä on joka viikko pantava pillu. Milloin blondi ja milloin brunette tussu levällään.


    • Anonyymi

      On kuulemma.

    • Anonyymi

      On siellä Juuassa spar kauppa,jatka etsintöjä jamppa.

    • Anonyymi

      On siel se kauppa.

    • Anonyymi

      Raps, raps sparputin!

    • Anonyymi

      Kävin juuri hakemassa tarjous kulta mokkaa juuan spar kaupasta.

      • Anonyymi

        Juuan Sparissa oli kondomeille semmonen automaatti mikä on nykyään tupakoille. Piti sanoa mikrofooniin että koko kaupassa kaikui minkä merkkisen kondomin haluaa ja rouvva takahuoneesta sitten tuli ja ojensi kondomi paketin. Halutessaan sai sen rouvvan kanssa testata kyseistä kondomia siinä kassahihnalla.


    • Anonyymi

      Maukkaat gotlerit lihatiskiltä.

      • Anonyymi

        Mä voin näyttää esinahka gotlerin ja kiiltävät kivekset.


    • Anonyymi

      Balkkan vai goltler kumpi mahtuu parhaiten?

      • Anonyymi

        Gotler tuntia paremmalta pers reiässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gotler tuntia paremmalta pers reiässä.

        Gotlerin muovi kiiltää kivasti.


    • Anonyymi

      Jos tuntuu joskus ahdistavalta ja päässä surisee niin kantee lukea näitä juttuja. Välillä jo naurattaa kenen aivoista nämä jutut lähtee. Sairasta ja vaarallista

    • Anonyymi

      Juuan Sparin munakoiso tuntuu mukavalta reiässä.

    • Anonyymi

      Liukkarina sinappi. Hajukin on mehevä. Väri luo kakka illuusion.

    • Anonyymi

      Jos annoit tippiä kassatytön rintojen väliin niin sinut sidottiin kassahihnaan ja kassatyttö dominana ruoski ja kesäkurpitsan sait pyllyyn ja valokuva vaarojensanomiin.

    • Anonyymi

      Juuan sparissa Gotlereiden menekki oli niin valtaisa että niitä oli turha ottaa inventaarioon mukaan. Muistan kuinka yksikin asiakas odotti housut kintussa Gotlerin saantia.

    • Anonyymi

      Jo pelkkä ajatus Juuan Sparin lihatiskin kiiltävästä Gotler pinosta saa stringit kostumaan.

    • Anonyymi

      Nyt emäntä kainaloon siitä. Karhuntaljan päälle takkatulta tuijottelemaan.

      • Anonyymi

        Vedätkö kakkoseen? On sen jälkeen karhuntalja aivan paskassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedätkö kakkoseen? On sen jälkeen karhuntalja aivan paskassa.

        Onko kukaan nähnyt kun karhu vetää toista kakkoseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan nähnyt kun karhu vetää toista kakkoseen?

        Juuan Sparin lihatiskiltä sai karhun kakkosta


    • Anonyymi

      Näin kun koppakuoriaiset veti 69 asennossa ja lopussa tulivat sisään. Toistensa kakkoseen

    • Anonyymi

      Syyttäkää erästä Nurmekselaista, no jo edesmennyttä ku, eiku omaan napaan tuijottajaa....... Mut tyttärellä on ihan v... tun isot daisarit! Ai, mistäkö tiedän? Kysykää keskari pojilta.....

      • Anonyymi

        Työnsin keskarin sen daisareiden väliin. Hikinen tissivako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnsin keskarin sen daisareiden väliin. Hikinen tissivako.

        Juuan sparissa sai daisari kokemuksia. Siinä persvako hikeentyi.


    • Anonyymi

      Juuan Spar paras Spar ikinä missään.

    • Anonyymi

      Sparilta sai ja vaikka mitä.

    • Anonyymi

      69 sparin kassa hihnalla, paras kokemus ikinä.

    • Anonyymi

      Juuan Sparilla pääsi panna puksuttamaan takaapäin pumpattavaa barbaraa. Joskus reklamoin kun muovisauma barbaran pinpissä teki haavaumia kullin varteen. Silti iloitsin.

    • Anonyymi

      Kyllähän se myyntitykki oli gotler. Valmiiksi liukuvoideltu versio oli full into ass versio.

    • Anonyymi00045

      Gotler oli aina iltaisin loppu. Valmiiks siivutettuna sai mut ei semmonen siivu miltään perseessä tunnu.

    • Anonyymi00046

      Juuan spar siitä hyvä kun pystyi naimaan ja kukaan ei huomauttanu. Koko akti esileikistä loppu laukasuun.

    • Anonyymi00047

      Ootan joka päivä Juuan Sparin saapumista lihatiskeineen.

      • Anonyymi00048

        Koska ne muutettiin T-kaupoiksi


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Koska ne muutettiin T-kaupoiksi

        Juuan Sparin jukurtti hyllyn takana oli aikakone johon mentiin seisomaan. Asetettiin vuosi ja kuukausi ja päivä ja kellonaika. Sit kun tarpeeks kovaa munaasi helikoterilla pyöritit niin pyllyysi ilmestyi musta aukko joka imaisi sinut.


    • Anonyymi00049

      Juuan Sparin Gotler pötky liukasteella venytettyyn persläpeen voittaa reissun tropiikkiin.

      • Anonyymi00052

        Tropiikista vois hakea sen kosteuden sinne perävakoon.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe