Heippa, nuori toistaiseksi lapseton nainen täällä huhuilee.. onko nämä mahdollisia raskauden oireita? Mulla on viikon verran ollut nenä todella tukossa, kurkku karhea.. yleensä ei tämmöistä ole ja lueskelin että raskauden aikana limakalvot voi kuivua herkemmin. Sen lisäksi mukaan tullut kokoaikainen pissahädän tunne ja töissä ravaankin todella usein pissalla, vaikka en normaalia enemmän juo. Nyt tänään alkanut paineen tunne ylävatsan kohalla sekä nippailevaa kipua alavatsassa. Kyykkiessä paineen tunnetta tuntuu enemmän alavatsassa... limaista vuotoa on myös. laskeskelin että suojaamattomasta yhdynnästä olisi sen verran aikaa että mahdollisesti vois olla raskausoireita eikä vaan kuviteltua 😁 kiitos avusta, yksin elävänä ja ilman tukiverkkoa olevana oon aika kädetön.. 😪
Mahtaako olla raskauden oireita?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039