Tänään pysähdyin kioskille tarkoituksenani juoda kupillinen kahvia ja syödä jokin pikku purtava. Kioskin myyjä kimitti koko ajan omia asioitaan puhelimeen ja jonoakin oli jo kertynyt. Myyjä yritti purkaa jonoa kuitenkaan hellittämättä puhelinta kädestään ja suu kävi koko ajan. Maksoin kahvin ja purtavan mutta myyjä ei vaivautunut täyttämään tyhjää kahvitermosta. Lähdin pois ilman ostamiani tuotteita. Tämä oli jo toinen kerta tässä R-kioskissa kun sai kyllä maksaa mutta ei ostettuja tuotteita päässyt nauttimaan.
Onko tämä hölmöys yleistä Piikkiössä ?
R-kioski Piikkiössä
Anonyymi
4
976
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa antaa palautetta pää paikalle niin eihän tahti muutu
- Anonyymi
Myyjä on itse sen R-kioskin pää, joten tuskin palaute mitään muuttaa. Hän on muutenkin vähän häiriintynyt.
- Anonyymi
Sanoisin että sinä olet se hölmö. Ostat kahvin ja kun et saa sitä, talsit ovesta ulos ja tulet suoli24:ään itkemään. Voi parkaa sua!
- Anonyymi
Piikkiön R-kioskilla aivan ihanat, iloiset ja auttavaiset myyjät.
Ei ole koskaan ollut mitään valittamista heistä toisin jotkut asiakkaat voisivat mennä itseensä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442998Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032