Facebookin seuranhakuryhmistä

Anonyymi

Onko jollakulla hyviä kokemuksia Facebookin seuranhakuryhmistä? Näistä nainen hakee naista -ryhmistä. Tinderis tuntuu pyörivän lähes samat naamat kuin pari vuotta sitten eikä kukaan ilmeisesti oo kiinnostunut löytää mitään vakavaa siellä.

77

1341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kokemusta, mutta oletko kokeillut tinderin lisäksi muita, HER, OkCupid jne, vai pyöriikö kaikissa samat naamat?

      • Anonyymi

        Herssa samaa porukkaa ja kokeiltu pariin kertaan. Liian vähän lesboja jotka yhtää nappais.


    • Anonyymi

      Liity vaan rohkeasti mukaan. Välillä keräillään porukkaa myös whatsapp ryhmiin ihan vaan juttelemaan ja tutustumaan. Jodelissa kans järjestetään miittejä ja niissä voi tavata naisia.

      • Anonyymi

        Varmaankin suurin osa nuoria, veikkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin suurin osa nuoria, veikkaan

        Kyllä siellä keski-ikäisille tädeillekin on ryhmiä. Ihan kuin täältä kukaan mitään saisi ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin suurin osa nuoria, veikkaan

        Minkä ikäinen nainen sinua kiinnostaa? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen nainen sinua kiinnostaa? 😘

        45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        45

        Sama täällä, mutta olen nuorempi


    • Anonyymi

      Olen joitain kertoja elämässäni käyttänyt Tinderiä eikä ole kuin positiivisia kokemuksia. Hyvä keino tavata naisia. Treffejä on ollut omiksi tarpeiksi ja sitä kautta on muutama suhdekin alkanut ja tullut myös joitain uusia kavereita. Ideahan on ainakin minulla ensin tutustua treffeillä, katsoa kolahtaako puolin ja toisin ja sitten vasta miettiä mahdollista suhdetta. Ei naisia tapaa jos heitä ei tapaa.

      • Anonyymi

        Mulla kans pelkkiä hyviä kokemuksia Tinderistä. Kivoja treffejä, hyviä keskusteluja ja nyt jo yli 2 vuotta kestänyt upea suhde. Parhaat viedään nopeasti, joten ei kannata jäädä arpomaan, jos löytää jotain kiinnostavaa. Heti vaan laittamaan viestejä ja sopimaan treffejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kans pelkkiä hyviä kokemuksia Tinderistä. Kivoja treffejä, hyviä keskusteluja ja nyt jo yli 2 vuotta kestänyt upea suhde. Parhaat viedään nopeasti, joten ei kannata jäädä arpomaan, jos löytää jotain kiinnostavaa. Heti vaan laittamaan viestejä ja sopimaan treffejä.

        Parhaat?
        Mitä ihmettä... Onko joku toinen ihminen parempi kuin toinen? Ja kuka sen määrittää ja mikä on parhaan ihmisen määritelmä? 🤔😯🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaat?
        Mitä ihmettä... Onko joku toinen ihminen parempi kuin toinen? Ja kuka sen määrittää ja mikä on parhaan ihmisen määritelmä? 🤔😯🤦‍♀️

        Viidakon laki sen määrittelee. Oot varmaan aika noviisi parisuhdemarkkinoilla, jos et ole huomannut, että tietyt tyypit on halutumpia kuin toiset. Kauneuskäsite on aika universaali, mukava käytös ja miellyttävä luonne, you name it. Jokainen tietysti määrittelee itse omalla kohdallaan, kuka on se paras, mutta usein käy niin, että moni muukin on samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Mua satuttaa... Kaipaus sisälläni. Aivan yksin ja kaipaus yhtä tiettyä kohtaan. Haluaisin saada edes mahdollisuuden mutta olen toivoton aloitteellisuuteen. En rohkene koska ajattelen et minussa on ja olis niin paljon vikaa...

      • Anonyymi

        💔❤️🥰😘🙏


      • Anonyymi

        Joku kaveri? Silloin on vaikee kun jännittää seuraukset.


    • Anonyymi

      Viileitä, yliasiallisia, tosi ujoja naisia. Tämmösiä tullut vastaan tinderis.
      Missä luonteeltaan lempeät, keskustelutaitoiset ja huumorintajuiset?

    • Anonyymi

      Ilmeisesti epämiellyttävän epämiellyttäviä naamatauluja.
      🙄🙄🙄

    • Aika hiljaista on facebookissa. Mä nyt en ole seuraa hakenutkaan (kavereita korkeintaan), mutta ei näytä kovin aktiivisesti muutkaan hakevan.

      • Anonyymi

        Et ole saanut mitään koska ketään ei kiinnosta sinä.
        Perkules.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole saanut mitään koska ketään ei kiinnosta sinä.
        Perkules.

        En ole edes hakenut mitään, varattu kun olen. Ääneti seuraillut sivusta liikkuuko mikään mihinkään. Millainen porukka.

        Tiedän, että saan seuraa helposti, jos vaan haluan seuraa. On sitä sen verran tarjottu irl ja yllättävissäkin paikoissa.

        En ole pälleimmästä päästä ihmisiä. ;)


      • Suatana kirjoitti:

        En ole edes hakenut mitään, varattu kun olen. Ääneti seuraillut sivusta liikkuuko mikään mihinkään. Millainen porukka.

        Tiedän, että saan seuraa helposti, jos vaan haluan seuraa. On sitä sen verran tarjottu irl ja yllättävissäkin paikoissa.

        En ole pälleimmästä päästä ihmisiä. ;)

        No niin 👍🏻
        Nyt oli sulla Suatana asenne ja vastaus kohillaan. Yhessä kohtaa, kun luin sun erästä aiempaa vastinetta, niin meinasin jo tulla potkasemaan pikkusen persiilles 😁😉
        Syksyisin terveisin,
        yks jolle on täällä koitettu opettaa sitä asennetta ja keskarinkin näyttöä, mutta tuota "pottusormea" tuppaan edelleen enemmän näyttämään, kun aihetta on 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No niin 👍🏻
        Nyt oli sulla Suatana asenne ja vastaus kohillaan. Yhessä kohtaa, kun luin sun erästä aiempaa vastinetta, niin meinasin jo tulla potkasemaan pikkusen persiilles 😁😉
        Syksyisin terveisin,
        yks jolle on täällä koitettu opettaa sitä asennetta ja keskarinkin näyttöä, mutta tuota "pottusormea" tuppaan edelleen enemmän näyttämään, kun aihetta on 😁

        Ei mua saa potkia. :)

        Kyllä mää sen nyt tiedän, että hyvää kumppania arvostava ymmärtää mun sellainen olevan. Mut ihan kaikkia ei kumppaniksi kelpuuteta. ;)

        Oliko tarpeeksi ponnekasta?


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        En ole edes hakenut mitään, varattu kun olen. Ääneti seuraillut sivusta liikkuuko mikään mihinkään. Millainen porukka.

        Tiedän, että saan seuraa helposti, jos vaan haluan seuraa. On sitä sen verran tarjottu irl ja yllättävissäkin paikoissa.

        En ole pälleimmästä päästä ihmisiä. ;)

        Millainen sit on ihminen joka ei saa seuraa?



        Sellainen sit varmaan saa seuraa ainakin sun mielestä joka sanoo muita tyhmemmäksi kuin itseään.
        Taidat olla parempi ihminen


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        En ole edes hakenut mitään, varattu kun olen. Ääneti seuraillut sivusta liikkuuko mikään mihinkään. Millainen porukka.

        Tiedän, että saan seuraa helposti, jos vaan haluan seuraa. On sitä sen verran tarjottu irl ja yllättävissäkin paikoissa.

        En ole pälleimmästä päästä ihmisiä. ;)

        Etsit parempaa itsellesi myöntämättä Tinderissä.
        Itsepetos menossa?
        😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen sit on ihminen joka ei saa seuraa?



        Sellainen sit varmaan saa seuraa ainakin sun mielestä joka sanoo muita tyhmemmäksi kuin itseään.
        Taidat olla parempi ihminen

        En mä niin sanonut, totesin vaan etten ole pälleimmästä päästä ihminen. Sen voi toki ottaa aina loukkauksena, jos ei muutoin sitä osaa ottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsit parempaa itsellesi myöntämättä Tinderissä.
        Itsepetos menossa?
        😅

        En ole koskaan ollut Tinderissä. En käytä. Mulla on ollut jo 2009 asti sama mielitietty ja on edelleen.


      • Anonyymi

        Mun mielestä facessa on päinvastoin aika vilkasta. Ilmeisesti faceryhmät ei ole ympäristönä kovin tuttu tai sitten sun verkosto on vaan niin suppea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä facessa on päinvastoin aika vilkasta. Ilmeisesti faceryhmät ei ole ympäristönä kovin tuttu tai sitten sun verkosto on vaan niin suppea.

        Riippuu varmaan ryhmästä. Niitäkin on useampia, mä olen tutustunut vasta kahteen. Sinkku kun en ole, niin en pyöri sinkkudeiteissä luonnollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä facessa on päinvastoin aika vilkasta. Ilmeisesti faceryhmät ei ole ympäristönä kovin tuttu tai sitten sun verkosto on vaan niin suppea.

        Verkostoni on pieni määrällisesti... mitä neuvot faceryhmien osalta silloin?


      • Suatana kirjoitti:

        Riippuu varmaan ryhmästä. Niitäkin on useampia, mä olen tutustunut vasta kahteen. Sinkku kun en ole, niin en pyöri sinkkudeiteissä luonnollisesti.

        Ja en ole ainoa joka näissä ko. ryhmissä hiljaisuutta ihmettelee. Nekin joilla on omat kaverit, verkostonsa ihmettelee missä kaikki kivat naiset, huhuu.

        No mä oon kiva, mutta varattu niin en voi (enkä edes halua) tarjota itseeni kellekkään, kuin keskustelukaveriksi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verkostoni on pieni määrällisesti... mitä neuvot faceryhmien osalta silloin?

        Ootko jo liittynyt Sateenkaari Suomi ryhmään? Tai jos oot aikuisikäinen niin paikallisiin mummolaaksolaisiin? Niissä sitten aktiivisuutta, niin uusia ryhmiä tulee vastaan ja asioita alkaa tapahtua 🙂 Ja whatsapp ryhmiin tietysti kans kannattaa liittyä.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ja en ole ainoa joka näissä ko. ryhmissä hiljaisuutta ihmettelee. Nekin joilla on omat kaverit, verkostonsa ihmettelee missä kaikki kivat naiset, huhuu.

        No mä oon kiva, mutta varattu niin en voi (enkä edes halua) tarjota itseeni kellekkään, kuin keskustelukaveriksi. :D

        Sä oot omasta mielestäs niin kiva, ettet kiinnosta edes kaverina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot omasta mielestäs niin kiva, ettet kiinnosta edes kaverina.

        Laita miehen kuva profiilikuvaksi ja ihmettele sitten missä kaikki lesbot luuraa:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot omasta mielestäs niin kiva, ettet kiinnosta edes kaverina.

        Mistäs sä sen tiedät kiinnostanko vai en? Vaikutat vähän ahdistuneelta ihmiseltä, etkä kivalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita miehen kuva profiilikuvaksi ja ihmettele sitten missä kaikki lesbot luuraa:)

        Emmä viitti siellä pelleillä, kuten suoli24:lla. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita miehen kuva profiilikuvaksi ja ihmettele sitten missä kaikki lesbot luuraa:)

        On siellä kyllä miehekkäämmän näköisiä naisia omalla naamallaan, mitä minä muokattuna. Että miten mahtaa heillä sujua? :/


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        On siellä kyllä miehekkäämmän näköisiä naisia omalla naamallaan, mitä minä muokattuna. Että miten mahtaa heillä sujua? :/

        On se ihmeellistä kuinka voikin yhdessä päivässä yksi ihminen muuttua naisesta kokonaan mieheksi ja miehestä naiseksi sekä naisesta ihan toiseksi naiseksi ja sitten taas kolmantena päivänä sama henkilö on joku toinen, eri mies:) Että nykyaikana kaikki käy niin nopsaa ja on sitä kiva ihmetellä sitten, että hu huu, mihinköhän ne kaikki lesbot katosivat, tirsk:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se ihmeellistä kuinka voikin yhdessä päivässä yksi ihminen muuttua naisesta kokonaan mieheksi ja miehestä naiseksi sekä naisesta ihan toiseksi naiseksi ja sitten taas kolmantena päivänä sama henkilö on joku toinen, eri mies:) Että nykyaikana kaikki käy niin nopsaa ja on sitä kiva ihmetellä sitten, että hu huu, mihinköhän ne kaikki lesbot katosivat, tirsk:)

        Aijaa. Enhän mä täällä mitään ihmettele, enkä kyllä facessakaan. Totesin vaan, että hiljaisia on ne ryhmät missä mä olen. Joku välillä jonkun jutun juuren laittaa ja toiset kommentoi.

        Mutta ei mitenkään aktiivista, ei edes päivittäin.

        On se nyt vittu kumma, jos joku muokattu kuva saa lepakot tippumaan palkeistaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot omasta mielestäs niin kiva, ettet kiinnosta edes kaverina.

        Semmosta se on kun kaikissa muissa on aina se vika…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Semmosta se on kun kaikissa muissa on aina se vika…

        Täällä on joku angsti lepakko hiekkaa pillussa liikkellä. Kiukkuaa mulle kun ei muut tee vaikutusta.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        On siellä kyllä miehekkäämmän näköisiä naisia omalla naamallaan, mitä minä muokattuna. Että miten mahtaa heillä sujua? :/

        Eikös toisen henkilön kuvilla esiintyminen ole laitonta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös toisen henkilön kuvilla esiintyminen ole laitonta?

        Ei, kun ne omasta naamasta muokattuja. Saahan kuka vaan photoshopata niin pal kun sielu sietää omaa kuvaansa.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Täällä on joku angsti lepakko hiekkaa pillussa liikkellä. Kiukkuaa mulle kun ei muut tee vaikutusta.

        Aivan! Sehän se sun pointti olikin. Löytää joku tekosyy josta voi sitten vetää aasinsillan, että ”sähän oot ahdistunut”. Laitetaan siis seuranta päälle!


      • Suatana kirjoitti:

        Ei, kun ne omasta naamasta muokattuja. Saahan kuka vaan photoshopata niin pal kun sielu sietää omaa kuvaansa.

        Toisen kuvilla joo esiintyminen, muttei omilla muokatuilla mikään rikos ole. Muutenhan kaikki likipitäen syyllistyy rikoksiin Kardashianin perseestäkin siis perheestäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan! Sehän se sun pointti olikin. Löytää joku tekosyy josta voi sitten vetää aasinsillan, että ”sähän oot ahdistunut”. Laitetaan siis seuranta päälle!

        No ahdistuneet käy kiinni noin ventovieraisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan! Sehän se sun pointti olikin. Löytää joku tekosyy josta voi sitten vetää aasinsillan, että ”sähän oot ahdistunut”. Laitetaan siis seuranta päälle!

        Mikä sun syy muukaan olis kärkkyä mun kinteteillä, kun purkaa ahdistustas muhun? Jotain pahempaa?


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Täällä on joku angsti lepakko hiekkaa pillussa liikkellä. Kiukkuaa mulle kun ei muut tee vaikutusta.

        Juu, ainahan se muissa se vika on. Hulluja ne muut ovat, mutta enhän minä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ainahan se muissa se vika on. Hulluja ne muut ovat, mutta enhän minä!

        Sun ajatuskuvio on just tuo, hyvä kun tunnustat. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Täällä on joku angsti lepakko hiekkaa pillussa liikkellä. Kiukkuaa mulle kun ei muut tee vaikutusta.

        Etkö kehtaa hakea seuraa rehellisesti sinkkuna vaan pitää esiintyä ikään kuin varattuna ja toisena ihmisenä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kehtaa hakea seuraa rehellisesti sinkkuna vaan pitää esiintyä ikään kuin varattuna ja toisena ihmisenä?

        No mähän olen varattu enkä etsi seuraa, et ymmärrä lukemaasi vai et halua ymmärtää?


      • Suatana kirjoitti:

        No mähän olen varattu enkä etsi seuraa, et ymmärrä lukemaasi vai et halua ymmärtää?

        Sitäpaitsi jos olisin sinkku mulla olis jo nainen kiikarissa, en etsis mistään ryhmästä ketään. Jotenkin tykkään löytää sattumalta tyypit joihin viehdyn.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Mikä sun syy muukaan olis kärkkyä mun kinteteillä, kun purkaa ahdistustas muhun? Jotain pahempaa?

        En ole kiinnostunut sinusta millään tavalla. Valitan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kiinnostunut sinusta millään tavalla. Valitan!

        Näyt olevan, kun roikut perässäni. Sinä se aloitteen teit, en minä. Etkä osaa lopettaakaan.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Näyt olevan, kun roikut perässäni. Sinä se aloitteen teit, en minä. Etkä osaa lopettaakaan.

        Ei tämä mikään armeija ole. Etkä sinä minua määrää.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Näyt olevan, kun roikut perässäni. Sinä se aloitteen teit, en minä. Etkä osaa lopettaakaan.

        En usko, että jakuva profiilikuvien vaihtelu ja sukupuolien ja identiteettien vaihtelu sekä nimimerkkien vaihtelu lisää kiinnostavuuttasi parisuhdemarkkinoilla. Antaa vain epätasapainoisen, epätoivoisen ja epävarman kuvan henkilöstä, jopa feikin, epämääräisen ja huijarin imagon.

        Tämähän oli vain minun hyvää tarkoittava mielipiteeni asiaan eikä sinun mitenkään tarvitse tästä loukkaantua. Ihan vain pienenä hyvän tahtoisena vinkkinä jos ihmettelet miksi lesboja ei näy eikä kuulu. Samoin hetero cis-miehenä esiintyminen tuskin herättää kovin voimakkaasti mielenkiintoja aidoissa lesboissa.. ainakaan sellaista seksuaalista mielenkiintoa. Tuskin edes kaverillista. Ihan vain noin pieni vink vink.

        Ei muuta kuin hyvää jatkoa ja parempaa menestystä parisuhdemarkkinoilla! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että jakuva profiilikuvien vaihtelu ja sukupuolien ja identiteettien vaihtelu sekä nimimerkkien vaihtelu lisää kiinnostavuuttasi parisuhdemarkkinoilla. Antaa vain epätasapainoisen, epätoivoisen ja epävarman kuvan henkilöstä, jopa feikin, epämääräisen ja huijarin imagon.

        Tämähän oli vain minun hyvää tarkoittava mielipiteeni asiaan eikä sinun mitenkään tarvitse tästä loukkaantua. Ihan vain pienenä hyvän tahtoisena vinkkinä jos ihmettelet miksi lesboja ei näy eikä kuulu. Samoin hetero cis-miehenä esiintyminen tuskin herättää kovin voimakkaasti mielenkiintoja aidoissa lesboissa.. ainakaan sellaista seksuaalista mielenkiintoa. Tuskin edes kaverillista. Ihan vain noin pieni vink vink.

        Ei muuta kuin hyvää jatkoa ja parempaa menestystä parisuhdemarkkinoilla! :)

        Ootte raskaita jankkaajia molemmat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootte raskaita jankkaajia molemmat.

        Juu, mä voin pysyä täältä pois, niin saatte paremmat olla keskenänne jankkaamatta.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        En ole koskaan ollut Tinderissä. En käytä. Mulla on ollut jo 2009 asti sama mielitietty ja on edelleen.

        Facessa sitten.
        Ei muuta mitään!


    • Anonyymi

      Tunnistavat vielä toinen toisensa molemmista päistä muuten.

    • Anonyymi

      Onks facenryhmis kolmekymppisiä kuinka hyvin?
      En oo kiinnostunut keski-ikäisistä ite.

      • Joo on. Ja sitä nuorempia enimmäkseen.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Joo on. Ja sitä nuorempia enimmäkseen.

        Mitä muuten nuo kuvat ovat? Oletko varastanut jonkun muun kuvia ja esiinnyt laittomasti muuna henkilönä käyttäen luvatta jonkun muun valokuvia vai oletko pelkkä hybridikeskuksen luomus?


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Joo on. Ja sitä nuorempia enimmäkseen.

        Ei pahalla, mutta ei ainakaan nimimerkkisi kovin romanttiselta vaikuta, tirsk.:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuten nuo kuvat ovat? Oletko varastanut jonkun muun kuvia ja esiinnyt laittomasti muuna henkilönä käyttäen luvatta jonkun muun valokuvia vai oletko pelkkä hybridikeskuksen luomus?

        Omia kuvia. Miksi kysyt, ootko jotenkin viehtynyt niistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pahalla, mutta ei ainakaan nimimerkkisi kovin romanttiselta vaikuta, tirsk.:)

        En mä vieraille romanttinen olekkaan. :)

        Ei mitään syytä olla.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Omia kuvia. Miksi kysyt, ootko jotenkin viehtynyt niistä?

        Ihmettelet missä kaikki lesbot ovat kun laitat selkeästi aidon cis-miehen kuvia profiilikuvaan. Ei mikään ihme, ettei lesboja näy eikä kuulu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelet missä kaikki lesbot ovat kun laitat selkeästi aidon cis-miehen kuvia profiilikuvaan. Ei mikään ihme, ettei lesboja näy eikä kuulu.

        Suomi24 on sama minkä kuvan laittaa, kun tämä on keskusteluareena ei seuranhaku mesta. Meneekö kaaliin? :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Suomi24 on sama minkä kuvan laittaa, kun tämä on keskusteluareena ei seuranhaku mesta. Meneekö kaaliin? :)

        Ei kai nyt sentäs varastetuilla kuvilla ilman kuvassa olevan henkilön lupaa saa olla. Sehän on rikos. Eikä muutenkaan mikään pakko ole laittaa minkäänlaista kuvaa niin miksi väkisin lähdet provoamaan moisella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nyt sentäs varastetuilla kuvilla ilman kuvassa olevan henkilön lupaa saa olla. Sehän on rikos. Eikä muutenkaan mikään pakko ole laittaa minkäänlaista kuvaa niin miksi väkisin lähdet provoamaan moisella.

        Sä olet joko tahallasi rasittava tai vähän yksinkertainen, kun et sisäistä sulle jo aiemmin vastattuja tekstejä.

        Mitä sun napaa kenenkään kuvat kaivaa ellen tule henk. koht kaivamaan?


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Suomi24 on sama minkä kuvan laittaa, kun tämä on keskusteluareena ei seuranhaku mesta. Meneekö kaaliin? :)

        Parempihan se on olla ilman kuvaa kuin varastetulla tai feikkikuvalla… Vai mitä? Eihän kukaan pakota laittamaan minkäänlaista kuvaa muutenkaa eikä ne muutkaan mitään kuvia laita niin miksi lähteä turhaan haastamaan riitaa ja provoamaan moisella. Vai onko siihen jokin erityinen syy, että haluat provota ja näin ollen saada vastauksia? Ei taida olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parempihan se on olla ilman kuvaa kuin varastetulla tai feikkikuvalla… Vai mitä? Eihän kukaan pakota laittamaan minkäänlaista kuvaa muutenkaa eikä ne muutkaan mitään kuvia laita niin miksi lähteä turhaan haastamaan riitaa ja provoamaan moisella. Vai onko siihen jokin erityinen syy, että haluat provota ja näin ollen saada vastauksia? Ei taida olla.

        Evvk sun mielipide.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Evvk sun mielipide.

        Ilmeisesti kiinnostaa ja kovasti kiinnostaakin kun tällä tavalla haet huomiota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti kiinnostaa ja kovasti kiinnostaakin kun tällä tavalla haet huomiota.

        Heh, ai sinun huomiotako? Uskottele itselles mitä haluat, minä tiedän mitä sinä et tiedä, etkä tule tietämäänkään. Meidän keskustelu päättyy tähän. Tai voit toki yksinäsi jatkaa.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Sä olet joko tahallasi rasittava tai vähän yksinkertainen, kun et sisäistä sulle jo aiemmin vastattuja tekstejä.

        Mitä sun napaa kenenkään kuvat kaivaa ellen tule henk. koht kaivamaan?

        Aika lapsellista tekstiä aikuisen ihmisen suusta. Ei ihme ettei lesboja löydy…


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Heh, ai sinun huomiotako? Uskottele itselles mitä haluat, minä tiedän mitä sinä et tiedä, etkä tule tietämäänkään. Meidän keskustelu päättyy tähän. Tai voit toki yksinäsi jatkaa.

        Mikäs sinä olet minua käskyttämään ja määräilemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lapsellista tekstiä aikuisen ihmisen suusta. Ei ihme ettei lesboja löydy…

        Kaikki tietää ettei täällä luonnonkauniit naiset käy ja tarvitse.
        Nappaa baareissa.


    • Anonyymi

      Palstakonkarit vaikuttaa olevan varattuja bissejä jotka mouruaa aina sen toisen sukupuolen perään kuin mitä oma kumppani on. Sivulauseessa välillä muistetaan vakuutella ah niin ikuista rakkautta/uskollisuutta omaa kumppania kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe