Tähän lankaan saa kuin saakin laittaa paljastelua. Toki hyvällä maulla ja hippasääntöjä ni noudattaen.
IS kovis 16.10. paljastelulanka
26
1116
Vastaukset
- Anonyymi
Tekisi mieli paljastella siksi, että Ekillä on taas ärsyttävän paljon Googlattavaa viihdetriviaa. Erityisesti Ekin Netflux-vihje ärsyttää. Ei kaikki seuraa Ekin suosikkisarjoja Netflixistä.
- Anonyymi
Kukahan tämänkin aloitti? Ei ainakaan ns. hullu paljastelija, sillä ylimääräinen ei sovi hänen tyyliinsä (tuskin hän tekisi kirjoitusvirheenkään). Ei myöskään nimim. Tapio Huuhaa, vaikka aloituksen possessivisuffiksi siihen viittaa - kyse on vain piikittelystä, mikä kaikille taitaa olla kirjoittamattakin selvää. Turhat piikittelyt saavat aikaan vain sen, että ärsyynnytään ja ehkä aloitetaan uusia säikeitä samasta ristikosta.
- Anonyymi
Tämä säie taitaa jäädä turhaksi - kaiketi monet jäävät odottamaan uutta aloitusta ns. hullulta paljastelijalta. Tämäkun taisi olla ns. halpa kopio.
- Anonyymi
Luulen, että HP antoi kuulua itsestään viime kovis ketjussa (siinä tolkun versiossa) . Palmun alle ei tule IS.?Toivottavasti oli vain viikon matka, sikäli kun edes oli hänen kommenttinsa.
- Anonyymi
Saahan IS Extran vaikka lomillekin. Tilasin itsekin joskus IS Extran ja tallensin siitä ristikoita. Kaikki mahdolliset IS:n digiarkiston arkiston kovikset olen ratkonut, jos ei joku vahingossa ole jäänyt ratkomatta. Koviksia löytyy jonkin matkaa kolmatta sataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan IS Extran vaikka lomillekin. Tilasin itsekin joskus IS Extran ja tallensin siitä ristikoita. Kaikki mahdolliset IS:n digiarkiston arkiston kovikset olen ratkonut, jos ei joku vahingossa ole jäänyt ratkomatta. Koviksia löytyy jonkin matkaa kolmatta sataa.
Tosin lomilla useimmat eivät osaa ilman printteriä uusimpia ratkoa. Minä en pritteriä tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin lomilla useimmat eivät osaa ilman printteriä uusimpia ratkoa. Minä en pritteriä tarvitse.
Aika harvalle nämä ristikot on niin henki ja elämä, että ne lomallakin kummittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harvalle nämä ristikot on niin henki ja elämä, että ne lomallakin kummittelee.
Eipä varmaan. Pyysin edellisen numeron kohdalla lähettämään digikopion minulle siltä ajalta kun en ollut kotona vaan pidin syyslomaa toisella paikkakunnalla. Lomallakin tuli ratkottua.
Tämän ja kahden muun lehden ristikoiden digikopiot kävin kirjastossa itse tallentamassa. Lataan tietyt maanantain, tiistain ja lauantain ristikot.
- Anonyymi
Siitä ärsyttävästä viihdetriviasta.
Hitchkockin tähti on ollut Wikipedian mukaan vain kahdessa Alfredin filmissä, joten ei ole tunnetuimpia vakionäyttelijöitä.
Netflix-sarjassa OINTB kysytään sitä, millainen hahmo Piper on. Siitä ei ole edes suomeksi Wikipedia-artikkelia. Joskus aiemmin Eki viittaasi Netflix-sarjaan, jota kukaan ei tainnut tuntua. Saisi Eki kyllä pitää Netflix-vihjeet omassa päässään eikä panna niitä ristikoihin. - Anonyymi
Vaikka kuinka yritin googlailla, en mistään löytänyt, että ristikkoon saamani henkilö olisi levyttänyt, kirjoittanut, säveltänyt tai tuottanut kappaleen Tiikerihai. Hän esitti Vain elämää -sarjassa kappaleen Kuningaskobra. Olisikohan Eki sekoittanut kappaleet?
- Anonyymi
Ekin moka - tunnusti itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekin moka - tunnusti itse.
Oikea vihje lienee TEKI KINGASKOBRAN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea vihje lienee TEKI KINGASKOBRAN.
Osaa ne muutkin mokata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa ne muutkin mokata!
Piti joo kirjoittaa TEKI KUNINGASKOBRAN - jotkin painallukset taisivat olla liian hentoja.
- Anonyymi
Oletteko saaneet risteävät sarvesta ja mäeltä jotenkin täsmäämään. Olen nyt tuijottanut tunnin ja ajatus ihan jumissa. Yhden kirjaimen heitto enkä tajua.
- Anonyymi
Tää on niin tyypillistä Ekiä - ei natsaa sitten millään..
- Anonyymi
Kyllä niihin toimivat ratkaisusanat tulee, ei niiden kohdalla ole virhettä. Joku saa kertoa täällä ratkaisusanat, jos on tarpeen. Minulta voi kysyä toisaalla vinkkejä.
- Anonyymi
Oikea alalaita on ihan jumissa. Ei ratkea millään...
- Anonyymi
Joo, se on mullakin. Samaten tökkii oikealla: pidetään piilossa ja selällään. En taida päästä eteenpäin. Vinkit olisivat kivoja, saisin pois pään kiristyksen liiasta tuijotuksesta ja yrittämisestä.
- Anonyymi
Voin antaa vinkkejä foorumissani - täällä harvoin voi antaa vinkkejä, sillä vinkkejä pyytävä saa usein vinkin sijaan ratkaisusanan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin antaa vinkkejä foorumissani - täällä harvoin voi antaa vinkkejä, sillä vinkkejä pyytävä saa usein vinkin sijaan ratkaisusanan.
Voisin kyllä foorumissasi käydä, kunhan saan ”kartan” sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin kyllä foorumissasi käydä, kunhan saan ”kartan” sinne.
Laitoin kysymistäsi alueista vinkkejä tähän kommenttiin:
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-3-7-2021-viikonlopun-ristikot/#post-22703 - Anonyymi
Jos haluat tietää vastaussanat vihjeisiin
1. PIDETÄÄN PIILOSSA
2. SELÄLLÄÄN
niin kopioi alla olevat rivit tänne: https://rot13.co/
1. YHAGVG yhaggvynchg
2. NHBGHG (nccbfra) nhxv - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat tietää vastaussanat vihjeisiin
1. PIDETÄÄN PIILOSSA
2. SELÄLLÄÄN
niin kopioi alla olevat rivit tänne: https://rot13.co/
1. YHAGVG yhaggvynchg
2. NHBGHG (nccbfra) nhxvOho, osoite kopsautu väärin, oikeassa on vielä ämmä https://rot13.com/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, osoite kopsautu väärin, oikeassa on vielä ämmä https://rot13.com/
Thanks. Elikkä kiitos ja kumarrus. Vielä kun jelppaisit tarpeessani: tarpeessa: oikea alakulma, neljäs rivi alhaalta. Olisin omalta osaltani tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thanks. Elikkä kiitos ja kumarrus. Vielä kun jelppaisit tarpeessani: tarpeessa: oikea alakulma, neljäs rivi alhaalta. Olisin omalta osaltani tyytyväinen.
Oikea ala: Selätetty omin voimin. Kiitos matkaseurasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804