Olen opettajana ammattikorkeakoulussa ja ihmetyttää miksi useampikin islamilainen valehtelee ja vääristelee.
He eivät viitsi edes opiskella ja tehdä mitä pyydetään vaan kulkevat etvojen ja opojen luona valittamassa ja Ervat hyväksyy kaiken ilman mitään tarkistamista.
Jos opinnot eivät kerran suju pitää tällaiset muslimit sijoittaa esim siivoojiksi tai kiinteistöhoitoon.
Miksi näille annetaan ilmaisiksi suorituksia vaikka eivät osaa.
Jos opiskelijalla on alle 3 numero (1 tai 2 ), ei hän osaa mitään.
Ja näitä kirjoitetaan ilmaiseksi islamisti opiskelijoille.
Miksi islamilaiset valehtelee ja vääristelee
24
664
Vastaukset
- Anonyymi
selviävät vielä rivouksilaan, mut näytää et ylilyönit näiltä rupee oleen sitäluokkaa
Toiset puhuilevat henoo ja muuta harhautusta siten - Anonyymi
Nytkin jytkutelevät ja uhuraivat porukoitasa jot pääsevet sil livuin levitäytymään pakolaispumein ja kultisa vetään sit mukanaan ja eekuin uuves paikas taas jytkyt pääle
TÄMÄ ON NÄITEN LEVITÄYTYMISET JA ILMAISUUKSIN ELELEMINEN - Anonyymi
Se on loukkaus heidän uskontoaan kohtaan olla vääräuskoiselle suora ja rehellinen ja mennä vääräuskoisten ehdoilla.
- Anonyymi
SE ON KUNIALLISTA NÄILTÄ RIIPUA MUITTEN PÖYDISTÄ
MUT NÄILLE SE ON ANSIOKASTA olla valestajan mestareita - Anonyymi
Ottaneet mallia buddhalaisille ja muilta itämaisilta
- Anonyymi
Samasta syystä kuin buddhalaiset, taolaiset, kunfutselaiset jne itämaiset valehtelevat
- Anonyymi
Näähän on kaikki valehen päälä eläjiä ja se on näistä suurin jokas parhaiten näistä osaa meitä jujuttaa ja tämän sukukin siitä saapi kiitosta
- Anonyymi
Mikä uskonto se sellainen on joka kehottaa valehtelemaan?
Ei voi kuvitella miten epärehellinen Muhammed on! Sen sanomisiin ja tekemisiin ei voi luottaa.
Kaikki on siis valhetta.- Anonyymi
Kaikki allun uskovat voivat operoija meitä kohin kaikin menetelmin ja kunia vain nousee ja palkioja näille kaikkein parhainmille siitä ja näitten muitten kunioitus
KAIKKI NÄMÄ OVAT NÄITTEN TAKANA
- Anonyymi
Huutaen allu on suuri ja eikuin sitten painaen meitä kohin kaikin jujuin
- ON SE PALKITSEVAA NÄILLEH - Anonyymi
Esa Ruuttunen Kahden maan kansalainen
MIKÄ ON IHMISEN SELKEÄ TAJU OMAKOHTAISESTI KAIKEUTEEN- Anonyymi
->> Yksinäinen kulkija
KÄSITYS OMASTA TILASTAAN OLISI MEILLE JOKAISELLE SUOTAVAA
- Anonyymi
Miks anname olojemme hävityksen valua rajoistamme läpi
- Anonyymi
Arabi veljeskunta jokas islamin oikeutta pitää yllä, pelaa näin levitäytyessään
Asemiehet hyökkäsivät hääjuhlaan Afganistanissa – tappoivat kolme ihmistä musiikin vuoksi
Maan Taliban-hallinto kiistää osallisuutensa hyökkäykseen.- Anonyymi
Kaikki islamisti ovatkin juuri sit tätä, kun on vain yksi islam
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki islamisti ovatkin juuri sit tätä, kun on vain yksi islam
Elikkä näitten sisuksissa elää mailman valloitus tavoilleen ja täys hallinta valta
- Anonyymi
Jouluaatto rintamalla 1941
- Anonyymi
Kolmas mailman taistelua odotellen
-kun ihmiset nälällä kuoletetaan, kaupan hyllyissä ei ikuisesti riitä antimet
TÄMÄ ON KUVAINOLLISTA NOOAN AIKAA NYT
Hyysäyksin ihminen tulee hervotomaksi ja vain selviäjät selviävät ja jatkavat kuin NOOAN aikana ihmiselle tarkoitettua elämän järjestystä kylväen ja korjaten tätä työtä tehden - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmas mailman taistelua odotellen
-kun ihmiset nälällä kuoletetaan, kaupan hyllyissä ei ikuisesti riitä antimet
TÄMÄ ON KUVAINOLLISTA NOOAN AIKAA NYT
Hyysäyksin ihminen tulee hervotomaksi ja vain selviäjät selviävät ja jatkavat kuin NOOAN aikana ihmiselle tarkoitettua elämän järjestystä kylväen ja korjaten tätä työtä tehdenKELLE ON ANNETU ELÄMÄN LAHJA KÄYTTÄKÖÖN SITÄ
- eikä sitä nooakaan muille jakanut vaikkas kuinka kopsuttivat arkin kylkeä
- Anonyymi
Valehtelevat mistä?
Keksi mieluummin koko tarina kaikkine yksityiskohtineen ennen kuin kirjoitat sen.- Anonyymi
Netti kertoo näistä kaiken, kun vähäsenkin sivuja kääntelee
- ja vielä näiten levitäytymiset, mikäs valtaus tässäkin on takana
KAIKESTA ON NETISSÄ HYVÄÄ KERTOMUSTA JA JÄRELLISTÄ SEMMOSTA - Anonyymi
Näitten on aivan turha kaunokaisuuksiaan meinata, kun siinä takana on aina aivan jokin muu -
meitä kohin
- Anonyymi
Olen oppilaana tavallisessa peruskoulussa, ja minulla on hyvä muslimiystävä. Hän käyttää huivia, käyttäytyy hyvin ja on yksi luokan parhaista. Hän on kertonut minulle uskonnostaan omasta näkökulmastaan. Ihmiset katsoo asian näin: islam/muslimi = terroristi, paha, ilkeä, pakkoavioliitot jne. Näin se ei kuitenkaan ole. Muslimit ovat ihmisiä siinä missä mekin. Se, että yksi äärimuslimi on terroristi, ei tarkoita että kaikki olisivat. Muutama ihminen ei voi määrittää kokonaista yhteisöä. Muutama ihminen joka käyttäytyy huonosti ja joka sattuu olemaan muslimi, niin heti alkoi räjähtää. Olen nähnyt monia kristittyjä oppilaita jotka käyttäytyvät huonosti eivätkä oikein menesty koulussa. Miksi me ei puhuta heistä? Siksikö koska he ovat kristittyjä?
- Anonyymi
Näin monitapaista levitäytymistä pitävät yllä ja monin kerrostumin ja keromuksin
- ja kun tiedämme mikä noiten virsikirja on mitä veisaavat
- mikä on sen tavoite tässä maailmassa kaiken olla päällepäsmäreinä tapoineen
Hyvin on näitten touhut paljastettu jo näissäkin vitjoissa, ettei muualta edes tarvii etsiä
Levitäytyvät ja kaikin menetelmin ilmaisuuksin ankaralla lisääntymisillä vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569