Olen opettajana ammattikorkeakoulussa ja ihmetyttää miksi useampikin islamilainen valehtelee ja vääristelee.
He eivät viitsi edes opiskella ja tehdä mitä pyydetään vaan kulkevat etvojen ja opojen luona valittamassa ja Ervat hyväksyy kaiken ilman mitään tarkistamista.
Jos opinnot eivät kerran suju pitää tällaiset muslimit sijoittaa esim siivoojiksi tai kiinteistöhoitoon.
Miksi näille annetaan ilmaisiksi suorituksia vaikka eivät osaa.
Jos opiskelijalla on alle 3 numero (1 tai 2 ), ei hän osaa mitään.
Ja näitä kirjoitetaan ilmaiseksi islamisti opiskelijoille.
Miksi islamilaiset valehtelee ja vääristelee
24
664
Vastaukset
- Anonyymi
selviävät vielä rivouksilaan, mut näytää et ylilyönit näiltä rupee oleen sitäluokkaa
Toiset puhuilevat henoo ja muuta harhautusta siten - Anonyymi
Nytkin jytkutelevät ja uhuraivat porukoitasa jot pääsevet sil livuin levitäytymään pakolaispumein ja kultisa vetään sit mukanaan ja eekuin uuves paikas taas jytkyt pääle
TÄMÄ ON NÄITEN LEVITÄYTYMISET JA ILMAISUUKSIN ELELEMINEN - Anonyymi
Se on loukkaus heidän uskontoaan kohtaan olla vääräuskoiselle suora ja rehellinen ja mennä vääräuskoisten ehdoilla.
- Anonyymi
SE ON KUNIALLISTA NÄILTÄ RIIPUA MUITTEN PÖYDISTÄ
MUT NÄILLE SE ON ANSIOKASTA olla valestajan mestareita - Anonyymi
Ottaneet mallia buddhalaisille ja muilta itämaisilta
- Anonyymi
Samasta syystä kuin buddhalaiset, taolaiset, kunfutselaiset jne itämaiset valehtelevat
- Anonyymi
Näähän on kaikki valehen päälä eläjiä ja se on näistä suurin jokas parhaiten näistä osaa meitä jujuttaa ja tämän sukukin siitä saapi kiitosta
- Anonyymi
Mikä uskonto se sellainen on joka kehottaa valehtelemaan?
Ei voi kuvitella miten epärehellinen Muhammed on! Sen sanomisiin ja tekemisiin ei voi luottaa.
Kaikki on siis valhetta.- Anonyymi
Kaikki allun uskovat voivat operoija meitä kohin kaikin menetelmin ja kunia vain nousee ja palkioja näille kaikkein parhainmille siitä ja näitten muitten kunioitus
KAIKKI NÄMÄ OVAT NÄITTEN TAKANA
- Anonyymi