Marin ottanut 2 vuodessa velkaa 25 miljardia

Anonyymi

31

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se päättyy vielä paljoon lisävelkaan ja sossut sanoo että muitten vika.

      • Kyllä Maailmanpankki ja IMF antavat sitten runtua oikein kunnolla.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kyllä Maailmanpankki ja IMF antavat sitten runtua oikein kunnolla.

        Eik sun pitänyt häipyä palstalta...hehhehhe, maltoit olla poissa pari päivää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eik sun pitänyt häipyä palstalta...hehhehhe, maltoit olla poissa pari päivää.

        Minua vitutti se kun Pysty ei tiedä popmusiikin historiasta mitään vaan turvautuu Wikipediaan


    • Anonyymi

      Katsopa lukuja.
      Vuonna 2009 velanotto alkoi kepulaisen Vanhasen ollessa pääminisesteri ja kiihtyi 2021 Vanhasen ollessa valtionvarainministeri.

      • Anonyymi

        Ja Saarikko jatkoi velanottoa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katainen löytyy vuoden 2009 kohdalta:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_ministereistä_Suomen_valtiovarainministeriössä#Ensimmäinen_ministeri

        Kokoomuksen paikka on oppositiossa.
        https://velkakello.fi

        Oppositiossa on kokoomuksen paikka, sillä Suomi ei kestä velanottoa ja omaisuuden myyntiä yhtäaikaa, jonka seurauksia maksamme vieläkin.

        Nyt sentään otetaan vain velkaa ja mikä parasta miinus korolla ja tarpeeseen, eli meillä menee ennennäkemättömän hyvin nyt, kun Sanna johtaa maata.

        Niin kauan, kun kaikilla mailla on velkaa ja vielä paljon enempi, mitä Suomella, niin meillä ei ole mitään hätää ja tiesittekö valtioiden velkaa ei voi verrata kansalaisen velkaan, kun sinä joudut maksaan velkasi ajallaan ja Valtio vaan lyhentää velkaa velalla, valtioiden elinaika on huomattavasti pitempi, mitä yksilön.

        Ilman velkaa ei meillä olisi rahaakaan, sillä velalla tämä mailma pyörii, noin karkeasti ottain.


    • Anonyymi

      4,5 vei just oliko Brysseliin,hymyssäsuin . 10 varmaan jemmassa lennokeihin . Vanhushoitoon ja soteen 10 sukanvarressa ! Jaa eikö ollukkaan ,,no sitten meni kaikki huviin ja himmeleihin .

      • Anonyymi

        Ulkomaanapua unohtamatta...


    • Ei taida talousymmärrys olla Marinin vahvuuksia. Eikä mikään muukaan.

      • Anonyymi

        Taitaa sulla olla ymmärrys kaukana. Vai miten olisit selvinnyt coronan tuomista kustannuksista.
        Kokoomus ottanut kaikkeinetiten velkaa vaikkei ollut coronaa.


    • Anonyymi

      Siinä tuli jo sossu selityksiä, onkin Vanhasen ym yy, ei yhtään Sannan velkaa. Sannan velka sossuile kuin pieru, kun vetää takaisin että oikein turskahtaa.

      • Anonyymi

        Minä olen jo alunperin sanonut että demareiden velanotto kaadetaan keskustan päälle ja sen tulette näkemään. Sanna ei siitä vastuuta tule kantamaan, kuten ei mistään muustakaan.
        Sanna on neuvotellut Eu-tukipaketin ja Tuppurainen oli toinen hyväkäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen jo alunperin sanonut että demareiden velanotto kaadetaan keskustan päälle ja sen tulette näkemään. Sanna ei siitä vastuuta tule kantamaan, kuten ei mistään muustakaan.
        Sanna on neuvotellut Eu-tukipaketin ja Tuppurainen oli toinen hyväkäs.

        1918 punakapina..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen jo alunperin sanonut että demareiden velanotto kaadetaan keskustan päälle ja sen tulette näkemään. Sanna ei siitä vastuuta tule kantamaan, kuten ei mistään muustakaan.
        Sanna on neuvotellut Eu-tukipaketin ja Tuppurainen oli toinen hyväkäs.

        Noinko hyvin tiedät politiikasta, että kaksi henkilöä neuvotteli tukipaketin ja hyväksyi.
        Kyllä suosittelen parempaa tutustumista politiikkaan, enne kun alkaa levottomia kirjoittamaan.
        Vaatimus kyllä aivan liikaa Persujen tyhmemmällä porukalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen jo alunperin sanonut että demareiden velanotto kaadetaan keskustan päälle ja sen tulette näkemään. Sanna ei siitä vastuuta tule kantamaan, kuten ei mistään muustakaan.
        Sanna on neuvotellut Eu-tukipaketin ja Tuppurainen oli toinen hyväkäs.

        Keskustalainen valtionvarainministeri, keskustan vastuu, keskusta pettää aina, niin nytkin.


    • Anonyymi

      Onko sinulla mitään käsitystä mitä koronan hoito on maksanut?

      Niin, ethän sinä sitä tunnusta, että siihen on uponnut jo yli kymmenen miljardia...yrityksiä tuoetu, rokotteita hankittu, teho-osastokapasiteetti lisätty, rajoitusten kustannuksia maksettu yrittäjille , maksettu lomautuskuluja, irtisanomiskuluja, tuettu perheitä , annettu sosiaaliapua enemmän kuin normaalisti jne. jne.

      Vitsi, että jotkut onkaan vähä-älyisiä.

    • Anonyymi

      Tämä hallitushan on nyt jo käytännössä sitoutunut noin 40 MILJARDIN velanottoon!

      • Anonyymi

        Nythä sie taas valehtelet ku ääliöpersut yleensä. Ei velanottoon sitouduta hehheh. Persujen tyhjään päähän uppoaa omien bohtajuen levittämä propaganda ja persujohto pitääkin kannattajiaan lähes idiootteina ja manipuloitavina.


    • Anonyymi

      Ja että mihinkö rahat on menneet!?Kepulainen virkakoneisto yli sadassa turhassa kunnassa,maatalouden virkakoneisto jne.Itse päätoimiset viljelijät ovat tukensa ansainneet mutta ei ne tuhannet turhat virkamiehet ja tarkastajat sun muut riemumaisterit.Tuleva sotemallihan on hyvä tuleva kuntien lukumäärä kunhan kepulaiset kuolee vanhuuttaan ja saadaan järkeä julkiseen rahan käyttöön.

    • Anonyymi

      Velka hyödyttää rikkaita joiden rahaa se on. Lapset saa elää koroilla, eliitti elämää.
      Rikkaa on vähemmistö mutta omistaa enemmistön maailman rahoista.
      Kannata sinäkin eliittiä. Uskomainoksiin ja tue niitä, se piiloveroa, sen saa vähentää kuluista.
      Vasemmiston kuuluu tukea eliittiä, ne kun on etuoikeutetussa asemassa jota kuuluu vahvistaa. Vai oletko kommari?

    • Anonyymi

      Keskustellaan tästä yrittäjien koronatuesta. Alkuun tahdon sanoa että hyvä ja reilu järjestelmä oikeasti apua tarvitseville… mutta totuus..

      Monet yrittäjät käyttivät ja käyttävät tukea täysin väärin. Kelaa on kielletty puuttumasta yrittäjien palkkatuloihin vaikka järjestelmäkin huutaa, että palkkatuloja. Jotkut virkailijat kiellosta huolimatta yrittivät kertoa tuloista te-toimistoon ja pyytää uutta lausuntoa jolla oikeutta etuuteen ei olisi ollut, tämäkin kielettiin.

      Ainut asia mitä käskettiin tekemään; maksa ja älä välitä tuloista niihin ei tulla ikinä puuttumaan.
      Summa summaarum tuhannet yrittäjät ovat nostaneet pian kaksi vuotta kovien yrittätulojensa (4000-6000e) päälle joka kuukausi täyden työttömyysetuuden?? Onko tämä oikein että veronmaksajien rahoja käytetään näin?

    • Anonyymi

      Ja keskusta tukee tätä toimintaa. Ei ihme ole kannatuksen nollautuminen.

      • Anonyymi

        Kepun pitäisi mieluummin ehdottaa hallituksen hajottamista kuin nöyristellä demareiden ja viherpiipertäjien ehdotuksille ja vaatimuksille.


    • Anonyymi

      Suomen valtio on ottanut velkaa ei Sanna Marin. Pikkuraha kokoomuksen ottamaan 107 miljardiin, josta ei kansalle ole ollut mitään hyötyä.

    • Anonyymi

      Marin mitään velkaa ole ottanut. Velan on ottanut suomen valtio. Älä sovita ymmärtämättömänä junttina Marinia liian isoihin saappaisiin. Tukiaiset ja eu-maksut pitää kuitenkin hoitaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe