Millä suunnalla näitä asustaa... Tietää miettiä asuinaluetta tarkemmin kun tuntuu että kamaa kulkeutuu ja liikkuu suuntaan jos toiseen....
Rantakylän nistit
10
1059
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siellä paha ongelma..ihmiset vähän "kyläläisiä"
- Anonyymi
Enpäs oo kuullutkaan että siellä sellaisia on
Itte luullut että se on rauhallista aluetta - Anonyymi
Tunteeko muut naiset täällä vetoa narkkareihin?
Minuun vetoaa se laihuus, itsevarmuus, herkkyys, tempermenttisuus,rikosten tekeminen, yleinen coolius.
Narkkarit uskaltaa puhua naisille kauniisti ja pehmosti koska eivät pelkää leimaantuvansa nössöksi kun eivät sitä oikeasti olekaan.
Onko muita joilta narkkarit vie jalat alta?- Anonyymi
Ihana trolololol 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana trolololol 😘
Itse vahvasti uskon että ihan vakavissaan joku mikkeliläis-suttura tuon kirjoittanut. Ammattina todennäköisesti lähihoitaja.
- Anonyymi
Rantakylä on aika ahdistava rotankolo...
- Anonyymi
Ja nyt siellä jo kuoli joku, mitä lie tapahtui..
- Anonyymi
Ristiina ja Kuomiokoskella löytyy
- Anonyymi
Olen etsinyt asuntoa Ristiina ja Kuomiokosken suunnalta. Kumpaa suosittelette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen etsinyt asuntoa Ristiina ja Kuomiokosken suunnalta. Kumpaa suosittelette.
Molemmat samaa sarjaa mutta Mikkeliin älä erehdy
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210