Millä suunnalla näitä asustaa... Tietää miettiä asuinaluetta tarkemmin kun tuntuu että kamaa kulkeutuu ja liikkuu suuntaan jos toiseen....
Rantakylän nistit
10
1083
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siellä paha ongelma..ihmiset vähän "kyläläisiä"
- Anonyymi
Enpäs oo kuullutkaan että siellä sellaisia on
Itte luullut että se on rauhallista aluetta - Anonyymi
Tunteeko muut naiset täällä vetoa narkkareihin?
Minuun vetoaa se laihuus, itsevarmuus, herkkyys, tempermenttisuus,rikosten tekeminen, yleinen coolius.
Narkkarit uskaltaa puhua naisille kauniisti ja pehmosti koska eivät pelkää leimaantuvansa nössöksi kun eivät sitä oikeasti olekaan.
Onko muita joilta narkkarit vie jalat alta?- Anonyymi
Ihana trolololol 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana trolololol 😘
Itse vahvasti uskon että ihan vakavissaan joku mikkeliläis-suttura tuon kirjoittanut. Ammattina todennäköisesti lähihoitaja.
- Anonyymi
Rantakylä on aika ahdistava rotankolo...
- Anonyymi
Ja nyt siellä jo kuoli joku, mitä lie tapahtui..
- Anonyymi
Ristiina ja Kuomiokoskella löytyy
- Anonyymi
Olen etsinyt asuntoa Ristiina ja Kuomiokosken suunnalta. Kumpaa suosittelette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen etsinyt asuntoa Ristiina ja Kuomiokosken suunnalta. Kumpaa suosittelette.
Molemmat samaa sarjaa mutta Mikkeliin älä erehdy
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662