Mikä ajaa solvaamaan

Anonyymi

"Mikä hinku ja tarve ajaa politiikassa muita solvaamaan?" kirjoittaa forssan lehden. Voisi kysyä mikä hinku ja tarve ajaa kynäiliää solvaamaan jatkuvasti perussuomalaisia?

43

1521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaaran tunne ja pimeän uhka. Ei saa sanoa. Suoraan. Suomessa on totuttu nöyristelemään neukkulan ajoista lähtien. Nykyään valehtelu on muunneltua totuutta ja varkaus luvaton käyttöön otto. Maahanmuuttajien jengiytyminen johtuu koronasta ja on yhteiskunnan vika. Jos joku (perussuomalaiset) sanoo niin kuin asiat oikeasti on, niin sehän on vaarallista. Sehän tarkoittaisi että wanhanaikainen oikea ja väärä olisi ikään kuin tehnyt paluun.

    • Anonyymi

      Kyllä ennen oli paremmin. Ensin muuttui Ruotsi ja nyt muuttuu Suomi ja kehitykselle ei ole loppua.

      Käytännössä kenenkään hyvät ja turvalliset , kokonaisvaltaiset olotilat eivät enää kulje parempaan suuntaan.

    • Anonyymi

      Tänkin aikaan ei ole täysin turvallista ja mielyttävää kulkea yksin tai kaksin ulkona. Tiedän miltä tuntuu pienikin vieraan uhkaaminen ja koskeminen.

      Sama koskee myös lapsia.

      • Voi joutua raiskatuksi. FL: Tekijän ihonväri sensuroitu. Nimi sensuroitu. Tekona raiskaus sensuroitu, jotta ei tule (oikeutettuja) assosiaatiota määrättyihin väestöryhmiin, joissa tällainen kuuluu vuosisataiseen kulttuuriin ja on kansantapa. Muistakaa seuraavissa vaaleissa tai sopeutukaa käytäntöön.


    • Anonyymi

      tämä kolumnisti on allerginen Perussuomalaisille jos perussuomalainen kulkee tämän herran ohitse saa kyseinen herra kutinan.

      • Anonyymi

        Olen myös huomannut tämän. Hän aloittaa jokaisen "Koninansa" Perussuomalaiset-sanalla. Alkaa jo tympiin ..... tai joo, "eihän ole pakko lukea." (Latoin ennen, kuin joku kuitenkin ehtii.) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös huomannut tämän. Hän aloittaa jokaisen "Koninansa" Perussuomalaiset-sanalla. Alkaa jo tympiin ..... tai joo, "eihän ole pakko lukea." (Latoin ennen, kuin joku kuitenkin ehtii.) :)

        Ei kai vaan tämä kolumnisti ole vasemmistoliittoon kuuluva "hyvä- ja kohteliassanainen herrasmies"..?
        Hänen perussuomalaisvihansa ainakin on ihan järjettömissä mitoissa, neuroottista jopa.
        No, sananvapaus kait kattaa kaikenlaiset..perseenhaistelijat.(Hän kuulemma tykkää myös viljellä kommentteja takaluukun hajuista, yleensä haistattaa niitä muille).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai vaan tämä kolumnisti ole vasemmistoliittoon kuuluva "hyvä- ja kohteliassanainen herrasmies"..?
        Hänen perussuomalaisvihansa ainakin on ihan järjettömissä mitoissa, neuroottista jopa.
        No, sananvapaus kait kattaa kaikenlaiset..perseenhaistelijat.(Hän kuulemma tykkää myös viljellä kommentteja takaluukun hajuista, yleensä haistattaa niitä muille).

        Joo taidan tietää, kenestä kirjoitat ja olisikohan aloittajakin tarkoittanut samaa miestä.
        On kyllä todella sairaalloisen neuroottisesti haukkumassa persuja ja haistattelemassa perseitä kaikille, tai no ainakin niille, jotka edes hieman kyseenalaistavat hänen juttujaan saati antaa takaisin samalla mitalla.
        Ei kukaan normiterve kirjoittele noin ja nimenomaan yhdestä porukasta. Tai yleiselläkään tasolla. Ärsyttävä äijä, vielä kun on eli siis on olevinaan itse niin helvetin erinomainen ettei tosikaan. No, ei kai voi isoja vaatia kun on vähän saatu ja sekin vähä on pilattu vissiin viinalla tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo taidan tietää, kenestä kirjoitat ja olisikohan aloittajakin tarkoittanut samaa miestä.
        On kyllä todella sairaalloisen neuroottisesti haukkumassa persuja ja haistattelemassa perseitä kaikille, tai no ainakin niille, jotka edes hieman kyseenalaistavat hänen juttujaan saati antaa takaisin samalla mitalla.
        Ei kukaan normiterve kirjoittele noin ja nimenomaan yhdestä porukasta. Tai yleiselläkään tasolla. Ärsyttävä äijä, vielä kun on eli siis on olevinaan itse niin helvetin erinomainen ettei tosikaan. No, ei kai voi isoja vaatia kun on vähän saatu ja sekin vähä on pilattu vissiin viinalla tms.

        Joo, minä olen lopettanut sen ex- 'kirjastomiehen' Koninoiden lukemisen ajat sitten. Usein tuntuu, että voisi luokitella jo vihapuheeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, minä olen lopettanut sen ex- 'kirjastomiehen' Koninoiden lukemisen ajat sitten. Usein tuntuu, että voisi luokitella jo vihapuheeksi.

        Mikä "ex-kirjastomies"?
        Eikös tämä kolumnisti ole eräs paikallinen "silmää tekevä", joka tosiaan haukkuu ja syyttää persuja ihan kaikesta. Sai kuulemma aikanaan omilta porukoiltaan huomautuksenkin, että kirjoitteluja on siistittävä, eli meinasi kaiketi sitä, ettei kaikkea tarvi huudella eikä kirjoittaa julkisesti, mitä siellä päässä pyörii.
        No, kaikkia sitä on liikkeellä ja osa on jämähtänyt paikalleen. Ihme tyyppi vaan, tosiaan haukkuu aina kaikkia ja kaikki pystyyn, haistalttelee pitkät perseet jokaiselle ja annas olla, kun saa sitä samaa takaisin omaan niskaan, niin johan inisee ja bännää ja ties mitä. Ei kestä saada yhtään kritiikkiä niskaansa, sitä asiallistakaan saati sitten tosiaan, kun joku antaa samalla mitalla takaisin, mitä itse viljelee ympäriinsä.
        On kait jotenkin katkera jostain tai muuten vain vinksahtanut nupistaan. Virta toi, viina vei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, minä olen lopettanut sen ex- 'kirjastomiehen' Koninoiden lukemisen ajat sitten. Usein tuntuu, että voisi luokitella jo vihapuheeksi.

        Mites kirjasto tähän aiheeseen liittyy?
        Onko tämä solvaileva kolumnisti kenties joku "kirjastotieteiden maisteri" tai jokin muunlainen vastaava korkeakoulutuksen saanut yksilö?
        Ei luulisi sellaisen kyllä solvaavan ketään tai mitään, edes persuja.
        Kun eikös korkeastikoulutetut ole suvaitsevaisia, jopa niitä kohtaan, joiden ajatusmaailmaa he eivät jaa eivätkä oikein hyväksykään..? Ja mitä korkeammin koulutettu, sen suvaitsevampi?
        Nämä solvaajathan eivät taas siedä yhtään itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, edes aiheesta saatua ja perusteltua kritiikkiä. Päin vastoin, sekoavat ja ovat heti haistattelemassa tai haukkumassa kusipääksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä "ex-kirjastomies"?
        Eikös tämä kolumnisti ole eräs paikallinen "silmää tekevä", joka tosiaan haukkuu ja syyttää persuja ihan kaikesta. Sai kuulemma aikanaan omilta porukoiltaan huomautuksenkin, että kirjoitteluja on siistittävä, eli meinasi kaiketi sitä, ettei kaikkea tarvi huudella eikä kirjoittaa julkisesti, mitä siellä päässä pyörii.
        No, kaikkia sitä on liikkeellä ja osa on jämähtänyt paikalleen. Ihme tyyppi vaan, tosiaan haukkuu aina kaikkia ja kaikki pystyyn, haistalttelee pitkät perseet jokaiselle ja annas olla, kun saa sitä samaa takaisin omaan niskaan, niin johan inisee ja bännää ja ties mitä. Ei kestä saada yhtään kritiikkiä niskaansa, sitä asiallistakaan saati sitten tosiaan, kun joku antaa samalla mitalla takaisin, mitä itse viljelee ympäriinsä.
        On kait jotenkin katkera jostain tai muuten vain vinksahtanut nupistaan. Virta toi, viina vei...

        Nyt eläkkeelle jäänyt kirjastonhoitaja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt eläkkeelle jäänyt kirjastonhoitaja :)

        Vai niin:D
        Ettei olisi vaan joku yliopistokeskeyttäjä tms kuitenkaan, joka ei oikein erota kuitenkaan edes vasenta oikeasta(hyvin ainakaan) ja sitä kostaa näillä solvauskolumneillaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, minä olen lopettanut sen ex- 'kirjastomiehen' Koninoiden lukemisen ajat sitten. Usein tuntuu, että voisi luokitella jo vihapuheeksi.

        Just, outo tuo ex-"kirjastomies"- nimike..
        Ei auttaisi ex-"rannikkoasukkaan" tai hänen hovinarrinsa paljon heitellä vanhoista kommenttia, sen enempää kuin huudella kauppojen parkkipaikoillakaan ex-asioiden perään, puhumattakaan muusta pihoissa pyöimisestä.
        Ja ne "yrtit" voi kyllä ostamassa muualtakin kuin ex-juttujen taloyhtiöstä, jos kerta se on syynä siihen nurkilla pyörimiseen ja jos niitä ei kerta pokka kestä ostaa vorssasta.
        Ja muutenkin, turha inistä mistään "vihapuheista", kun ihminen itse on niin helvetin vihamielinen, negatiivinen, alentuva ja verbaalisesti agressiivinen muita kohtaan, kaikki saavat haukkuja ja halventavia puheita niskaan vammaisia myöden. Tuskin on muuttunut ainakaan parempaan suuntaan(aidosti ainakaan/varsinkaan) tässä muutaman vuoden aikana. Siinäkään tapauksessa, vaikka olisi "lääkityskin kohdillaan".
        Vao mitä olet mieltä?
        Pysy omissa sakeissasi vaan, me muut pysytään omissamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, outo tuo ex-"kirjastomies"- nimike..
        Ei auttaisi ex-"rannikkoasukkaan" tai hänen hovinarrinsa paljon heitellä vanhoista kommenttia, sen enempää kuin huudella kauppojen parkkipaikoillakaan ex-asioiden perään, puhumattakaan muusta pihoissa pyöimisestä.
        Ja ne "yrtit" voi kyllä ostamassa muualtakin kuin ex-juttujen taloyhtiöstä, jos kerta se on syynä siihen nurkilla pyörimiseen ja jos niitä ei kerta pokka kestä ostaa vorssasta.
        Ja muutenkin, turha inistä mistään "vihapuheista", kun ihminen itse on niin helvetin vihamielinen, negatiivinen, alentuva ja verbaalisesti agressiivinen muita kohtaan, kaikki saavat haukkuja ja halventavia puheita niskaan vammaisia myöden. Tuskin on muuttunut ainakaan parempaan suuntaan(aidosti ainakaan/varsinkaan) tässä muutaman vuoden aikana. Siinäkään tapauksessa, vaikka olisi "lääkityskin kohdillaan".
        Vao mitä olet mieltä?
        Pysy omissa sakeissasi vaan, me muut pysytään omissamme.

        Niin ja sen verran vielä, perseiden haistelut on koirien touhuja, ihmisten on turha kehottaa muiden kanssaihmisten haistelemaan.
        Eikä se kolumnistin oma puolue parane siitä paskankaan vertaa, vaikka persuja haukkuisi kuinka paljon tahansa. Puhumattakaan että perseiden haistattelu sitä tekisi sen enempää. Suutari pysykööt lestissään ja seppä sen kolvinsa ääressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, minä olen lopettanut sen ex- 'kirjastomiehen' Koninoiden lukemisen ajat sitten. Usein tuntuu, että voisi luokitella jo vihapuheeksi.

        Hyvä, että osaat jättää exäsi rauhaan;) Kauanko kesti, että ymmärsit tuon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, minä olen lopettanut sen ex- 'kirjastomiehen' Koninoiden lukemisen ajat sitten. Usein tuntuu, että voisi luokitella jo vihapuheeksi.

        Miksi vedät jotain omia/kumppanisi ex-miehiä ketjuun mukaan? Jos tuo oli viite jonkun ex-kumppanin suuntaan..
        Vielä kun pyörit(te) itse exänne nurkissa milloin milläkin syyllä ja olet(te) itse vielä eronkin jälkeen häiriköineet aika räikeästikin ajoittain..
        Ja parempihan se on, että ihminen viihtyy paremmin just vaikka kirjastossa esimerkkinä kuin vaikka jossain baareissa tms lisäämässä yhteiskunnan tulevaa taakkaa. Jos tuo nyt on syy tälle "kirjastomies"-tittelille.
        Ja itse "kirjastomies"-kommentoija on hanakka haukkumaan muita ja levittää vihapuheitaan muutenkin muiden päälle, vaikka yrittää mm. omilla palstoillaan olla niin suvaitsevainen ja herkkä muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, minä olen lopettanut sen ex- 'kirjastomiehen' Koninoiden lukemisen ajat sitten. Usein tuntuu, että voisi luokitella jo vihapuheeksi.

        Sellaisten on ihan turha tulkita muiden kirjoituksia ja puheita vihapuheeksi, jotka itse ovat haukkumassa aina muita ja puhumassa muista negatiivisesti ylipäätäänkin.
        Tosin eihän henkisesti häiriintynyt ihminen tunnista mitään asiatonta omassa käytöksessään ja puheessaan. Ja jos tunnistaakin, niin ei kyllä vahingossakaan myönnä sitä vaan heittäytyy itse uhriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, minä olen lopettanut sen ex- 'kirjastomiehen' Koninoiden lukemisen ajat sitten. Usein tuntuu, että voisi luokitella jo vihapuheeksi.

        Jotkut "koninoi", idiootit "öyhöttää" ja turhat ihmiset syyttää jommasta kummasta. Useimmiten molemmasta.
        Turhat ihmiset vielä luokittelee kaiken vihapuheeksi, paitsi omansa. Sehän on aina asiallisesti esitettyä fakta-asiaa. Paitsi ettei todellisuudessa ole, yleensä samantasoista paskaa kuin minkä kylvämisestä muita syyttävät.
        Mutta hyvähän se on, että turhakkeet osaavat uhriutua. Silloin kun eivät kehu itseään ja tekemisiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, minä olen lopettanut sen ex- 'kirjastomiehen' Koninoiden lukemisen ajat sitten. Usein tuntuu, että voisi luokitella jo vihapuheeksi.

        No helvettiäkö sitten pyöritte Pmajalla? Kaksi vitun sairasta kusipäätä.
        Onko ne yhden eskapistina itseään mainostavan pöhlön fb-kaverin sauhut oikeasti niin hyviä?
        Opetelkaa oikeasti raittiiksi, se on filmaamista kun viinan vaihtaa hamppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, minä olen lopettanut sen ex- 'kirjastomiehen' Koninoiden lukemisen ajat sitten. Usein tuntuu, että voisi luokitella jo vihapuheeksi.

        Älä hyvä mies öyhötä, sulta pääsee pian konina ja sitten tuntuu pian taas ties miltä ja sen jälkeen saattaa haiskahtaa hanuri..


      • Anonyymi

        Ei ihme, että Suomi on näin paskassa jamassa kaiken suhteen..
        Tällaisia suunsoittajia ja tölvijöitä ynnä muita joka paikka täynnä.
        Ja politiikassa ne pahimmat päänaukojat kunnallistasolta lähtien.


    • Anonyymi

      Tuntuu että suomalainen ei saa puhua kaikilla niillä sanoilla Suomessa, kun yleisradio ym. puhuu , tai kirjoittaa venäjästä , ukrainasta ja heidän kansalaisistaan yms.

      Tuntuu että kaikkia mitä saa puhua ja kirjoittaa vieraasta maasta ja heidän kansalaisistaan ei saa puhua suomalaisista, suomessa.

    • Anonyymi

      Sama luikku oli nälkäpäivänä spr:n liiveissä ja pönttö kourassa ronkumassa fyrkkaa prisman käytävällä. Ei oikein kuppi kilissyt-persujen vika sekin😆.

      • Anonyymi

        No ihme, kaikkihan hänen maailmassaan on persujen syy. Hänen oma olemassa oleminenkin kait...


      • Anonyymi

        Oliko kovastikin nälissään?


    • Anonyymi

      Niinpä.
      Käytöstavat koskevat kaikkia tasapuolisesti, myös kirjoituksissa.
      Ja kun hyviä sekä huonoja yksilöitä, ajatuksia, asenteita ym ym on joka porukassa.
      Niin vassareissa, kommareissa, persuissa, demareissa kuin muissakin.
      Jotain itsehillintää niissä ajatustensa julkituomisessa.

      • Anonyymi

        En olisi ainakaan niin hyvin menestynyt rakkaudessa ja rahassa jos olisin yrittänyt aina käyttäytyä sivistyneesti. En vain yksinkertaisesti osaa olla sivistynyt.

        En osaa fiksusti kertoa kun olen todella eri mieltä alla olevasta asiasta.
        Minusta alta 40-v ei pitäisi päästää työmaalle jossa on Asbestia. Ei edes suojavarusteilla , koska täydellisiä varusteita ei ole.
        Olen ollut useammassa työpaikassa ja tehnyt usein asbestitöitä eikä se ole terveyteeni vaikuttanut......... Mutta toisaalta tiedän useita tapauksia kun ovat tehneet asbestitöitä kerran nuorena ja ovat sairastuneet asbestisairauksiin.

        Jos koulusta lähetetään nuori asbestia sisältävälle työmaalle, tulee mieleen missä kaupungissa asutaan.

        Purkutyöstä jalostuu opetusmateriaalia – Fai tuottaa Sitran rahoituksella digitaalista sisältöä...
        Forssan ammatti-instituutti vastaa Tulevaisuuden purkuosaaja -hankkeen sisällöstä. Media-alan

        https://twitter.com/fltoimitus?lang=fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olisi ainakaan niin hyvin menestynyt rakkaudessa ja rahassa jos olisin yrittänyt aina käyttäytyä sivistyneesti. En vain yksinkertaisesti osaa olla sivistynyt.

        En osaa fiksusti kertoa kun olen todella eri mieltä alla olevasta asiasta.
        Minusta alta 40-v ei pitäisi päästää työmaalle jossa on Asbestia. Ei edes suojavarusteilla , koska täydellisiä varusteita ei ole.
        Olen ollut useammassa työpaikassa ja tehnyt usein asbestitöitä eikä se ole terveyteeni vaikuttanut......... Mutta toisaalta tiedän useita tapauksia kun ovat tehneet asbestitöitä kerran nuorena ja ovat sairastuneet asbestisairauksiin.

        Jos koulusta lähetetään nuori asbestia sisältävälle työmaalle, tulee mieleen missä kaupungissa asutaan.

        Purkutyöstä jalostuu opetusmateriaalia – Fai tuottaa Sitran rahoituksella digitaalista sisältöä...
        Forssan ammatti-instituutti vastaa Tulevaisuuden purkuosaaja -hankkeen sisällöstä. Media-alan

        https://twitter.com/fltoimitus?lang=fi

        Hyvähän tuo on kertoa asbestin vaaroista. Mutta nehän voivat tulla vuosikymmenienkin viiveellä. Eli jos olet komekymppisenä ollut muutamalla asbestityömaalla, niiden aiheuttamat sairaudet kuten keuhkosyöpä voi puhjeta vasta 80v tietämillä.
        Sekin on sivistystä, että osaa hillitä kielenkantoja.
        Mutta tietty jos haluaa huutaa, vittuilla, solvata, haukkua muita ja kehua itseään ylenpalttisesti, niin kyllähän kai sitä sitten voi olla sivistymätön moukkakin. Jokaisella kaiketi on jo ihan perusoikeus olla sellainen mul**u. Mutta ärsyttäviä sellaiset joka tapauksessa ja aika turhiakin suurimmaksi osaksi.
        Tekevät he sitä politiikan tms varjolla tai ovat rehellisesti aitoja itsejään. No, se on sentään kunnioitettavaa, jos joku osaa olla avoimesti ja rehellisesti kusipää. SIihen(kään) ei kaikki pysty.


      • Anonyymi

        Täytyy tunnistaa ensin omien ajatusten lähteet,että ymmärtää toisten mielen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tunnistaa ensin omien ajatusten lähteet,että ymmärtää toisten mielen.

        Tarkenna kommenttiasi.


    • Anonyymi

      Kolehtia sille ei kannata kerätä. Puskutraktori on ikuisuuskysymys, kuten sen rikkaan rahakin.

    • Anonyymi

      Joillakin ihmisillä on ylipäätäänkin outo tapa ja tyyli haukkua kaikkia, nähdä kusipäisyyttä ym sielläkin missä sellaista ei ole.
      Tuollaisesta käytöksestä saa osansa jopa nekin, joita solvaaja ei ole tavannut ja sitä kautta ei tunne edes ulkonäöltä saati muutenkaan ihmisenä.
      Mikä sitten onkaan syy.. mielisairaus, katkeruus omasta elämästä, ihan vain paskamainen ja vaikea perusluonne..?

    • Anonyymi

      "EX- kirjastomies" on näköjään antanut jopa persuille joulurauhan, kun ei ole näkynyt pitkään aikaan heitä nälvimässä?

      • Anonyymi

        Edelleenkin aika outo tuo "EX-kirjastomies"-titteli.
        Ja se persuvihahan kuuluu olevan vajaalla tankilla kulkevien vassarimulkkujen heiniä muutenkin. Nehän EX-kirjastomiehien nurkissakin kuulemma luuhailee, mikä lie motiivi. Uudet perseet ja niiden haistaminen?


      • Anonyymi

        Mikä pakkomielle tuo ex-kirjastomies on ja mistä on saanut alkunsa? Ja ylipäätään, mitä tai ketä tuolla tarkoitetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pakkomielle tuo ex-kirjastomies on ja mistä on saanut alkunsa? Ja ylipäätään, mitä tai ketä tuolla tarkoitetaan?

        "Nyt eläkkeelle jäänyt kirjastonhoitaja :)" Tuollahan se on jo aikaisemmin mainittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt eläkkeelle jäänyt kirjastonhoitaja :)" Tuollahan se on jo aikaisemmin mainittu.

        Joo mutta mistä tuo hevetin ex-kirjastomies tulee? Onko vorssassa oikeasti joku kirjastotyöntekijä joku solvaaja. Vai onko jonkun (oikeasti) mielisairaan mussutusta, jolla yrittää peittää menneisyyttään tm..?


    • Anonyymi

      "mikä hinku ja tarve ajaa kynäiliää solvaamaan jatkuvasti perussuomalaisia?"

      Olisiko yritys saada persujen äänestäjiä ajattelemaan. Tosin kirjoitukset lisää vain persujen kannatusat.

      Minulle persut ovat vastenmielisiä, kun ovat armomurhaa vastaan, kun ovat rokotuksia vastaan, jne.

    • Anonyymi

      Politiikkahan on keksitty juurikin ihmisen solvaukseksi?

    • Anonyymi

      Kun kirjastomies oli vielä virassaan niin muutamat kaverit kutsuivat kaupunginkirjastoa Fingerporiksi. Jäbä on aivan Heimo Vesan näköinen.

      • Anonyymi

        Ok, hyvä näin.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      4002
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1571
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1376
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1234
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1121
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1118
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1076
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe