en enää tiedä. Koukussa siihen tunteeseen jonka sait aikaan minussa. Kun elämäntilanne menee hankalaksi oot mun pelastus. Jos oot pakkomielle niin oot mun ihana pakkomielle. Sinne mihin haluan paeta ja syliin käpertyä.
Mies, ootko pakkomielle vai ihastus
8
68
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä luulet että tapahtuu? Onko sun kortit hyvin?
- Anonyymi
Pakkomielle. Tuut vaan.
- Anonyymi
Tätä en tosiaan pyytänyt
https://youtu.be/OpsthkRxTCU
-yötä- - Anonyymi
Ei multa. hyh.
😾................
Tietynlainen mahdollisuus voi olla, että HÄPEÄISIN, jos olisin SINÄ...............
<<3- Anonyymi
Häpeitä kohti siis. Tämä selvä.
- Anonyymi
Jaa-a pakkomielle alkaa tuntua siltä, ihastus jep oli 6kk raitis jakso ennen sinuun törmäämistäsi nyt mitä on saavuttanut. Tippunut kallioilta 2m korkeudesta 2m vierinyt alas, onneksi tajuiissa pysyi niin ei hukkunut. luuri paskaksi.Speediä pämpätty tonnin edestä. raitis putki rip, ei edes syö. Poliisimaksuja satunnaisia kun menee hormonit ja sinäö sekaisin. Röllille varmaan vastaan mutta .... joku naseva vastaus... illat.... muiostakaa nesteytys
- Anonyymi
Ha Touche rölli, hyvä veto onnistuit 32 annoksen jälkeen Peukku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483