en enää tiedä. Koukussa siihen tunteeseen jonka sait aikaan minussa. Kun elämäntilanne menee hankalaksi oot mun pelastus. Jos oot pakkomielle niin oot mun ihana pakkomielle. Sinne mihin haluan paeta ja syliin käpertyä.
Mies, ootko pakkomielle vai ihastus
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä luulet että tapahtuu? Onko sun kortit hyvin?
- Anonyymi
Pakkomielle. Tuut vaan.
- Anonyymi
Tätä en tosiaan pyytänyt
https://youtu.be/OpsthkRxTCU
-yötä- - Anonyymi
Ei multa. hyh.
😾................
Tietynlainen mahdollisuus voi olla, että HÄPEÄISIN, jos olisin SINÄ...............
<<3- Anonyymi
Häpeitä kohti siis. Tämä selvä.
- Anonyymi
Jaa-a pakkomielle alkaa tuntua siltä, ihastus jep oli 6kk raitis jakso ennen sinuun törmäämistäsi nyt mitä on saavuttanut. Tippunut kallioilta 2m korkeudesta 2m vierinyt alas, onneksi tajuiissa pysyi niin ei hukkunut. luuri paskaksi.Speediä pämpätty tonnin edestä. raitis putki rip, ei edes syö. Poliisimaksuja satunnaisia kun menee hormonit ja sinäö sekaisin. Röllille varmaan vastaan mutta .... joku naseva vastaus... illat.... muiostakaa nesteytys
- Anonyymi
Ha Touche rölli, hyvä veto onnistuit 32 annoksen jälkeen Peukku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022156- 991547
- 1211273
- 791255
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601004- 51997
- 36922
- 33804