Jutellaaan välillä kivoja juttuja jookos, miten joulun aika ja silleen, kertokaa miten joulun joulun vietätte, korona aika on vielä mutta silti, käymmekö mummolassa jouluna laulamme joululauluja ja avaamme lahjat, niin kuin ennen.
Joulu saapuu...
10
728
Vastaukset
- Anonyymi
Mennään käymään mummon luona ja viedään joulukukka, meidät on rokotettu mutta silti kaupassa käydessä pidämme maskia
- Anonyymi
Mekin tulemme Joensuusta käymään ja rokotettu on, ihanaa kun tulee valkoista lunta ja tämä syksyn harmaa peittyy, lapset oottaa jo innolla lunta, vaikka pikkusen sekin riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mekin tulemme Joensuusta käymään ja rokotettu on, ihanaa kun tulee valkoista lunta ja tämä syksyn harmaa peittyy, lapset oottaa jo innolla lunta, vaikka pikkusen sekin riittää.
Lumi on kiva talvella, mutta kovat pakkaset ei, ja liukkaat ovat pahimmat kun pelkää että kaatuu kun lähtee kauppaan, hissunkissun kävelkää , t. mummo ilomantsista
- Anonyymi
Joulu on kivaa. Mustat pukit pukeutuu valkeisiin kledjuihin. Ties mitä sitä vielä saakaan. Melkeen lahjaksi.
- Anonyymi
Jaaha kerroppa mitä tarkoitat, mene pois sivuilta jos ei kiinnosta.
- Anonyymi
Emme tarvitse sun viestejä.
- Anonyymi
Yksinäisen joulu on kärsimystä,kaukana teidän nostalgisista jouluista
- Anonyymi
Rokotetut lampaat saa lahjaksi sydänlihastulehduksen, unesta heränneet jakavat uuden maailman.
- Anonyymi
Ilman "koronapassia" ei ole syytä käydä kenenkään luona viemässä Joulutervehdyksiä ja muistamisia sukulaisten tai ystävien luona. Samoin hautausmaiden porteilla on "koronapassi" - tarkastajat silmät kiiluen vaanimassa joulukynttilöiden toimittajia. Samoin koko Joulu ja kaikki siihen liittyvät juhlistamiset pikkujouluja myöden on peruttu, kun kukaan ei pääse minnekään, kun rokotetut pelkäävät rokottamattomia ja päinvastoin! Poliittinen polarisointi on onnistunut. Vain naiset hallituksessa tähän pystyvät.
- Anonyymi
Oli hallituksen jäsenillä killukkeet tai ei niin ei auta mitään jos kansa on tyhmää.
Onneksi vain vähemmistö kuuluu itsekkäiden idioottien kerhoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831489Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85863
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818