Suomijuntti kävelee pitkillä kuntalaisilla askeleella, tottunut harppomaan soilla ja metsäpoluilla. Huomaa Helsingissä kuka sinne juuri muuttanut, vetelee katuja pitkin pitkillä askeleella.
Maahanmuuttajilla ei ole samanlaista junttaavaa kävelytyyliä. Suomijuntti on vielä metsäkansaa.
Junttien kävelytyyli!
67
1021
Vastaukset
- Anonyymi
Olkoon nyt mikä on, mutta hiton hyvä veronmaksaja kantis on. Niillä veroilla elää paljon nokilaiskureita.
- Anonyymi
Heti osui ja upposi😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti osui ja upposi😂
NWO taustaa.
https://odysee.com/@januszkowalskii1979:e/☣✡☣The-Truth-about-Trump,-Israel,-The-Criminal-Zionist-Cult-Of-Chabad,-Judeo-Christianity,-Zionist-Christians---The-Republican-Party,-Radical-Talmudic-Judaism,-Covid-19,-Coronavirus,-The-Kabbala---Noahide-Laws:a
- Anonyymi
Näin kertoo itse juntti
- Anonyymi
Mites hiekalla kävellään, esim. Irakin, Syyrian, Afganistanin tai Somalian mailla? 90% suomalaisista asuu taajamissa missä on ihan asfaltoidut tiet.
Aloitus tietysti olikin vain provo.
- Anonyymi
Kertoo aloittaja joka on vieraantunut luonnosta jonka mökillä pitää olla microaalto uuni ja tietokone jotta voi päivittää somea kertoa milloin teki mitä
- Anonyymi
siis ei microlla sitä somea päivitetä
- Anonyymi
Junttien metsäsuomalaisten harrastus mökkeily. Itse lennän lomilla Portugalin Nazarén rannikkokaupungin aalloille lautailemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Junttien metsäsuomalaisten harrastus mökkeily. Itse lennän lomilla Portugalin Nazarén rannikkokaupungin aalloille lautailemaan.
Mielenkiintoista. Minä lennän lentokoneella. Mistä tuo lomi nousee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puujalkavitseistä olen kuullut, mutta tuo lienee jo puupäävitsi.
- Anonyymi
Joo päivitys, olipa ihana herätä mökillä ja kuva kun ulkona istuu vilttiin kietoutuneena kahvikuppi kädessä.
- Anonyymi
Provo koko aloitus ja porukka heti riehaantuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provo koko aloitus ja porukka heti riehaantuu
Ei ole provo, tarkailepas ihmisten kävelytyylejä, varsinkin Helsingissä erottaa selvästi kuka on lande ja kuka asunut jo kauan stadissa tai syntynyt stadissa.
Jyväskylässäkin metsästä tulleet erottaa küvelytyylin perusteella, puskevat etukumarassa niin kuin kovassa lumituiskussa ja puoli metrisessä hangessa eteen päin pitkillä askelia vaikka on lämmin kesäinen päivä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole provo, tarkailepas ihmisten kävelytyylejä, varsinkin Helsingissä erottaa selvästi kuka on lande ja kuka asunut jo kauan stadissa tai syntynyt stadissa.
Jyväskylässäkin metsästä tulleet erottaa küvelytyylin perusteella, puskevat etukumarassa niin kuin kovassa lumituiskussa ja puoli metrisessä hangessa eteen päin pitkillä askelia vaikka on lämmin kesäinen päivä.Ne ovat töihin menossa. (googleta sana työ). Ne menevät takaamaan nokinaamoille ilmaisen elannon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiin.. ei hän millään "lomilla" lennä vaan hän lentää itse. Hänellä on sellainen harvinainen ominaisuus. Ilmaisu "lomilla" tarkoittanee loma-aikoja, jotka hän viettää pienessä Portugalilaisessa rannikkokaupungissa, minne hän tosiaankin lentää itse ilman apuvälineitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyväskylässäkin metsästä tulleet erottaa küvelytyylin perusteella, puskevat etukumarassa niin kuin kovassa lumituiskussa ja puoli metrisessä hangessa eteen päin pitkillä askelia vaikka on lämmin kesäinen päivä.No mitäs hemmettiä se muille kuuluu toisten kävely tyyli..
Mun puolesta kävelköön vaikka perse edellä ei vois vähempää kiinnostaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs hemmettiä se muille kuuluu toisten kävely tyyli..
Mun puolesta kävelköön vaikka perse edellä ei vois vähempää kiinnostaaKyllä se vaan haittaa, Suomi mukamas eurooppalainen maa😂
Ihmiset (juntit) kaukana eurooppalaisuudesta.
Opettelisivat edes käyttäytymään, kävelemään ja keskustelemaan kuten eurooppalaiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirun köyhä juntti pitää olla jos pitää portugaliin lähteä.Minä lähden tokioon ,ei ole köyhien junttien paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirun köyhä juntti pitää olla jos pitää portugaliin lähteä.Minä lähden tokioon ,ei ole köyhien junttien paikka.
Sipsuttelen ja hipsuttelen, kun kävelen tahdissa itseni kanssa. Hhaahhaa..
- Anonyymi
Menehän nyt sinne kankitielle piipittään holisti
- Anonyymi
Diu diu 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis menet Uuraisille buuaahaa 😂 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun puolesta kävelköön vaikka perse edellä ei vois vähempää kiinnostaaKoskas se seuraava tyylikurssi oikein alkaa jotta poin kävelemään sipsuttamalla kuten homppelit. En väheksy homppeleita mutta se sipsuttava kävelytyyli on omantakeinen.
Pysyn mielummin rehtinä työssäkäyvänä Suomalaisena pitkiä askeletia ottavana miehenä kuin luukulta luukulle hiipivältä osa-aikapultsarilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskas se seuraava tyylikurssi oikein alkaa jotta poin kävelemään sipsuttamalla kuten homppelit. En väheksy homppeleita mutta se sipsuttava kävelytyyli on omantakeinen.
Pysyn mielummin rehtinä työssäkäyvänä Suomalaisena pitkiä askeletia ottavana miehenä kuin luukulta luukulle hiipivältä osa-aikapultsarilta.Stadissa ei voi ruuhka-aikaan edes pitkillä askeleella harppoa, sama pätee keski-euroopan kaupunkeja. Joutuu väistelemään ja ottamaan lyhyitä askeleita ettei tallo toisten jaloille.
Metsäjunteilla ei ole tätä ongelmaa ja se näkyy heidän kävelyssään, pitkät junttaavat askeleet, etukumara asento perse pitkällä takana😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä kentältä "lomi" lähtee? Kerro ihmeessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vaan haittaa, Suomi mukamas eurooppalainen maa😂
Ihmiset (juntit) kaukana eurooppalaisuudesta.
Opettelisivat edes käyttäytymään, kävelemään ja keskustelemaan kuten eurooppalaiset.Me olemme suomalaisia! Me kävelemme, käyttäydymme ja puhumme kukin omalla tavallamme. Me olemme juntteja, eikä se haittaa.
Miten eurooppalaiset keskustelevat? Ihan niinkuin mekin, ei mitään sen kummempaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ite vielä lentää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiin.. ei hän millään "lomilla" lennä vaan hän lentää itse. Hänellä on sellainen harvinainen ominaisuus. Ilmaisu "lomilla" tarkoittanee loma-aikoja, jotka hän viettää pienessä Portugalilaisessa rannikkokaupungissa, minne hän tosiaankin lentää itse ilman apuvälineitä.
Hehän nimittävätkin itseään ’muuttolinnuiksi’. Syksyn tullen kokoontuvat parviksi ja lähtevät sitten lentämään auramuodostelmassa etelään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun puolesta kävelköön vaikka perse edellä ei vois vähempää kiinnostaaNo kävelytyyleistä,kyllä se joku upee suloisesti pyörivä perse kiinnostaa.Jos sellainen siinä edellä sattuu olemaan.Vaikka ihan vain silmäniloa sille takaa tulevalle uupuneelle Askeltajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyväskylässäkin metsästä tulleet erottaa küvelytyylin perusteella, puskevat etukumarassa niin kuin kovassa lumituiskussa ja puoli metrisessä hangessa eteen päin pitkillä askelia vaikka on lämmin kesäinen päivä.juu, landelaisilla on joka kymmenes askel muita pidempi, tottuneet pelloilla ylittämään ojia
- Anonyymi
Ne landelta muuttaneet ovat kaikkein kovimpia stadilaisuudesta meuhkaajia ja eniten nimitelemässä entisiä naapureitaan böndeiksi, heinähatuiksi ym.
- Anonyymi
Niinhän sinä onneton teet
- Anonyymi
Matuhan ajaa Kelaankin taksilla tai se sitten viedään sinne muilla kyydeillä. Ja sinun suomijuntillshsn ei ole sinne asiaa siitä on huolen pitäneet kelan suvakit.
- Anonyymi
Hesalaiset miehet kävelevät kuin naismannekiinit. Perse keikkuu puolelta toiselle. Polvet kääntyvät toisen polven eteen askeltaessa. Ne ovat Böökiksiä (på Svenska). Suomeksi homoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesalaiset miehet kävelevät kuin naismannekiinit. Perse keikkuu puolelta toiselle. Polvet kääntyvät toisen polven eteen askeltaessa. Ne ovat Böökiksiä (på Svenska). Suomeksi homoja.
Sinähän sen tiedät kun olet Helsingin homojen perässä kieli pitkällä kulkenut😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät kun olet Helsingin homojen perässä kieli pitkällä kulkenut😂
Piilopuppeli kilahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilopuppeli kilahti
Niin heräsi toinenkin piilopuppeli😂
- Anonyymi
Ihan sama miten hki kävelee, evvk.
- Anonyymi
Askeleen lyheneminen kertoo huonosta kunnosta ja kuoleman lähestymisestä. Kaupunkilainen kävelee nopeasti ja ympärilleen mahdollisimman vähän katsellen, ettei provosoi katujengiläisiä kimppuunsa. Maalainen kävelee kaupungissa hitaasti ympärilleen innokkaasti katsellen ja kaikkia tervehtien, ja hitaammin kuin muut.
- Anonyymi
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään typerillä jutuillanne..
Piipittetään ku mikäkin siideri pissis täällä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään typerillä jutuillanne..
Piipittetään ku mikäkin siideri pissis täälläNo nyt osui ja upposi oikein kunnolla hermoon😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt osui ja upposi oikein kunnolla hermoon😂
Älähän nyt, sinulta on vedetty jo matto alta. Myötähäpeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt, sinulta on vedetty jo matto alta. Myötähäpeää.
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa
- Anonyymi
Kävelytyyli on henkilökohtaisiin yksityisominauuksiin kuuluva asia eikä sinun reposteltavissasiolevia asioita laisinkaan.
- Anonyymi
Huomio onkin yleinen. Maalaiset vetää pitkillä askeleilla perse pitkällä. Naisetkin, vaikka niille laitetaan korkokengät niin samalla tyylillä vetävät menemään, ihan kuin navettapolulla kumisaappaissa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomio onkin yleinen. Maalaiset vetää pitkillä askeleilla perse pitkällä. Naisetkin, vaikka niille laitetaan korkokengät niin samalla tyylillä vetävät menemään, ihan kuin navettapolulla kumisaappaissa😂
Niinhän sinä ja se tissin koittaja teette
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Citytörsät sipsutta kuin lonkkaleikkaukseen menossa. Lantio jäykkänä kovalla alustalla kävelystä johtuenja siitä seuraa selkäkivut, jokatoinen jo kärsii kipiästä selästä. Me maalla ei kävellä pylly pitkällä vaan hieman lantio eteen työntyneenä otamme tosiaan suht pitkiä ja eteenpäin vieviä askeleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Citytörsät sipsutta kuin lonkkaleikkaukseen menossa. Lantio jäykkänä kovalla alustalla kävelystä johtuenja siitä seuraa selkäkivut, jokatoinen jo kärsii kipiästä selästä. Me maalla ei kävellä pylly pitkällä vaan hieman lantio eteen työntyneenä otamme tosiaan suht pitkiä ja eteenpäin vieviä askeleita.
Todellakin takapuoli takana pitkällä kävelee landepaukut. Aivan kuten vetäisivät vesikelkkaa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin takapuoli takana pitkällä kävelee landepaukut. Aivan kuten vetäisivät vesikelkkaa😂
Itse varmaan sipsuttelet sievästi niin lyhyillä askelilla, ettet ehdi suojatiellä vihreiden valojen palaessa kadun yli.
Siitä erottaa teidät pikkuporvarit, kun sesoskelette usein keskellä katua liikenteenjakajassa .
Mannekiinitkin harppovat reiluilla askelilla korkokengissä catwalkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse varmaan sipsuttelet sievästi niin lyhyillä askelilla, ettet ehdi suojatiellä vihreiden valojen palaessa kadun yli.
Siitä erottaa teidät pikkuporvarit, kun sesoskelette usein keskellä katua liikenteenjakajassa .
Mannekiinitkin harppovat reiluilla askelilla korkokengissä catwalkia.Kun askeleet lyhenee niin niiden tahtia on kiristettävä, aivan kuten me stadilaiset teemme. Onneksi huomenna pääsee taas stadiin täältä todella ahdistavasta junttikaupungista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannekiinitkin harppovat reiluilla askelilla korkokengissä catwalkia.Se onkin rumaa katseltavaa kun naisen luuranko kävelee pitkillä askeleilla korkokengissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin rumaa katseltavaa kun naisen luuranko kävelee pitkillä askeleilla korkokengissä!
Pikkuaskelia sipsuttelevat vasta hassuja katseltavia ovat. Kun on kiire niin tikkaavat jaloillaan kuin ompelukone.
- Anonyymi
Olihan se näky hesassa, kun täs kävin ! Porukka matelee huppu päässä pää alaspäin tuijottaen sitä rasiaa kädes, tai katse suunnattu kaukaisuuteen , kuin zombit . Ei tee mieli sinnepäin. Ihme porukkaa on ! itse pidän sitä "rasiaa" äänettömällä paljon, tai jopa suljettuna. Avaan , kun pitää soittaa johkin, ei tuu siitä ainakaan riippuvaiseksi, on niin paljon muuta mukavampaa tekemistä. Tv.stä näkee kerran illassa uutisis kaiken olennaisen ,jos aikaa on niin soittelen kitaraa , ainakin uusia piisejä opetellen. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa !
- Anonyymi
Voi kun pystyis jotenkin kävelemään. T: Jaska pyörätuolista
- Anonyymi
Noita vesikelkan vetäjiä riittää
- Anonyymi
Jaska pyörätullissa voit rullata käsillä tuolin pyöriä. Sehän on tyylikästä menoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaska pyörätullissa voit rullata käsillä tuolin pyöriä. Sehän on tyylikästä menoa.
Sähkö se olla pitää, voi viritellä tuolin kulkemaan 120km/h
- Anonyymi
Kaikille junteille jotka muuttaa stadiin täytyisi olla pakollinen kävely-ja käyttäytymiskurssi.
Ilman kurssitodistusta ei Riihimäkeä lähemmäs pääsisi. - Anonyymi
Hyvä ,että meillä vielä on säilynyt entisaikojen ahkerien ihmisten kävelytyyli,millä ne taittoivat pitkiä matkoja.Nykyajan Cityihmiset jaksa kohta pylly pyörien kulkea kohta lil
Kilometriäkään sinne lähikauppaan Pitää aina olla siellä Perseen alla joku kallis hieno auto millä sinne lähikaupan ovelle ja kotiin takaisin mennään.- Anonyymi
Hahaha...varsinkin stadissa ihmiset käyttää huomattavasti paikallisliikennettä ja kävelevät enemmän ja pyöräilevät kuin mitä maalaiskaupungeissa.
- Anonyymi
Aidot tsadilaiset eivät kävele. Ne iskee leirintäalueen keskelle Mannerheimintietä ja pers... n asfalttiin. Odottavat, kunnes Poliisi tulee, kantaa ne bussiin ja vievät putkaan iltateelle.
- Anonyymi
Eiköhän noista kun asfaltti-istujista suurin osa ole juntteja jotka juna vienyt stadiin.
- Anonyymi
Kun näen stadissa vastaantulevan jonkun juntin joka vetää puolentoista metrin askeleilla etukumarassa niin mieluusti siirryn vaikka toiselle puolen katua, haisevatkin hielle.
- Anonyymi
Siksi haisevat hielle kun on metsävaatteet päällä ja harppovat kuin hirvet.
- Anonyymi
Voi sinua Pete... Höpsis sanon minä..
- Anonyymi
Kuivaräpyläiset naiset kävelevät lyhyillä askelilla, koska kitka ei salli puoliskoiden liukua normaalisti, vaan aiheuttaa jumitusta.
- Anonyymi
Esimerkiksi Somalit kävelee sillai rennon letkeästi, ottakaa vaikka heistä mallia suomijuntit.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275