Junttien kävelytyyli!

Anonyymi

Suomijuntti kävelee pitkillä kuntalaisilla askeleella, tottunut harppomaan soilla ja metsäpoluilla. Huomaa Helsingissä kuka sinne juuri muuttanut, vetelee katuja pitkin pitkillä askeleella.
Maahanmuuttajilla ei ole samanlaista junttaavaa kävelytyyliä. Suomijuntti on vielä metsäkansaa.

67

1021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olkoon nyt mikä on, mutta hiton hyvä veronmaksaja kantis on. Niillä veroilla elää paljon nokilaiskureita.

• Anonyymi

Heti osui ja upposi😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti osui ja upposi😂

NWO taustaa.
        https://odysee.com/@januszkowalskii1979:e/☣✡☣The-Truth-about-Trump,-Israel,-The-Criminal-Zionist-Cult-Of-Chabad,-Judeo-Christianity,-Zionist-Christians---The-Republican-Party,-Radical-Talmudic-Judaism,-Covid-19,-Coronavirus,-The-Kabbala---Noahide-Laws:a

• Anonyymi

Näin kertoo itse juntti

• Anonyymi

Mites hiekalla kävellään, esim. Irakin, Syyrian, Afganistanin tai Somalian mailla? 90% suomalaisista asuu taajamissa missä on ihan asfaltoidut tiet.
        Aloitus tietysti olikin vain provo.

• Anonyymi

Kertoo aloittaja joka on vieraantunut luonnosta jonka mökillä pitää olla microaalto uuni ja tietokone jotta voi päivittää somea kertoa milloin teki mitä

• Anonyymi

siis ei microlla sitä somea päivitetä

• Anonyymi

Junttien metsäsuomalaisten harrastus mökkeily. Itse lennän lomilla Portugalin Nazarén rannikkokaupungin aalloille lautailemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Junttien metsäsuomalaisten harrastus mökkeily. Itse lennän lomilla Portugalin Nazarén rannikkokaupungin aalloille lautailemaan.

Mielenkiintoista. Minä lennän lentokoneella. Mistä tuo lomi nousee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puujalkavitseistä olen kuullut, mutta tuo lienee jo puupäävitsi.

• Anonyymi

Joo päivitys, olipa ihana herätä mökillä ja kuva kun ulkona istuu vilttiin kietoutuneena kahvikuppi kädessä.

• Anonyymi

Provo koko aloitus ja porukka heti riehaantuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Provo koko aloitus ja porukka heti riehaantuu

Ei ole provo, tarkailepas ihmisten kävelytyylejä, varsinkin Helsingissä erottaa selvästi kuka on lande ja kuka asunut jo kauan stadissa tai syntynyt stadissa.
        Jyväskylässäkin metsästä tulleet erottaa küvelytyylin perusteella, puskevat etukumarassa niin kuin kovassa lumituiskussa ja puoli metrisessä hangessa eteen päin pitkillä askelia vaikka on lämmin kesäinen päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole provo, tarkailepas ihmisten kävelytyylejä, varsinkin Helsingissä erottaa selvästi kuka on lande ja kuka asunut jo kauan stadissa tai syntynyt stadissa.
        Jyväskylässäkin metsästä tulleet erottaa küvelytyylin perusteella, puskevat etukumarassa niin kuin kovassa lumituiskussa ja puoli metrisessä hangessa eteen päin pitkillä askelia vaikka on lämmin kesäinen päivä.

Ne ovat töihin menossa. (googleta sana työ). Ne menevät takaamaan nokinaamoille ilmaisen elannon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niiin.. ei hän millään "lomilla" lennä vaan hän lentää itse. Hänellä on sellainen harvinainen ominaisuus. Ilmaisu "lomilla" tarkoittanee loma-aikoja, jotka hän viettää pienessä Portugalilaisessa rannikkokaupungissa, minne hän tosiaankin lentää itse ilman apuvälineitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs hemmettiä se muille kuuluu toisten kävely tyyli..
        Mun puolesta kävelköön vaikka perse edellä ei vois vähempää kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaan haittaa, Suomi mukamas eurooppalainen maa😂
        Ihmiset (juntit) kaukana eurooppalaisuudesta.
        Opettelisivat edes käyttäytymään, kävelemään ja keskustelemaan kuten eurooppalaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirun köyhä juntti pitää olla jos pitää portugaliin lähteä.Minä lähden tokioon ,ei ole köyhien junttien paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirun köyhä juntti pitää olla jos pitää portugaliin lähteä.Minä lähden tokioon ,ei ole köyhien junttien paikka.

Sipsuttelen ja hipsuttelen, kun kävelen tahdissa itseni kanssa. Hhaahhaa..

• Anonyymi

Menehän nyt sinne kankitielle piipittään holisti

• Anonyymi

Diu diu 😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis menet Uuraisille buuaahaa 😂 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskas se seuraava tyylikurssi oikein alkaa jotta poin kävelemään sipsuttamalla kuten homppelit. En väheksy homppeleita mutta se sipsuttava kävelytyyli on omantakeinen.
        Pysyn mielummin rehtinä työssäkäyvänä Suomalaisena pitkiä askeletia ottavana miehenä kuin luukulta luukulle hiipivältä osa-aikapultsarilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskas se seuraava tyylikurssi oikein alkaa jotta poin kävelemään sipsuttamalla kuten homppelit. En väheksy homppeleita mutta se sipsuttava kävelytyyli on omantakeinen.
        Pysyn mielummin rehtinä työssäkäyvänä Suomalaisena pitkiä askeletia ottavana miehenä kuin luukulta luukulle hiipivältä osa-aikapultsarilta.

Stadissa ei voi ruuhka-aikaan edes pitkillä askeleella harppoa, sama pätee keski-euroopan kaupunkeja. Joutuu väistelemään ja ottamaan lyhyitä askeleita ettei tallo toisten jaloille.
        Metsäjunteilla ei ole tätä ongelmaa ja se näkyy heidän kävelyssään, pitkät junttaavat askeleet, etukumara asento perse pitkällä takana😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä kentältä "lomi" lähtee? Kerro ihmeessä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaan haittaa, Suomi mukamas eurooppalainen maa😂
        Ihmiset (juntit) kaukana eurooppalaisuudesta.
        Opettelisivat edes käyttäytymään, kävelemään ja keskustelemaan kuten eurooppalaiset.

Me olemme suomalaisia! Me kävelemme, käyttäydymme ja puhumme kukin omalla tavallamme. Me olemme juntteja, eikä se haittaa.
        Miten eurooppalaiset keskustelevat? Ihan niinkuin mekin, ei mitään sen kummempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ite vielä lentää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niiin.. ei hän millään "lomilla" lennä vaan hän lentää itse. Hänellä on sellainen harvinainen ominaisuus. Ilmaisu "lomilla" tarkoittanee loma-aikoja, jotka hän viettää pienessä Portugalilaisessa rannikkokaupungissa, minne hän tosiaankin lentää itse ilman apuvälineitä.

Hehän nimittävätkin itseään ’muuttolinnuiksi’. Syksyn tullen kokoontuvat parviksi ja lähtevät sitten lentämään auramuodostelmassa etelään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kävelytyyleistä,kyllä se joku upee suloisesti pyörivä perse kiinnostaa.Jos sellainen siinä edellä sattuu olemaan.Vaikka ihan vain silmäniloa sille takaa tulevalle uupuneelle Askeltajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu, landelaisilla on joka kymmenes askel muita pidempi, tottuneet pelloilla ylittämään ojia

• Anonyymi

Ne landelta muuttaneet ovat kaikkein kovimpia stadilaisuudesta meuhkaajia ja eniten nimitelemässä entisiä naapureitaan böndeiksi, heinähatuiksi ym.

• Anonyymi

Niinhän sinä onneton teet

• Anonyymi

Matuhan ajaa Kelaankin taksilla tai se sitten viedään sinne muilla kyydeillä. Ja sinun suomijuntillshsn ei ole sinne asiaa siitä on huolen pitäneet kelan suvakit.

• Anonyymi

Hesalaiset miehet kävelevät kuin naismannekiinit. Perse keikkuu puolelta toiselle. Polvet kääntyvät toisen polven eteen askeltaessa. Ne ovat Böökiksiä (på Svenska). Suomeksi homoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hesalaiset miehet kävelevät kuin naismannekiinit. Perse keikkuu puolelta toiselle. Polvet kääntyvät toisen polven eteen askeltaessa. Ne ovat Böökiksiä (på Svenska). Suomeksi homoja.

Sinähän sen tiedät kun olet Helsingin homojen perässä kieli pitkällä kulkenut😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen tiedät kun olet Helsingin homojen perässä kieli pitkällä kulkenut😂

Piilopuppeli kilahti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piilopuppeli kilahti

Niin heräsi toinenkin piilopuppeli😂

• Anonyymi

Ihan sama miten hki kävelee, evvk.

• Anonyymi

Askeleen lyheneminen kertoo huonosta kunnosta ja kuoleman lähestymisestä. Kaupunkilainen kävelee nopeasti ja ympärilleen mahdollisimman vähän katsellen, ettei provosoi katujengiläisiä kimppuunsa. Maalainen kävelee kaupungissa hitaasti ympärilleen innokkaasti katsellen ja kaikkia tervehtien, ja hitaammin kuin muut.

• Anonyymi

Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään typerillä jutuillanne..
        Piipittetään ku mikäkin siideri pissis täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään typerillä jutuillanne..
        Piipittetään ku mikäkin siideri pissis täällä

No nyt osui ja upposi oikein kunnolla hermoon😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt osui ja upposi oikein kunnolla hermoon😂

Älähän nyt, sinulta on vedetty jo matto alta. Myötähäpeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älähän nyt, sinulta on vedetty jo matto alta. Myötähäpeää.

Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa

• Anonyymi

Kävelytyyli on henkilökohtaisiin yksityisominauuksiin kuuluva asia eikä sinun reposteltavissasiolevia asioita laisinkaan.

• Anonyymi

Huomio onkin yleinen. Maalaiset vetää pitkillä askeleilla perse pitkällä. Naisetkin, vaikka niille laitetaan korkokengät niin samalla tyylillä vetävät menemään, ihan kuin navettapolulla kumisaappaissa😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomio onkin yleinen. Maalaiset vetää pitkillä askeleilla perse pitkällä. Naisetkin, vaikka niille laitetaan korkokengät niin samalla tyylillä vetävät menemään, ihan kuin navettapolulla kumisaappaissa😂

Niinhän sinä ja se tissin koittaja teette

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Citytörsät sipsutta kuin lonkkaleikkaukseen menossa. Lantio jäykkänä kovalla alustalla kävelystä johtuenja siitä seuraa selkäkivut, jokatoinen jo kärsii kipiästä selästä. Me maalla ei kävellä pylly pitkällä vaan hieman lantio eteen työntyneenä otamme tosiaan suht pitkiä ja eteenpäin vieviä askeleita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Citytörsät sipsutta kuin lonkkaleikkaukseen menossa. Lantio jäykkänä kovalla alustalla kävelystä johtuenja siitä seuraa selkäkivut, jokatoinen jo kärsii kipiästä selästä. Me maalla ei kävellä pylly pitkällä vaan hieman lantio eteen työntyneenä otamme tosiaan suht pitkiä ja eteenpäin vieviä askeleita.

Todellakin takapuoli takana pitkällä kävelee landepaukut. Aivan kuten vetäisivät vesikelkkaa😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin takapuoli takana pitkällä kävelee landepaukut. Aivan kuten vetäisivät vesikelkkaa😂

Itse varmaan sipsuttelet sievästi niin lyhyillä askelilla, ettet ehdi suojatiellä vihreiden valojen palaessa kadun yli.
        Siitä erottaa teidät pikkuporvarit, kun sesoskelette usein keskellä katua liikenteenjakajassa .
        Mannekiinitkin harppovat reiluilla askelilla korkokengissä catwalkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse varmaan sipsuttelet sievästi niin lyhyillä askelilla, ettet ehdi suojatiellä vihreiden valojen palaessa kadun yli.
        Siitä erottaa teidät pikkuporvarit, kun sesoskelette usein keskellä katua liikenteenjakajassa .

Kun askeleet lyhenee niin niiden tahtia on kiristettävä, aivan kuten me stadilaiset teemme. Onneksi huomenna pääsee taas stadiin täältä todella ahdistavasta junttikaupungista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se onkin rumaa katseltavaa kun naisen luuranko kävelee pitkillä askeleilla korkokengissä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se onkin rumaa katseltavaa kun naisen luuranko kävelee pitkillä askeleilla korkokengissä!

Pikkuaskelia sipsuttelevat vasta hassuja katseltavia ovat. Kun on kiire niin tikkaavat jaloillaan kuin ompelukone.

• Anonyymi

Olihan se näky hesassa, kun täs kävin ! Porukka matelee huppu päässä pää alaspäin tuijottaen sitä rasiaa kädes, tai katse suunnattu kaukaisuuteen , kuin zombit . Ei tee mieli sinnepäin. Ihme porukkaa on ! itse pidän sitä "rasiaa" äänettömällä paljon, tai jopa suljettuna. Avaan , kun pitää soittaa johkin, ei tuu siitä ainakaan riippuvaiseksi, on niin paljon muuta mukavampaa tekemistä. Tv.stä näkee kerran illassa uutisis kaiken olennaisen ,jos aikaa on niin soittelen kitaraa , ainakin uusia piisejä opetellen. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa !

• Anonyymi

Voi kun pystyis jotenkin kävelemään. T: Jaska pyörätuolista

• Anonyymi

Noita vesikelkan vetäjiä riittää

• Anonyymi

Jaska pyörätullissa voit rullata käsillä tuolin pyöriä. Sehän on tyylikästä menoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaska pyörätullissa voit rullata käsillä tuolin pyöriä. Sehän on tyylikästä menoa.

Sähkö se olla pitää, voi viritellä tuolin kulkemaan 120km/h

• Anonyymi

Kaikille junteille jotka muuttaa stadiin täytyisi olla pakollinen kävely-ja käyttäytymiskurssi.
      Ilman kurssitodistusta ei Riihimäkeä lähemmäs pääsisi.

• Anonyymi

Hyvä ,että meillä vielä on säilynyt entisaikojen ahkerien ihmisten kävelytyyli,millä ne taittoivat pitkiä matkoja.Nykyajan Cityihmiset jaksa kohta pylly pyörien kulkea kohta lil

Kilometriäkään sinne lähikauppaan Pitää aina olla siellä Perseen alla joku kallis hieno auto millä sinne lähikaupan ovelle ja kotiin takaisin mennään.

• Anonyymi

Hahaha...varsinkin stadissa ihmiset käyttää huomattavasti paikallisliikennettä ja kävelevät enemmän ja pyöräilevät kuin mitä maalaiskaupungeissa.

• Anonyymi

Aidot tsadilaiset eivät kävele. Ne iskee leirintäalueen keskelle Mannerheimintietä ja pers... n asfalttiin. Odottavat, kunnes Poliisi tulee, kantaa ne bussiin ja vievät putkaan iltateelle.

• Anonyymi

Eiköhän noista kun asfaltti-istujista suurin osa ole juntteja jotka juna vienyt stadiin.

• Anonyymi

Kun näen stadissa vastaantulevan jonkun juntin joka vetää puolentoista metrin askeleilla etukumarassa niin mieluusti siirryn vaikka toiselle puolen katua, haisevatkin hielle.

• Anonyymi

Siksi haisevat hielle kun on metsävaatteet päällä ja harppovat kuin hirvet.

• Anonyymi

Voi sinua Pete... Höpsis sanon minä..

• Anonyymi

Kuivaräpyläiset naiset kävelevät lyhyillä askelilla, koska kitka ei salli puoliskoiden liukua normaalisti, vaan aiheuttaa jumitusta.

• Anonyymi

Esimerkiksi Somalit kävelee sillai rennon letkeästi, ottakaa vaikka heistä mallia suomijuntit.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe