Ne jotka tulevat koronan takia hoitoon ja ovat rokottamattomia, pitäisi pistää jonoon viimeiseksi.
Hoitaa ensin rokotetut koronapotilaat sekä muut leikkaukset yms.
Tiedän ettei laki anna tähän mahdollisuutta, mut miks ei...
PHKS hoitojen priorisointi.
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, samaa mieltä...
Mut jospa se luonnonvalinta hoitaa osan pois rokottamattomista. - Anonyymi
Eihän rokotettujen edes pitäisi joutua sairaalaan, kun ei tule sitä vakavampaa muotoa!? Eikö!?
- Anonyymi
Ääh, joutuuhan, ei rokote täysin estä sairastumista, sitä kaikkein vaarallisinta muotoa ei pitäisi saada.
Sairaalahoitoon toki voi joutua, mutta ei niin helposti
Ap.
- Anonyymi
Turhaa vouhkaamista rokotevastaiset! Koronapassiin oli pakko mennä, muuten mm. kapakoissa viruslingot meuhtovat ja tartuttavat muita asiakkaita koronalla.
Ei ihmisten suojaaminen ole syrjintää. Ei teidän ole pakko tuppautua, jos paperit (passi) ei ole kunnossa! Eikös vaan niin mennä. Nyt pääsee pitämään taas ravintolahauskaa! Jes jes....ihanaaaaaa.....
Kyllä lääkärit ja muu hoitohenkilökunta jaksaa, kunhan rokotepinnarit tekevät osansa. Eli painuvat rokotusjonoon, koska sellainen on. On aivan tyhjän päiväistä pumpata näitä rokotekielteisiä tehohoidossa, kun henkilö itse ei halua suojata itseään, vaan ajautuu kalliisti hoidettavaksi tahallaan!
Kaiken lisäksi tällainen rokotepelle vie hoitopaikan toiselta potilaalta.
Rokotteita on tutkittu riittävästi, että niillä on voitu aloittaa satojen miljoonien ihmisten turvalliset rokotukset. Rokotteet ovat turvallisia. Nyt tämä rokottamattomien nostama keskustelu on syytä lopettaa. Mitään uutta ei ole tulossa enää. Kaikki on jankattu moneen kertaan. - Anonyymi
Oikein sitä saa mitä tilaa...mutta neuron osastolla ihana hoitajatar halauksia Victoria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024