Taitaa olla valitettavasti niin, että 2023 vaalit on jo hävitty. Persut eivät ole tehneet riittävää pesäeroa hörönakorhoihin ja se tulee maksamaan 5% kannatuksesta. Seuraavissa vaaleissa lähinnä katotaan että tuleeko pääministeri kokoomuksesta vaiko SDP:stä. Riikka Purra on osoittautunut heikoksi johtajaksi ja seuraavaan puoluekokoukseen tarvittaisiin parempi ehdokas johtamaan puoluetta.
Persut jo hävinneet vuoden 2023 vaalit
23
72
Vastaukset
"Komentaja" Lääkekaapin komea ruumis kiehtoo yhä useampaa persua.
- Anonyymi
Ei en usko kemikaalisaation vetovoimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei en usko kemikaalisaation vetovoimaan
Onko Sanna mennyt lääkekaappiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Sanna mennyt lääkekaappiin?
Persun ei kysymyksellään tarvitse näytellä tymää, hä ON tyhmä.
- Anonyymi
Jos tähän tahtiin jatkuu kansan kurjistaminen, niin vaalit tulee paljon aikaisemmin. Inflaatio, sähkö, polttoaineet, asuminen ym...
- Anonyymi
Kaksi vuotta hallitus on hajonnut ensi viikolla. Ja peruääliöt jaksaa yhä pölöttää samaa.
- Anonyymi
Yhtäkaikki oli vaalit ennen taikka jälkeen,persuja ei kukaan halua hallitusvastuuseen.
Persut kaikista vähiten. - Anonyymi
eikös rokottamattomat ole kuolleet jo 2023 vuoteen mennessä ?
- Anonyymi
Niin siinä käy, totta puhut! Ja ne on juuri niitä persuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinä käy, totta puhut! Ja ne on juuri niitä persuja!
Kaheleita tuntuu piisaavan, viherpunikkien perussairaus?
- Anonyymi
Missäs välissä ne vaalit ehdittiin pitää ? En huomannutkaan, olipa mainonta vähäistä !
- Anonyymi
Kyllä vaalit tulevat ajallaan, mutta perussuomalaiset ovat pelanneet itsensä jo valmiiksi nurkkaan Purran johdolla. Orpon kommentista, jottei Kokoomus lähde ilmastopolitiikassa peruuttajien kanssa hallitukseen kertoo, että Kokoomuksessa on taidettu menettää se vähäinenkin usko uuteen porvarihallitukseen ja oletettavaa onkin, että sinipunaa pukkaa jollei nykypohjasta synny sille haastaja.
Harvassa ovat ne puolueet, jotka kaivavat itse itselleen oppositiokuopan, mutta persuissa siitä on jo tulossa ihan taidetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaalit tulevat ajallaan, mutta perussuomalaiset ovat pelanneet itsensä jo valmiiksi nurkkaan Purran johdolla. Orpon kommentista, jottei Kokoomus lähde ilmastopolitiikassa peruuttajien kanssa hallitukseen kertoo, että Kokoomuksessa on taidettu menettää se vähäinenkin usko uuteen porvarihallitukseen ja oletettavaa onkin, että sinipunaa pukkaa jollei nykypohjasta synny sille haastaja.
Harvassa ovat ne puolueet, jotka kaivavat itse itselleen oppositiokuopan, mutta persuissa siitä on jo tulossa ihan taidetta.Paitaäsi että se kokoomus keskustan kanssa lyö heti paitsi jarrua ilmastonpesussa myös peruutusvaihteen silmään seur. hallituksessa.
Arkistoi jotta voit kaivaa tämän viestin esille kun se tapahtuu. Itsestäänselvyys kokoomuksen ollessa tasan tarkkaan samanlainen ilmastoteeskentelijä kuin kepy ja demarit tälläkin hetkellä. Molemmat puhuu kauniita ja molemmat repi prseensä uutisankasta jossa eu estäisi kaataa Suomen sellutehtaille valjastettuja puupeltojaan joita metsiksi kutsuvat. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaalit tulevat ajallaan, mutta perussuomalaiset ovat pelanneet itsensä jo valmiiksi nurkkaan Purran johdolla. Orpon kommentista, jottei Kokoomus lähde ilmastopolitiikassa peruuttajien kanssa hallitukseen kertoo, että Kokoomuksessa on taidettu menettää se vähäinenkin usko uuteen porvarihallitukseen ja oletettavaa onkin, että sinipunaa pukkaa jollei nykypohjasta synny sille haastaja.
Harvassa ovat ne puolueet, jotka kaivavat itse itselleen oppositiokuopan, mutta persuissa siitä on jo tulossa ihan taidetta.Kokoomuksen oikeistosiiven edustajat eli rahaporukka ei ikinä lähden sellaista politiikkaa harjoittamaan mitä esim. vihervassarit haluaisvat ja tällähetkellä tekevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitaäsi että se kokoomus keskustan kanssa lyö heti paitsi jarrua ilmastonpesussa myös peruutusvaihteen silmään seur. hallituksessa.
Arkistoi jotta voit kaivaa tämän viestin esille kun se tapahtuu. Itsestäänselvyys kokoomuksen ollessa tasan tarkkaan samanlainen ilmastoteeskentelijä kuin kepy ja demarit tälläkin hetkellä. Molemmat puhuu kauniita ja molemmat repi prseensä uutisankasta jossa eu estäisi kaataa Suomen sellutehtaille valjastettuja puupeltojaan joita metsiksi kutsuvat.Eivät takuulla lyö pakkia päälle. Ensinnäkin Kepulle ilmastonmuutoksen vastainen taistelu merkitsee biotalouden kulta-aikaa ja toisekseen nyt on nähty sekin, mitä siitä seuraa jos ei tavoitteita kyetä täyttämään. Kokoomus ei käy EU:ta vastaan.
"Jos hallitukset eivät ryhdy ilmastotoimiin, niitä uhkaa kohta oikeustupa – Huipputuomari: "Päättäjien pitää kantaa vastuu lupauksistaan"
https://yle.fi/uutiset/3-12087241
"Ilmastoaktivistien voitto: Oikeus totesi, ettei Ranskan valtio täytä ilmastovelvoitteitaan"
https://yle.fi/uutiset/3-11771227
Ovatko persut sitten valmiita panemaan Suomen maksamaan kovat sakot?
Sanon nyt suoraan! Vihreiden kannatus tulee jäämään alle 8-7% seuraavissa eduskuntavaaleissa.
- Anonyymi
ei jää mikä on suoranainen ihme sen jälkeen miten raskaasti hutisalot&co on vienyt ilmastoliikkeen äärivasemmalle feminismeineen ja mamuhalaamisineen joita ei kosketa edes lait.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei jää mikä on suoranainen ihme sen jälkeen miten raskaasti hutisalot&co on vienyt ilmastoliikkeen äärivasemmalle feminismeineen ja mamuhalaamisineen joita ei kosketa edes lait.
Ääriliike nykymuodossaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ääriliike nykymuodossaan.
Vihreillä on yksi aloite mitä kannatan vilpittömästi ja se liittyy kaivoslain uudistamiseen. Eli kaivosyhtiöitä verotettaisiin louhitun maa-aineksen mukaan, eikä kaivoksesta saadun mineraalin/malmin perusteella. Näin jäisi moni kaivosperustamatta heikon malmipitoisuuden takia ja luonto säästyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei jää mikä on suoranainen ihme sen jälkeen miten raskaasti hutisalot&co on vienyt ilmastoliikkeen äärivasemmalle feminismeineen ja mamuhalaamisineen joita ei kosketa edes lait.
Hölö hölö. Ilmastonmuutos ei tunne väriä, se ei ole vasemmistolainen, feministinen tai mamumyönteinen.
Edellinen eli Sipilän johtama hallitus jäi mieleen näistä asioista:
- Sipilän esittämästä kutsusta pakolaisille, josta tuli "viraali" hitti al-jazeeran välittämänä muslimien keskuudessa.
- Bernerin taksilain uudistaminen, mistä tuli floppi.
- kikystä
Nykyisen Marinin johtaman hallituksen tähän mennessä tekemät "kuprut":
- maski sekoilut ( niitä on riittävästi) pitääkö käyttää onko hyötyä
- EU:n elvytyspaketti maksetaan 6,6 miljardia € ja Suomi saa takaisin ehkä 2,1 miljardia € ?
- Isis-terroristien hakeminen Suomeen. jatkuu......- Anonyymi
A) Opeta persuvastaiselle sivistystä.
B) Opeta rautakanki ymmärtämään kvanttifysiikkaa.
Kummassa tapauksessa onnistut todennäköisimmin?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483