Persut jo hävinneet vuoden 2023 vaalit

Anonyymi

Taitaa olla valitettavasti niin, että 2023 vaalit on jo hävitty. Persut eivät ole tehneet riittävää pesäeroa hörönakorhoihin ja se tulee maksamaan 5% kannatuksesta. Seuraavissa vaaleissa lähinnä katotaan että tuleeko pääministeri kokoomuksesta vaiko SDP:stä. Riikka Purra on osoittautunut heikoksi johtajaksi ja seuraavaan puoluekokoukseen tarvittaisiin parempi ehdokas johtamaan puoluetta.

23

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Komentaja" Lääkekaapin komea ruumis kiehtoo yhä useampaa persua.

      • Anonyymi

        Ei en usko kemikaalisaation vetovoimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei en usko kemikaalisaation vetovoimaan

        Onko Sanna mennyt lääkekaappiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Sanna mennyt lääkekaappiin?

        Persun ei kysymyksellään tarvitse näytellä tymää, hä ON tyhmä.


    • Anonyymi

      Jos tähän tahtiin jatkuu kansan kurjistaminen, niin vaalit tulee paljon aikaisemmin. Inflaatio, sähkö, polttoaineet, asuminen ym...

      • Anonyymi

        Kaksi vuotta hallitus on hajonnut ensi viikolla. Ja peruääliöt jaksaa yhä pölöttää samaa.


    • Anonyymi

      Yhtäkaikki oli vaalit ennen taikka jälkeen,persuja ei kukaan halua hallitusvastuuseen.
      Persut kaikista vähiten.

    • Anonyymi

      eikös rokottamattomat ole kuolleet jo 2023 vuoteen mennessä ?

      • Anonyymi

        Niin siinä käy, totta puhut! Ja ne on juuri niitä persuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä käy, totta puhut! Ja ne on juuri niitä persuja!

        Kaheleita tuntuu piisaavan, viherpunikkien perussairaus?


      • Monen persun mukaan rokotetut kuolevat parissa vuodessa.


    • Anonyymi

      Missäs välissä ne vaalit ehdittiin pitää ? En huomannutkaan, olipa mainonta vähäistä !

      • Anonyymi

        Kyllä vaalit tulevat ajallaan, mutta perussuomalaiset ovat pelanneet itsensä jo valmiiksi nurkkaan Purran johdolla. Orpon kommentista, jottei Kokoomus lähde ilmastopolitiikassa peruuttajien kanssa hallitukseen kertoo, että Kokoomuksessa on taidettu menettää se vähäinenkin usko uuteen porvarihallitukseen ja oletettavaa onkin, että sinipunaa pukkaa jollei nykypohjasta synny sille haastaja.

        Harvassa ovat ne puolueet, jotka kaivavat itse itselleen oppositiokuopan, mutta persuissa siitä on jo tulossa ihan taidetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaalit tulevat ajallaan, mutta perussuomalaiset ovat pelanneet itsensä jo valmiiksi nurkkaan Purran johdolla. Orpon kommentista, jottei Kokoomus lähde ilmastopolitiikassa peruuttajien kanssa hallitukseen kertoo, että Kokoomuksessa on taidettu menettää se vähäinenkin usko uuteen porvarihallitukseen ja oletettavaa onkin, että sinipunaa pukkaa jollei nykypohjasta synny sille haastaja.

        Harvassa ovat ne puolueet, jotka kaivavat itse itselleen oppositiokuopan, mutta persuissa siitä on jo tulossa ihan taidetta.

        Paitaäsi että se kokoomus keskustan kanssa lyö heti paitsi jarrua ilmastonpesussa myös peruutusvaihteen silmään seur. hallituksessa.

        Arkistoi jotta voit kaivaa tämän viestin esille kun se tapahtuu. Itsestäänselvyys kokoomuksen ollessa tasan tarkkaan samanlainen ilmastoteeskentelijä kuin kepy ja demarit tälläkin hetkellä. Molemmat puhuu kauniita ja molemmat repi prseensä uutisankasta jossa eu estäisi kaataa Suomen sellutehtaille valjastettuja puupeltojaan joita metsiksi kutsuvat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaalit tulevat ajallaan, mutta perussuomalaiset ovat pelanneet itsensä jo valmiiksi nurkkaan Purran johdolla. Orpon kommentista, jottei Kokoomus lähde ilmastopolitiikassa peruuttajien kanssa hallitukseen kertoo, että Kokoomuksessa on taidettu menettää se vähäinenkin usko uuteen porvarihallitukseen ja oletettavaa onkin, että sinipunaa pukkaa jollei nykypohjasta synny sille haastaja.

        Harvassa ovat ne puolueet, jotka kaivavat itse itselleen oppositiokuopan, mutta persuissa siitä on jo tulossa ihan taidetta.

        Kokoomuksen oikeistosiiven edustajat eli rahaporukka ei ikinä lähden sellaista politiikkaa harjoittamaan mitä esim. vihervassarit haluaisvat ja tällähetkellä tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitaäsi että se kokoomus keskustan kanssa lyö heti paitsi jarrua ilmastonpesussa myös peruutusvaihteen silmään seur. hallituksessa.

        Arkistoi jotta voit kaivaa tämän viestin esille kun se tapahtuu. Itsestäänselvyys kokoomuksen ollessa tasan tarkkaan samanlainen ilmastoteeskentelijä kuin kepy ja demarit tälläkin hetkellä. Molemmat puhuu kauniita ja molemmat repi prseensä uutisankasta jossa eu estäisi kaataa Suomen sellutehtaille valjastettuja puupeltojaan joita metsiksi kutsuvat.

        Eivät takuulla lyö pakkia päälle. Ensinnäkin Kepulle ilmastonmuutoksen vastainen taistelu merkitsee biotalouden kulta-aikaa ja toisekseen nyt on nähty sekin, mitä siitä seuraa jos ei tavoitteita kyetä täyttämään. Kokoomus ei käy EU:ta vastaan.

        "Jos hallitukset eivät ryhdy ilmastotoimiin, niitä uhkaa kohta oikeustupa – Huipputuomari: "Päättäjien pitää kantaa vastuu lupauksistaan"

        https://yle.fi/uutiset/3-12087241

        "Ilmastoaktivistien voitto: Oikeus totesi, ettei Ranskan valtio täytä ilmastovelvoitteitaan"

        https://yle.fi/uutiset/3-11771227

        Ovatko persut sitten valmiita panemaan Suomen maksamaan kovat sakot?


    • Sanon nyt suoraan! Vihreiden kannatus tulee jäämään alle 8-7% seuraavissa eduskuntavaaleissa.

      • Anonyymi

        ei jää mikä on suoranainen ihme sen jälkeen miten raskaasti hutisalot&co on vienyt ilmastoliikkeen äärivasemmalle feminismeineen ja mamuhalaamisineen joita ei kosketa edes lait.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei jää mikä on suoranainen ihme sen jälkeen miten raskaasti hutisalot&co on vienyt ilmastoliikkeen äärivasemmalle feminismeineen ja mamuhalaamisineen joita ei kosketa edes lait.

        Ääriliike nykymuodossaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ääriliike nykymuodossaan.

        Vihreillä on yksi aloite mitä kannatan vilpittömästi ja se liittyy kaivoslain uudistamiseen. Eli kaivosyhtiöitä verotettaisiin louhitun maa-aineksen mukaan, eikä kaivoksesta saadun mineraalin/malmin perusteella. Näin jäisi moni kaivosperustamatta heikon malmipitoisuuden takia ja luonto säästyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei jää mikä on suoranainen ihme sen jälkeen miten raskaasti hutisalot&co on vienyt ilmastoliikkeen äärivasemmalle feminismeineen ja mamuhalaamisineen joita ei kosketa edes lait.

        Hölö hölö. Ilmastonmuutos ei tunne väriä, se ei ole vasemmistolainen, feministinen tai mamumyönteinen.


    • Edellinen eli Sipilän johtama hallitus jäi mieleen näistä asioista:
      - Sipilän esittämästä kutsusta pakolaisille, josta tuli "viraali" hitti al-jazeeran välittämänä muslimien keskuudessa.
      - Bernerin taksilain uudistaminen, mistä tuli floppi.
      - kikystä
      Nykyisen Marinin johtaman hallituksen tähän mennessä tekemät "kuprut":
      - maski sekoilut ( niitä on riittävästi) pitääkö käyttää onko hyötyä
      - EU:n elvytyspaketti maksetaan 6,6 miljardia € ja Suomi saa takaisin ehkä 2,1 miljardia € ?
      - Isis-terroristien hakeminen Suomeen. jatkuu......

    • Anonyymi

      A) Opeta persuvastaiselle sivistystä.
      B) Opeta rautakanki ymmärtämään kvanttifysiikkaa.

      Kummassa tapauksessa onnistut todennäköisimmin?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe