Minun puolestani Maiju tai Jassu saisi lähteä. Etenkin Maiju.
On siellä aivan tyhjänpanttina pyörimässä.
Jostain syystä varsinkin kaikki talon naiset ovat vastenmielisiä.
Kenet haluat tänään pois?
9
69
Vastaukset
- Anonyymi
Pekan!
- Anonyymi
No, ei Pekalla vielä kiirettä.
Ensin roska ulos, sitten voi keskittyä tähän bb:n parhaimmistoon, kun häiriötekijät siirretään pois tieltä, kuten kaikki nuo neljä naista. Itse eliitti pääsee toteuttamaan itseään.
Samir on voittaja-ainesta. Löytyy luonnetta ja kykyjä, älykäs kaveri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ei Pekalla vielä kiirettä.
Ensin roska ulos, sitten voi keskittyä tähän bb:n parhaimmistoon, kun häiriötekijät siirretään pois tieltä, kuten kaikki nuo neljä naista. Itse eliitti pääsee toteuttamaan itseään.
Samir on voittaja-ainesta. Löytyy luonnetta ja kykyjä, älykäs kaveri.Sami ja Samir ovat ihania.
- Anonyymi
Anssi ulos.Kiitos.
- Anonyymi
Eikä Anssillakaan kiirettä. Ei vielä ulos. Miehistä ensin Taavi ja Sami.
Sami on kyllä monella tavoin lahjakas, mutta heikko luonne, itkupilli, herranen aika!
Vaikka pahalta tuntuisikin, niin ei nyt sentään aleta kyynelehtiä. Tämä sama koskee kaikkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä Anssillakaan kiirettä. Ei vielä ulos. Miehistä ensin Taavi ja Sami.
Sami on kyllä monella tavoin lahjakas, mutta heikko luonne, itkupilli, herranen aika!
Vaikka pahalta tuntuisikin, niin ei nyt sentään aleta kyynelehtiä. Tämä sama koskee kaikkia.Onkos siellä ketään joka ei olisi kyynelehtinyt ja vähemmästä kuin Sami.
- Anonyymi
Pekka pelastettiin äänestykseltä- Valitettavasti.
Toivoisin Anssin tai Jassun lähtevän.
Toivoisin että Sami ja Samir pelastettais ensin.
Maiju on aika neutraali. - Anonyymi
Maija ulos
- Anonyymi
Jasmina pois valittamasta, siviilissä varmaan jo odottavat?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215755Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744761884Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211262Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111223Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64961
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59875Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24874