kuka maksaa

Anonyymi

Maaseudun tuottajain ilmaston saasttuttamisen korvaukset, sillä ei ainakaan maaseutu tuottajat pysty eikä kykene tuotantosuuntaansa muuttamaan tosta vaan saasteettomaksi?
luulisi vihreitten tulla neuvomaan konstit,,ja Keskusta, sillä senhän agentaa maaseudun tuotanto on ollut ja edelleen on.
suuntaa antoi jo A-talkissa tv ohjelma joka kääntyi Keskustan suulla valuminen torjuntaan,,

aidasta matalimmasta

7

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "einsteini jälleen asian ratkaisee; istuttamalla turvetuotannosta poistuneet pellot puuta kasvamaan, niitten rahoilla jotka turpeen poltosta rahat sai,,

      helppo valkoiselle

      • Anonyymi

        ,, toinen idis on, että maatalous-tuonto kombensaatio maksulla korvaa tuottamansa hiilet ilmastoon,,

        siinä ne konstit on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, toinen idis on, että maatalous-tuonto kombensaatio maksulla korvaa tuottamansa hiilet ilmastoon,,

        siinä ne konstit on

        ,, en veloita tällä kertaa,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, en veloita tällä kertaa,,

        ,, olisko MOT tutkittava mitä hautuumaat tuottaa hiiltä ilmastoon, sieltä olis maksajia,,

        hautuuduujuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, olisko MOT tutkittava mitä hautuumaat tuottaa hiiltä ilmastoon, sieltä olis maksajia,,

        hautuuduujuu

        ,, vae on se "hyttysen pierun verran" mitä Suomi tuottaa hiiltä ilmastoon, niinnoo hyttysen pierut kanss rätinkiin,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, vae on se "hyttysen pierun verran" mitä Suomi tuottaa hiiltä ilmastoon, niinnoo hyttysen pierut kanss rätinkiin,,

        summa summaruum, Metsä se on pelastanut Suomen kansan sodass ja rauhassa ja edelleen,,nyt on huomattu, että paras mielen tasapainoon, Hallituksen tempoilevasta hallinnosta stressatuille, löytyy metsän rauhallisesta siimeksestä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        summa summaruum, Metsä se on pelastanut Suomen kansan sodass ja rauhassa ja edelleen,,nyt on huomattu, että paras mielen tasapainoon, Hallituksen tempoilevasta hallinnosta stressatuille, löytyy metsän rauhallisesta siimeksestä,

        ,, ei naapuri kyttäyksellä,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe