Mitä haayönä pitää tehdä naiselle?
Mitä naiset vaatii/haluaa??
8
3185
Vastaukset
- Vaahtokarkkiprinsessamorsio
mä ainakin haluaisin mansikkacooleria, suklaata ja suuseksiä, ja sit kunnon panon!
- viveca
eli kunnon suuseksi muutama kunnon kiksi ja tiukka ajo niin jo aamulla hymy tuoreelta vaimolta irtoaa.
- hääyönä..
syödään, juodaan ja rakastellaan..
- meni jo
Itse olen jo hääyötäni viettänyt. Me rakastelimme mieheni kanssa ensimmäistä kertaa silloin, joten sitä oli odottanut jännityksellä ja innolla. Varmaan jokainen nainen haluaa tulla kuulluksi sen suhteen, mitä haluavat. Mutta yllätykset on aina plussaa. Sit on kiva, et mies ymmärtää sen, jos tuoretta vaimoa vaikka itkettää, tai hän käyttäytyy muuten oudosti. Ja seksi paranee kyllä sitten vuosien mittaan, vaikka hääyönä sattuis olemaan flunssa, tai ei muuten jaksais venyä mihinkään huippusuorituksiin.
Tsemppiä vaan kaikille avioliittoon ja hääyöhönkin.- Aviomies
Kiva oli hääyö, tosin mua paskatti koko ajan.
- höhlä!
Aviomies kirjoitti:
Kiva oli hääyö, tosin mua paskatti koko ajan.
OLISIT KÄYNYT PASKALLA! :D
- vastaan kun kysytään
Riippuu aivan hääpäivästä ja -juhlasta, minkälaisia odotuksia illalle kannattaa asettaa. Totuushan on se, että loppujen lopuksi harvat hääparit jaksavat enää illalla rakastella - ainakaan pitkästi saati nautinnollisesti. Sellaisen ylipaisuneen unelman asettaminen taas saattaa aiheuttaa molemmille väsyneille osapuolille paineita.
Tosin jos päädytte lakanoiden väliin ensi kertaa hääyönänne, tuskin mikään väsymys saa teitä pysymään erossa toisistanne.
Itse toivon hääyönä (sitten joskus) mieheltäni lämmintä syliä, suloisia suukkoja ja jo tutuksi tullutta pientä kuorsausta. Se ei tarkoita että emme olisi seksuaalisesti aktiivinen pari, vaan se tarkoittaa että ymmärrän, miten pitkät ja suuret juhlat vaativat joskus illalla veronsa... korkojen kera. Turha laittaa hääyötä itkuksi sen takia että olisi "pakko" rakastella. Juurihan on annettu lupaus, että siihen on aikaa koko loppu elämä?
MUTTA jos kuvitellaan unelmien hääyötä, kun ei olle väsyneitä tai muuten "vaivaisia". Silloin sopisi kuohuviini TAI tuoremehu (niitä voisi varata molempia, riippuen mitä juhlassa tulee lipitettyä), pientä naposteltavaa, mielellään tietysti sängyssä syötävää... ehkä jopa poikkeuksellisen mielenkiintoistelta tarjottimelta? Pitkä, kiireetön suuseksi saa melkein naisen kun naisen hyvälle tuulelle. Ja vaikka ehkä iltaa odotellessa olisitkin mielessäsi jo "valmis", kypsyttele naistasi rauhassa, ehkä jopa kiusaavan hitaasti... se antaa paremmat mahdollisuudet loistavaan lopetukseen. HUOM! Jos naisellasi on uudet, seksikkäät alusvaatteet, älä vain riivi niitä päältä, vaan kiinnitä huomiota: ihastele, riisu hitaasti... jätä vaikka jotain päälle jos se sopii kuvioon (reisinauha, korseletti tms).
Siinä muutamia. Mutta ei paineita! Eihän pakkorakastelu ole kivaa kenestäkään... voisitte ehkä jopa puhua asiasta etukäteen. Oletus sellaisesta "iltapakosta" voi tuntua pahalta, riippumatta siitä miten paljon kumppaniaan rakastaa ja haluaa, jos vatsa oikkuilee kermakakun jälkeen, jalat ovat tohjona korkokenkien jäljiltä ja kuohuviini jyskyttää päässä. - nainen
nainen haluaa nukkua hääyönä oman kullan kainalossa. saada hyvänyönsuukon ja hyvänyön toivotukset. aamulla sitten rakastelut ja sun muut. illalla totta kai voi juua jotain hyvää sängyssä, mut muuten kyl nukkua. hääpäivä on raskaspäivä jos on ollut suurethäät, tottakai pienemmätkin häät vievät veronsa. uni on parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999