Mitä haayönä pitää tehdä naiselle?
Mitä naiset vaatii/haluaa??
8
3220
Vastaukset
- Vaahtokarkkiprinsessamorsio
mä ainakin haluaisin mansikkacooleria, suklaata ja suuseksiä, ja sit kunnon panon!
- viveca
eli kunnon suuseksi muutama kunnon kiksi ja tiukka ajo niin jo aamulla hymy tuoreelta vaimolta irtoaa.
- hääyönä..
syödään, juodaan ja rakastellaan..
- meni jo
Itse olen jo hääyötäni viettänyt. Me rakastelimme mieheni kanssa ensimmäistä kertaa silloin, joten sitä oli odottanut jännityksellä ja innolla. Varmaan jokainen nainen haluaa tulla kuulluksi sen suhteen, mitä haluavat. Mutta yllätykset on aina plussaa. Sit on kiva, et mies ymmärtää sen, jos tuoretta vaimoa vaikka itkettää, tai hän käyttäytyy muuten oudosti. Ja seksi paranee kyllä sitten vuosien mittaan, vaikka hääyönä sattuis olemaan flunssa, tai ei muuten jaksais venyä mihinkään huippusuorituksiin.
Tsemppiä vaan kaikille avioliittoon ja hääyöhönkin.- Aviomies
Kiva oli hääyö, tosin mua paskatti koko ajan.
- höhlä!
Aviomies kirjoitti:
Kiva oli hääyö, tosin mua paskatti koko ajan.
OLISIT KÄYNYT PASKALLA! :D
- vastaan kun kysytään
Riippuu aivan hääpäivästä ja -juhlasta, minkälaisia odotuksia illalle kannattaa asettaa. Totuushan on se, että loppujen lopuksi harvat hääparit jaksavat enää illalla rakastella - ainakaan pitkästi saati nautinnollisesti. Sellaisen ylipaisuneen unelman asettaminen taas saattaa aiheuttaa molemmille väsyneille osapuolille paineita.
Tosin jos päädytte lakanoiden väliin ensi kertaa hääyönänne, tuskin mikään väsymys saa teitä pysymään erossa toisistanne.
Itse toivon hääyönä (sitten joskus) mieheltäni lämmintä syliä, suloisia suukkoja ja jo tutuksi tullutta pientä kuorsausta. Se ei tarkoita että emme olisi seksuaalisesti aktiivinen pari, vaan se tarkoittaa että ymmärrän, miten pitkät ja suuret juhlat vaativat joskus illalla veronsa... korkojen kera. Turha laittaa hääyötä itkuksi sen takia että olisi "pakko" rakastella. Juurihan on annettu lupaus, että siihen on aikaa koko loppu elämä?
MUTTA jos kuvitellaan unelmien hääyötä, kun ei olle väsyneitä tai muuten "vaivaisia". Silloin sopisi kuohuviini TAI tuoremehu (niitä voisi varata molempia, riippuen mitä juhlassa tulee lipitettyä), pientä naposteltavaa, mielellään tietysti sängyssä syötävää... ehkä jopa poikkeuksellisen mielenkiintoistelta tarjottimelta? Pitkä, kiireetön suuseksi saa melkein naisen kun naisen hyvälle tuulelle. Ja vaikka ehkä iltaa odotellessa olisitkin mielessäsi jo "valmis", kypsyttele naistasi rauhassa, ehkä jopa kiusaavan hitaasti... se antaa paremmat mahdollisuudet loistavaan lopetukseen. HUOM! Jos naisellasi on uudet, seksikkäät alusvaatteet, älä vain riivi niitä päältä, vaan kiinnitä huomiota: ihastele, riisu hitaasti... jätä vaikka jotain päälle jos se sopii kuvioon (reisinauha, korseletti tms).
Siinä muutamia. Mutta ei paineita! Eihän pakkorakastelu ole kivaa kenestäkään... voisitte ehkä jopa puhua asiasta etukäteen. Oletus sellaisesta "iltapakosta" voi tuntua pahalta, riippumatta siitä miten paljon kumppaniaan rakastaa ja haluaa, jos vatsa oikkuilee kermakakun jälkeen, jalat ovat tohjona korkokenkien jäljiltä ja kuohuviini jyskyttää päässä. - nainen
nainen haluaa nukkua hääyönä oman kullan kainalossa. saada hyvänyönsuukon ja hyvänyön toivotukset. aamulla sitten rakastelut ja sun muut. illalla totta kai voi juua jotain hyvää sängyssä, mut muuten kyl nukkua. hääpäivä on raskaspäivä jos on ollut suurethäät, tottakai pienemmätkin häät vievät veronsa. uni on parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993