Näe nättiä unia. 💤💖
Hyvää yötä miehelle..
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä leppäkertulle.
- Anonyymi
Susta nään unia
- Anonyymi
Eräsnainen kirjoitti:
Minäkin näen hänestä. 💞
Mistä noi sydämet oon ansainnu
Anonyymi kirjoitti:
Mistä noi sydämet oon ansainnu
Itseasiassa siinä on minun ja hänen miehen sydän, olemme pariliekkejä.
https://hidastaelamaa.fi/2015/05/pariliekit-elaman-kevaassa/#baa1274f- Anonyymi
Eräsnainen kirjoitti:
Itseasiassa siinä on minun ja hänen miehen sydän, olemme pariliekkejä.
https://hidastaelamaa.fi/2015/05/pariliekit-elaman-kevaassa/#baa1274fJaa ollaan , kolme kertaa nähty vasta siä
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ollaan , kolme kertaa nähty vasta siä
Tiesitkö, että siihen riittää yksikin kerta.
Mutta et ole sinä, enkä usko edes hänen olevan täällä.- Anonyymi
Eräsnainen kirjoitti:
Tiesitkö, että siihen riittää yksikin kerta.
Mutta et ole sinä, enkä usko edes hänen olevan täällä.Kyl oon ihan minä
- Anonyymi
Oon aina miettinyt, että mistä nuo unet syntyykään, nyt kun olen "ihastunut" yhteen mieheen" johon en edes saisi, koska hän on kaveri, näen hänestä unta ja herään yöllä ja ensimmäisenä ajatuksissa on hän😂, aiemmin oli toinen, mutta oikeastaan hän vähemmän oli unissa kuitenkaan, mutta mielessä kylläkin. On niii outoo😆 vähän mä oon sika!! Ja sivusta...
- Anonyymi
Kattia kanssa tein se taas. Potkaisin rumuutta naamaan oli seinä vastassa. Näin ei pitäisi elääkään
- Anonyymi
Kun ei ole mitään sanottavaa öitä.
- Anonyymi
Keskustelut vaikuttaa digitaalistuvan🤭
Periskamaridigitaalinen - Anonyymi
Nättejä unia, velkakirjan ja nimesi kuvia. M-N
- Anonyymi
Nättejä. Jos tietystä. Tottakai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156