Näe nättiä unia. 💤💖
Hyvää yötä miehelle..
14
68
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä leppäkertulle.
- Anonyymi
Susta nään unia
- Anonyymi
Eräsnainen kirjoitti:
Minäkin näen hänestä. 💞
Mistä noi sydämet oon ansainnu
Anonyymi kirjoitti:
Mistä noi sydämet oon ansainnu
Itseasiassa siinä on minun ja hänen miehen sydän, olemme pariliekkejä.
https://hidastaelamaa.fi/2015/05/pariliekit-elaman-kevaassa/#baa1274f- Anonyymi
Eräsnainen kirjoitti:
Itseasiassa siinä on minun ja hänen miehen sydän, olemme pariliekkejä.
https://hidastaelamaa.fi/2015/05/pariliekit-elaman-kevaassa/#baa1274fJaa ollaan , kolme kertaa nähty vasta siä
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ollaan , kolme kertaa nähty vasta siä
Tiesitkö, että siihen riittää yksikin kerta.
Mutta et ole sinä, enkä usko edes hänen olevan täällä.- Anonyymi
Eräsnainen kirjoitti:
Tiesitkö, että siihen riittää yksikin kerta.
Mutta et ole sinä, enkä usko edes hänen olevan täällä.Kyl oon ihan minä
- Anonyymi
Oon aina miettinyt, että mistä nuo unet syntyykään, nyt kun olen "ihastunut" yhteen mieheen" johon en edes saisi, koska hän on kaveri, näen hänestä unta ja herään yöllä ja ensimmäisenä ajatuksissa on hän😂, aiemmin oli toinen, mutta oikeastaan hän vähemmän oli unissa kuitenkaan, mutta mielessä kylläkin. On niii outoo😆 vähän mä oon sika!! Ja sivusta...
- Anonyymi
Kattia kanssa tein se taas. Potkaisin rumuutta naamaan oli seinä vastassa. Näin ei pitäisi elääkään
- Anonyymi
Kun ei ole mitään sanottavaa öitä.
- Anonyymi
Keskustelut vaikuttaa digitaalistuvan🤭
Periskamaridigitaalinen - Anonyymi
Nättejä unia, velkakirjan ja nimesi kuvia. M-N
- Anonyymi
Nättejä. Jos tietystä. Tottakai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2804733Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k492939Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271232- 471179
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58971Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52959Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78941