Upea Chisu nähdään mm. Mert Otsamon suunnittelemissa asuissa Vain elämää -ohjelmassa. Christel ”Chisu” Roosberg on monilahjakkuus, joka säveltää, sanoittaa, sovittaa ja tuottaa esittämänsä kappaleet. https://www.suomi24.fi/viihde/chisu-paljastaa-erityissuhteen-tuure-kilpelaisen-vaimoon-manuelan-aiti-ja-mun-aiti-ovat?s24
Chisu paljastaa erityissuhteen Tuure Kilpeläisen vaimoon: "Manuelan äiti ja mun äiti ovat..."

6
1294
Vastaukset
- Anonyymi
Chisu on mieletön lahjakkuus, tykkään todella hänen rennosta ja reippaasta tyylistään. Siinä on todellinen tekijä, eikä mikään haihattelija.
- Anonyymi
Johan toi itsekkin on tajunnut että juna meni jo kohdaltaan.
Hän on ilmoittanut että Chisu on siirtynyt historian lehdille.
Aika paljon pitää uudistua entisestä jotta saa uutta kuulijakuntaa nuorista.- Anonyymi
Kerro tuo myös Dannylle ja Einille!
- Anonyymi
Chisu täyttää tänään 40 vuotta. Superisti onnea, oot upea!
- Anonyymi
Kammottava kuin klonkku,
- Anonyymi
On tuossakin uutinen ketä kiinnostaa kenenkin äitien tuntemukset.Ei tainnut olla muuta ja piti muistuttaa olemassaolostaan.😬
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041383
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881267Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133995- 68934
- 39857
- 71833
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 75770
- 59764
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39754