Kaikki kohkaa ja kohisee nyt matkailusta.. matkailu sitä ja matkailu tätä.. syyä aiotaan hyvin ja ajellaan pitkin thaimaan raittia välittämättä luonnon päästöistä. Täällä Chiang Maissa me ollaan jo vaan eikä saastutella. Just tultiin pranburin satamaan miljoonajahdilla niin että koko intian valtameri peittyi diissel usvaan.
Aimo reivasi märssykorin kireissä speedoissa. Merellinen rusketus antaa vaikutelman ulko ilma ihmisestä ja näyttää todella vetävältä könsikkäältä. Ajellaan tosta satamasta huahinin kautta ja leimataan passit Espanjassa samalla. Poika ajaa polvi maassa laatu pyörällä ja Aimo pakarat pinnojen välissä. Mä laitoin räpättimen mun rollaattoriin ja uuden huomio viirin. jos setämiehellä käy munkki ni huomenna se tuo hirveää ovelle.
Hirvittää tämä hirven metsästys aika
5
60
Vastaukset
- Anonyymi
Lerpalla ei ole mitään metsästyksestä. En ole koskaan nähnyt hirvien kulkevan rollaattorin avulla metsässä.
Resupetteri.. yks aamu oli ihan hirveen makusta mannavatkulia kun laitos keittiön miinalta oli pudonnut pussillinen sätkä puruja laitos kattilaan ja vähän filttereitäkin. Kuume nousi koko osastolle. Näin sellaista houretta että olen palkintosika himokkaiden emakoiden joukossa.. Just parhaassa kohdassa yökkö ravisteli mut hereille.. meinasin tulla hulluksi...
- Anonyymi
Myös TIS-Amalia etsii uutta asuntoa, vanhasta meni lukot vaihtoon.
- Anonyymi
Lerppa on pukeutunut punaiseen liiviin kun hän kulkee rollaattorin kanssa ulkona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921358
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä318612Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584