Sanokaapa nyt mikä tässä aiheessa on niin vaikeaa, kun kitistään jatkuvasti poistoon?
Täällä ei saa näköjään kertoa kokemuksia abortilla rehvastelijoista, jotka huutelee siitä riemuissaan ympäriinsä. Ei saa todeta että kaveruus saastaisten tappajien kanssa loppuu siihen, eikä tällaiset kiinnosta, ja että tällainen asenne on huono.
Paljastava esimerkki "Aborttieuforiaa palstalta: "Saan pitää mielipiteeni ihan yhtä varmasti kuin sinä omasi. Haittaako se sinua? Tuntuu haittaavan ja aika pahasti. Onneksi et voinut aborttiani estää, tässä se on niin ihanaa!!!!"
Abortilla leuhkinta on valtava tabu??
Anonyymi
4
124
Vastaukset
- Anonyymi
Aborttieuforia olikin täysin osuva, oiva kuvaus näiden abortinedistäjätrollien jutuista. Noin hyvin en olisi koskaan osannut tuota ilmaistakaan!
- Anonyymi
En minä ainakaan tätä poistattaisi. Avaus kertoo todella paljon asioita.
Sinusta.
Mr X Ihanaa kun tuo minun kirjoitukseni"aborttieuforiaa" jonkun mielestä, on kolahtanut niin kovasti että on oikein saanut oman aloituksensa. Toivottavasti nyt pysyy täällä, tää on niin hauskaa vastailla tiukkapipoille!!!!
- Anonyymi
Taitaa ollakin hyvä erottaja trollimutuväittäjien ja faktoista kirjoittajien välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014