Mikä herättää kipinän?

Mikä vie naisen mennessään? Onko ensireaktio fyysinen, tunnetasolla, vai verbaalinen? Minä itse huomaan muodollisesti ihanan "persoonan" alkuun😁, mutta kemia lopulta kuitenkin on se joka ratkaisee. ♥️

96

2307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän naisen kohdalla ainakin "ihastuin" häneen jo ensinäkemältä... Sydämessä pomppasi ja sydän alkoi hakkaamaan vaikken edes tuntenut häntä. Ei näin ollut ennen käynyt. Hänen niin lämmin ja ystävällinen olemus... 😍 Jokin siinä kolahti lujaa. En milloinkaan saanut kuitenkaan edes mahdollisuutta puhua hänelle. Tää on tosi erikoinen ja erityinen kokemus, jäänyt mieleeni.

      • Anonyymi

        Rakastut haavekuviisi aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastut haavekuviisi aina.

        niin kauan se on haavekuvaa... Oisin halunnut saada mahdollisuuden tutustua. Sillä se ois selvinnyt.


    • Anonyymi

      Lempeä feminiininen energia luonteessa näin alkuunsa.

    • Anonyymi

      Tuluskivet, kun lyönti on kohdallaan.
      🤗

      • Viikinkitär 😁


    • Anonyymi

      Sanotaan nyt vaikka näin, että jos nainen kuuntelee mun juttuja, pysähtyy hetkeksi ja nauraa, koska tajuaa vitsin hän saattaa päästä toisille treffeille. Jos taas hän katsoo silmiin ja jatkaa pokkana samaa päätöntä läppää, mä olen myyty.

      • Anonyymi

        Tuo on sama ystävien kanssa...

        Eri asiat saa sit syttymään... Ja sitä ei voi tietää ennen mikä just hänessä.


    • Anonyymi

      Hän on lempeä, herttainen mutta kuitenkin niin tomera kuin vain voi olla. En aio ryhtyä ovimatoksi kenellekään, mutta ihailen.

      • Anonyymi

        Pelottaako


    • Kyllähän se nokkeluus, huumori ja sydämen sivistys on ne mitkä kiinnittää huomion, mutta persoona sitten joko hurmaa tai ei.

      • Anonyymi

        Eikös huumori ja nokkeluus nimenomaan kuulu siihen persoonaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös huumori ja nokkeluus nimenomaan kuulu siihen persoonaan?

        No kuuluu, mutta ei ole koko persoona. Joskus huumori ja nokkeluus kolahtaa, mutta muutoin persoona ei sitten kolahdakkaan. Ne on osasia siitä. Ei kokonaisuus.


    • 4 ensimmäistä sekuntia... Sinä aikana tapahtuu mielen sopukoissa päätös onko tyyppi jatkossa vai ei. Jos on, sen jälkeen kaikki on mahdollista ❤️ Se ei ole päätös vaan kemiaa 😊

      • Anonyymi

        Joo siihen kannattaa luottaa. Joskus on tullut annettua mahdollisuus ihan vääristä syistä, jos ei periaatteessa toisessa ole mitään vikaakaan, mutta pieleenhän se on mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siihen kannattaa luottaa. Joskus on tullut annettua mahdollisuus ihan vääristä syistä, jos ei periaatteessa toisessa ole mitään vikaakaan, mutta pieleenhän se on mennyt.

        Ainakaan mun kohdalla ei pidä paikkaansa


    • Anonyymi

      Jalat levällään tupsu trimmattuna.
      😅

      • Sitä saa mitä tilaa! 🤣🤣😅🥰


      • Anonyymi

        Wau.


      • Anonyymi

        Tää kai sit jotenki hauska jonkun mielestä.


      • Anonyymi
        TUPSU63 kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa! 🤣🤣😅🥰

        Olen poikkeavasti vitsikäs Gay
        😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen poikkeavasti vitsikäs Gay
        😏

        Et saa.


    • Anonyymi

      ajattelin et iso tissinen ja pieni tissinen sopivat yhteen

    • Anonyymi

      Omasta mielestäni pellen roolin vetäminen ei ole kovin viehättävää, romanttista eikä edes kovin aikuismaista.

      • Komppaan, ja omille jutuille tirskuminen vesittää koko jutun. Sorry. 💋♥️


      • Anonyymi
        TUPSU63 kirjoitti:

        Komppaan, ja omille jutuille tirskuminen vesittää koko jutun. Sorry. 💋♥️

        Mitä sekoilet?
        🤠


      • Anonyymi

        Mihin tää oli vastaus? Kukaan ei ole puhunut pellen roolista mitään. Voisitko antaa pienen johdannon tähän sun kommenttiin? 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tää oli vastaus? Kukaan ei ole puhunut pellen roolista mitään. Voisitko antaa pienen johdannon tähän sun kommenttiin? 😀

        Miesvihainen lesbo sai tietää että hauska tyyppi olikin mies, niin sulakkeet kärähti.

        "Sitä saa mitä tilaa! 🤣🤣😅🥰"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesvihainen lesbo sai tietää että hauska tyyppi olikin mies, niin sulakkeet kärähti.

        "Sitä saa mitä tilaa! 🤣🤣😅🥰"

        Huono selitys ja huono provokaatioyritys. Ei me kuule jakseta miehiä vihata. Saahan ne nyt olemassa olla, vaikka mielenkiinto ja seksuaalinen vetovoima kohdistuu naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesvihainen lesbo sai tietää että hauska tyyppi olikin mies, niin sulakkeet kärähti.

        "Sitä saa mitä tilaa! 🤣🤣😅🥰"

        Siellä on taas joku paskaduuni tarjolla niin pitää aloittaa meuhkaaminen netissä ja ihmissuhteista ja ihastuksista kirjoittelu lehdissä sekä utelu kirjeitse vastaa kyselyyn onko sinulla ollut tärkeitä ihmissuhteita ja jos ei muuta niin tekaistaan niitä ja käytetään houkutuslintuina että saataisiin tyhmää porukkaa halvalla töihin vaikka halutessa olisi varaa maksaa kunnonkin palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on taas joku paskaduuni tarjolla niin pitää aloittaa meuhkaaminen netissä ja ihmissuhteista ja ihastuksista kirjoittelu lehdissä sekä utelu kirjeitse vastaa kyselyyn onko sinulla ollut tärkeitä ihmissuhteita ja jos ei muuta niin tekaistaan niitä ja käytetään houkutuslintuina että saataisiin tyhmää porukkaa halvalla töihin vaikka halutessa olisi varaa maksaa kunnonkin palkkaa.

        Tajuaako joku tästä jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono selitys ja huono provokaatioyritys. Ei me kuule jakseta miehiä vihata. Saahan ne nyt olemassa olla, vaikka mielenkiinto ja seksuaalinen vetovoima kohdistuu naisiin.

        Ruuvaa pääsi ruuvit kiinni.
        Hän ensin
        "Sitä saa mitä tilaa! 🤣🤣😅🥰"
        Minä: Mies.
        Sitten:
        🤬


    • Heippa kaikille. Kiitos kaikille jotka ovat kertoneet avoimesti elämänsä ihanista hetkistä! Erityiskiitos heille jotka uskaltavat käyttää nimimerkkiä. ♥️💋Anonyymit huutelijat sivuutetaan. Tietysti anona saa omia tuntoja tuoda julki☺️. Toivon lisää ihania ajatuksia, tuntoja ensikohtaamisista! 🥰 Tässä maailmassa tarvitaan Rakkautta. ♥️💋🥰👍

      • Anonyymi

        Hei samoin.

        😡🧑‍⚕️

        💞💁


      • Anonyymi

        👹 ne miehet.


    • Samanlainen huumorintaju ja se kun toinen jotenki vaan tajuaa sut puolesta lauseesta. Yhdessä olo on vaivatonta ja jotenki koko ajan sellasta sähköistä. Itsevarma tyyppi joka osaa ottaa ohjat. Joidenkin kanssa juttu vaan luistaa ja kipinöi.

      • Anonyymi

        Mulla vaan yhden kanssa kipinöi


      • Anonyymi

        Yksipuolista kemiaa tuntuu vaan osuvan kohalle. Ei se intensiivinen kuolemanvakava lesbotuijotus muhun tehoa vaikk kuin jatkais...


      • Anonyymi

        I get it.
        Rekkalesbot ovat susta ihania.💓


    • Aika nopeasti sen "ihanan persoonan" huomaa.
      Ystävällisyys, huumorintajuisuus, ja keskustelutaito on semmosia piirteitä, jotka vetävät naisessa puoleensa. Sitten ei välttämättä tartte kuin muutaman kerran sen vähän pidemmän katseen yhdistettynä hymyyn ja meikä muijaa viiään 😅 Joskus ne kipinät lähtevät siis sinkoilemaan tosi nopeasti ja eipä toviakaan kun ihastus jo roihuaa.

      • Anonyymi

        Löydätkö joskus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löydätkö joskus?

        Onhan näitä ihanaisia vastaan tullut ja muutamaan oon ihastunutkin 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onhan näitä ihanaisia vastaan tullut ja muutamaan oon ihastunutkin 😅

        Ohi kävelleitä ei lasketa.
        🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohi kävelleitä ei lasketa.
        🤗

        Rinnalle tulleet ohi menneet lasketaan.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Rinnalle tulleet ohi menneet lasketaan.

        Olipas pöpi fantasia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipas pöpi fantasia.

        Vai oliskohan sittenkin anonyymin oma erikoinen tulkinta 😁😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas pöpi fantasia.

        Minkä sille voi jos niin käy? 🤔


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onhan näitä ihanaisia vastaan tullut ja muutamaan oon ihastunutkin 😅

        Heippa, EOET. Mikä ihastuksen kohteissa herätti sinut? Onko yhteisiä tekijöitä, ikä, muodot, olemus vai joku muu seikka. 😉♥️


      • Anonyymi
        TUPSU63 kirjoitti:

        Heippa, EOET. Mikä ihastuksen kohteissa herätti sinut? Onko yhteisiä tekijöitä, ikä, muodot, olemus vai joku muu seikka. 😉♥️

        Hän ei ollut mies, transutkin raivostuttavat.
        Ootko mun kamu jos tavataan?
        💓🥰😍🤼🤼🧖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä sille voi jos niin käy? 🤔

        Naiset ovat kuin ratikoita, yksi jättää toinen saapuu.
        Naiset helppoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat kuin ratikoita, yksi jättää toinen saapuu.
        Naiset helppoja.

        Näinkö on?


      • TUPSU63 kirjoitti:

        Heippa, EOET. Mikä ihastuksen kohteissa herätti sinut? Onko yhteisiä tekijöitä, ikä, muodot, olemus vai joku muu seikka. 😉♥️

        Moikka Tupsu 🌹Ei ole ainakaan iällisiä tai muodollisia yhteisiä tekijöitä. Oon ihastunut eri muotoisiin, itteäni reippahasti vanhempaan, vielä reippahammin nuorempaan, kuin myös reippaaseen itteni ikäiseen 😁 Tietyt luonteenpiirteet saavat ihastumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ollut mies, transutkin raivostuttavat.
        Ootko mun kamu jos tavataan?
        💓🥰😍🤼🤼🧖

        Heippa taas, ihan varmasti. Kamuja, ystäviä ja rakkaita tarvitaan tässä mutkikkaassa maailmassa! 😉🥰♥️💋👍👩‍❤️‍💋‍👩


      • Anonyymi
        TUPSU63 kirjoitti:

        Heippa taas, ihan varmasti. Kamuja, ystäviä ja rakkaita tarvitaan tässä mutkikkaassa maailmassa! 😉🥰♥️💋👍👩‍❤️‍💋‍👩

        Olen mies!
        😏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies!
        😏

        Jaaha, taas on yks uros löytäny naisista tykkäävien naisten palstoille 😝


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jaaha, taas on yks uros löytäny naisista tykkäävien naisten palstoille 😝

        Miesystävälliset OK
        Miesvihaiset 🤮


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miesystävälliset OK
        Miesvihaiset 🤮

        Älä nyt Ylen Anna, vai liekö oot Maikkarin Seppo 😅 Ihan vaan välillä ihmettelen, jotta mikä näitä kakslahkeisia haaroväli jatkeella vettää tänne lesbopalstalle.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Älä nyt Ylen Anna, vai liekö oot Maikkarin Seppo 😅 Ihan vaan välillä ihmettelen, jotta mikä näitä kakslahkeisia haaroväli jatkeella vettää tänne lesbopalstalle.

        Olen anusaukkonen TV:stä.
        😃


    • Anonyymi

      Tinder sammuttaa mun kipinän.
      Miss ihanat naiset...

    • Anonyymi

      Kyllä se ensin lähtee ulkoisista ominaisuuksista. Sen jälkeen katsotaan mitkä tavat siltä löytyy ja minkälainen persoona.

      • Anonyymi

        Rehellinen muija!


      • Anonyymi

        Joo näin se on, ja kyllä on tekopyhää väittää mitään muuta.


    • Sisäinen kauneus. Persoona ja kemia. Plussaa tietenkin, jos miellyttää silmää 😍

      • Anonyymi

        Hyvä.
        Rumatkin kelpaavat.
        😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä.
        Rumatkin kelpaavat.
        😍

        Kauneus ei ole kasvoissa vaan valo sydämmessä 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauneus ei ole kasvoissa vaan valo sydämmessä 😍

        Tällä on puoliso. On palstan ilkein provoaa, ei päätä, eikä häntä näis jutuis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä on puoliso. On palstan ilkein provoaa, ei päätä, eikä häntä näis jutuis!

        Voi ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauneus ei ole kasvoissa vaan valo sydämmessä 😍

        Koska tavataan ja missä?
        🥰💓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tavataan ja missä?
        🥰💓

        Tutustutaan eka? 😉😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tavataan ja missä?
        🥰💓

        Missä voitais tutustua? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä voitais tutustua? 😘

        Seta tapaamisessa, meidän tasoa aktiivit siellä!
        😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä on puoliso. On palstan ilkein provoaa, ei päätä, eikä häntä näis jutuis!

        Sä tarkoitit varmaan mua, mutta toi ei ollut mun kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tarkoitit varmaan mua, mutta toi ei ollut mun kommentti.

        Joo
        Peppi Pitkätossun näköistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo
        Peppi Pitkätossun näköistä.

        Jokainen on oman elämänsä Peppi.! 🏃‍♀️👍♥️


      • Anolla tuli kinotus virhe, piti olla OLEN! 🥰🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo
        Peppi Pitkätossun näköistä.

        Mä en ole myöskään minkään satuhahmon näköinen, vaan naisellinen klassinen kaunotar.


      • Alkuperäinen kysymys oli, mikä herättää naisessa kipinän. No makuasioista ei kannata kilistellä.! 😉


      • TUPSU63 kirjoitti:

        Alkuperäinen kysymys oli, mikä herättää naisessa kipinän. No makuasioista ei kannata kilistellä.! 😉

        Siis kiistellä. Pahuksen kirjotteluohjelmat. 😅


      • TUPSU63 kirjoitti:

        Siis kiistellä. Pahuksen kirjotteluohjelmat. 😅

        Mun mielestä toi kilistellä 🥂 kuulosti just hyvältä ja taijankin alkaa käyttämään sitä versiota 😁 Ja oikeessa Tupsu oot 👍🏻 turha on näissä hommissa lyyä lasia yhteen.


      • Anonyymi
        TUPSU63 kirjoitti:

        Alkuperäinen kysymys oli, mikä herättää naisessa kipinän. No makuasioista ei kannata kilistellä.! 😉

        Ryppynaamat, ketä kiinnostaa?
        Friikkejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä.
        Rumatkin kelpaavat.
        😍

        Heh, voin siis jatkossa kulkea ilman peittävää paperipussia. :'D


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Heh, voin siis jatkossa kulkea ilman peittävää paperipussia. :'D

        Lesbopiireissä sovit sceneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lesbopiireissä sovit sceneen.

        Ukoisesti ainakin. Rekkalesbo.


      • Suatana kirjoitti:

        Ukoisesti ainakin. Rekkalesbo.

        *Ulkoisesti..korjaan. Femme sceneen en uppoa mitenkään enää nykyään. Luonteen puolestakin olen liikaa miesten puolella, joten en ole pidetty piireissä.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        *Ulkoisesti..korjaan. Femme sceneen en uppoa mitenkään enää nykyään. Luonteen puolestakin olen liikaa miesten puolella, joten en ole pidetty piireissä.

        Oikein oli.
        Ukkomaiseksi olet muuttunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein oli.
        Ukkomaiseksi olet muuttunut.

        Niin tai olen vaan alkanut esiintymään julkisestikin omana itsenäni. Liian rasittavaa olla mitenkään muuten.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Niin tai olen vaan alkanut esiintymään julkisestikin omana itsenäni. Liian rasittavaa olla mitenkään muuten.

        Naishormonit vähenee ja mieshormonien vaikutus lisääntyy ikääntymisen myötä.
        Tupsukin on miehistynyt pikkuhiljaa, onhan se jo 57-58 vuotias.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naishormonit vähenee ja mieshormonien vaikutus lisääntyy ikääntymisen myötä.
        Tupsukin on miehistynyt pikkuhiljaa, onhan se jo 57-58 vuotias.

        Niin se gynekologikin sanoi, kun leukailin että vanhemmiten alkaa näyttää miehelle. Mulla on muutenkin ollut andrigeenejä pcos takia välillä reippaammin nuorenakin.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Niin se gynekologikin sanoi, kun leukailin että vanhemmiten alkaa näyttää miehelle. Mulla on muutenkin ollut andrigeenejä pcos takia välillä reippaammin nuorenakin.

        Se ajelee partansa parin viikon välein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ajelee partansa parin viikon välein.

        Gynekologini vai? Kääk!


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Gynekologini vai? Kääk!

        Tupsukka.
        Partatupsuja yläpäässäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tupsukka.
        Partatupsuja yläpäässäkin.

        En osaa sanoa mitään. En tunne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tupsukka.
        Partatupsuja yläpäässäkin.

        Missäs päässä sulla on ja mikäs se noin ottaa, kun Tupsua hoet? Siitäkö puhe mistä... 😆


      • Suatana kirjoitti:

        En osaa sanoa mitään. En tunne.

        Varmaan toi "ano" tarkottaap, omaa kampaustaan. Sisäkumi paistaa keskeltä ja sivuilla on tupsut! 🤣Ns. TAALASMAA kampaus. 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Missäs päässä sulla on ja mikäs se noin ottaa, kun Tupsua hoet? Siitäkö puhe mistä... 😆

        No mitä sitten. Kyllä naisillakin (jopa suht usealla) kasvaa partaa. Siinä mitään ihmeellistä ja nauramista ole


      • Anonyymi
        TUPSU63 kirjoitti:

        Varmaan toi "ano" tarkottaap, omaa kampaustaan. Sisäkumi paistaa keskeltä ja sivuilla on tupsut! 🤣Ns. TAALASMAA kampaus. 😉

        Isot heltat sulla?
        Melkein vanhuksilla on.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe