Oon kait mä vähän

Anonyymi

Typerä kun mä jatkan vaan vaikka sä yritit kait hiljaisuudella kertoa ettet edes tykkää?? 🤔😟

49

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sinä mitään jatkanut, kun et ole aloittanutkaan.

    • Anonyymi

      Jos olisit eräs, niin haluan vain sanoa, että minun täytyy miettiä kaikkea, mitä sanoit, ennenkuin sanon mitään. Mitään negatiivista ei ole kyseessä, haluan vain miettiä.

      • Anonyymi

        Ok, miettiminen sallittakoon


      • Anonyymi

        mieti sina kaikessa rauhassa vaan


    • Anonyymi

      Ei se kyllä ole niin..

      • Anonyymi

        No hyvä sitten ☺️


    • Anonyymi

      Mäkin yritän vaan jtn höpöttää mut anti olla

    • Anonyymi

      Vau, sulla on kyllä häikäisevä nyanssien taju, noin anonyymiksi.

    • Anonyymi

      Tykkään maailman eniten. Ikuisesti. 🤩

      • Anonyymi

        Kunpa tuo olisi totta 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa tuo olisi totta 😍

        on se pasia en ota takaisin ja voi olla etten sinuakaan


    • Anonyymi

      Et Kai! :) ;O

    • Anonyymi

      Niin minäkin, eikä hän hakeudu seuraani. Se kertoo ettei välitä. Alan vihdoin ymmärtää.

    • Anonyymi

      Mä olen hiljaa vain, koska sä olet. Mä olin vähän liian innokas sun suhteesi ja pelkään säikäyttäväni sut pois. Siksi yritän olla vähän säädyllisempi, vaikka oikeasti haluaisin halata ja suudella sua niin, että välillä huimaa!!!

      • Anonyymi

        Hiljaisuus säikyttää pois. Sitä alkaa miettimään, että pelleilitkö vain..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaisuus säikyttää pois. Sitä alkaa miettimään, että pelleilitkö vain..

        Aina mä koitan keksiä jotain, millä saa pidettyä yhteyttä jollain tavalla auki…vaikka jotain typerää edes, tai hassua.

        Se vain, että musta näkee, että mä tykkään susta, sä saatat haluta vain kaverin. Ja mä haluan olla edes sun kaveri, jos en mitään muuta saa! Siksi en anna tykkäämisen hyökyä liian selvästi esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaisuus säikyttää pois. Sitä alkaa miettimään, että pelleilitkö vain..

        En pelleile kenenkään kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina mä koitan keksiä jotain, millä saa pidettyä yhteyttä jollain tavalla auki…vaikka jotain typerää edes, tai hassua.

        Se vain, että musta näkee, että mä tykkään susta, sä saatat haluta vain kaverin. Ja mä haluan olla edes sun kaveri, jos en mitään muuta saa! Siksi en anna tykkäämisen hyökyä liian selvästi esille.

        jos nait minut niin olisit tullut vaan luokseni


    • Anonyymi

      Harhaluuloisuushäiriöissä (ICD-10-diagnoosikoodi F22) ilmenee yhtäjaksoisesti vähintään kuukauden ajan erilaisia harhaluuloja. Poiketen skitsofreniasta harhaluulot eivät kuitenkaan ole sisällöltään varsinaisesti outoja tai eriskummallisia. Harhaluuloisuushäiriöissä ilmenevät harhaluulot liittyvät ainakin periaatteessa joihinkin tilanteisiin, kuten tunne seuratuksi, myrkytetyksi, tartutetuksi, salaa rakastetuksi tai petetyksi tulemisesta tai pelko sairastumisesta.

      Harhaluuloisuushäiriöissä henkilön toimintakyky tai käyttäytyminen ei myöskään vakavammin ole heikentynyt (kuten skitsofreniassa) eikä käytös harhaluuloja lukuun ottamatta ole selkeästi outoa tai eriskummallista.

      Harhaluuloisuushäiriöitä on harhaluulon luonteen mukaan eri tyyppisiä. Vainoharhaisessa eli paranoidisessa muodossa henkilö kokee, että häntä tai jotakuta hänen läheistään vainotaan tai kohdellaan jollain tavoin kaltoin. Mustasukkaisuusharhainen uskoo perusteetta kumppaninsa olleen tai olevan uskoton. Erotomaanisesti harhainen on varma jonkun ja yleensä itseään korkeammassa asemassa olevan henkilön rakkaudesta itseensä. Suuruusharhaisella on harhaluuloja mahtavasta vallasta, voimasta, tietämyksestä, identiteetistä tai erityisestä suhteesta jumaluuteen tai kuuluisan henkilöön olematta kuitenkaan maaninen. Somaattisharhainen uskoo vakaasti ja perusteetta, että hänellä on jokin fyysinen sairaus tai vamma. Osalla harhaluuloisuushäiriöistä kärsivistä ilmenee useita erilaisia harhaluuloja.

      Harhaluuloisuushäiriöt alkavat yleensä keski-iässä tai myöhemmin. Ne ovat ilmeisesti suhteellisen harvinaisia, mutta tarkkaa tietoa harhaluuloisuushäiriöiden esiintyvyydestä ei ole. Osin tämä johtuu siitä, että niistä kärsivät eivät useinkaan hakeudu hoitoon. Erityisesti vainoharhaiset harhaluulot ovat usein luonteeltaan pitkäaikaisia, mutta sekä ne että muut harhaluulot saattavat hävitä itsestään muutamassa kuukaudessa palaamatta myöhemmin.

      • Anonyymi

        Sivusta. Miten tuo liittyy tuohon aloitukseen?


      • Anonyymi

        Tuon harhaluuloisuushäiriön diagnosoimisen kanssa pitää olla todella tarkka ja sen ihmisen tilanne tulee myös tietää tarkkaan. Esimerkiksi sellaisia vainotilanteita on ja on ollut joillakin yksilöillä olemassa oikeasti, jotka ovat kestäneet kuukausia tai vuosia ja niistä voi olla selviä todisteita. Silloin oikea ratkaisu on saada apua poliisilta, ei lääkäriltä. Toki lääkärin tai muun terveydenhuollon henkilökunnan kanssa voi käsitellä sitä traumaa, mikä on esim. pitkäaikaisesta kiusaamisesta ja vainosta syntynyt ja saada apua myös sille vainoajalle, joka todennäköisesti on persoonallisuushäiriöinen.

        Sekin voi olla harha tai harhainen ajatus, että luulee olevansa (aina) oikeassa myös toisten ihmisten elämän asioiden suhteen. Se on aika paha harha, jos toimii terveydenhuollon ammattilaisena eikä osaa kyseenalaistaa omia ajatuksiaan (koskaan) vaan pitää niitä aina ilman muuta oikeina silloinkin, kun ne kumotaan. Siinähän se jatkuvasti oikeassa olemisen harha jää päälle. Ihminen ei usko, vaikka ei todisteta, koska ei usko, että voisi erehtyä ja olla väärässä. En sitten tiedä, onko tuollaisessa tapauksessa myös jonkinlainen persoonallisuushäiriö tuon "jumalaharhan" tai "tiedän-aina-kaiken" -harhan kanssa samanaikaisesti, jotka siis liittyy etenkin narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Tietysti henkilöllä voi esiintyä muitakin mt-ongelmia tai häiriöitä, myös diagnosoimattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon harhaluuloisuushäiriön diagnosoimisen kanssa pitää olla todella tarkka ja sen ihmisen tilanne tulee myös tietää tarkkaan. Esimerkiksi sellaisia vainotilanteita on ja on ollut joillakin yksilöillä olemassa oikeasti, jotka ovat kestäneet kuukausia tai vuosia ja niistä voi olla selviä todisteita. Silloin oikea ratkaisu on saada apua poliisilta, ei lääkäriltä. Toki lääkärin tai muun terveydenhuollon henkilökunnan kanssa voi käsitellä sitä traumaa, mikä on esim. pitkäaikaisesta kiusaamisesta ja vainosta syntynyt ja saada apua myös sille vainoajalle, joka todennäköisesti on persoonallisuushäiriöinen.

        Sekin voi olla harha tai harhainen ajatus, että luulee olevansa (aina) oikeassa myös toisten ihmisten elämän asioiden suhteen. Se on aika paha harha, jos toimii terveydenhuollon ammattilaisena eikä osaa kyseenalaistaa omia ajatuksiaan (koskaan) vaan pitää niitä aina ilman muuta oikeina silloinkin, kun ne kumotaan. Siinähän se jatkuvasti oikeassa olemisen harha jää päälle. Ihminen ei usko, vaikka ei todisteta, koska ei usko, että voisi erehtyä ja olla väärässä. En sitten tiedä, onko tuollaisessa tapauksessa myös jonkinlainen persoonallisuushäiriö tuon "jumalaharhan" tai "tiedän-aina-kaiken" -harhan kanssa samanaikaisesti, jotka siis liittyy etenkin narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Tietysti henkilöllä voi esiintyä muitakin mt-ongelmia tai häiriöitä, myös diagnosoimattomia.

        Narsisteille tyypillistä on erityiset suuruusharhat itsestään, johon liittyy erehtymättömyys, toisten yläpuolella oleminen ja ikään kuin jumalainen asema tai sanelijan tai erehtymättömän tietäjän asema toisiin verrattuna. Tuo on todella vaarallista potilastyötä tekevälle ja siis etenkin niille potilaille, jos joutuu tuollaisen "ammattilaisen" käsiin. Narsisteja on kaikissa ammattikunnissa, mikään ammattikunta ei ole niistä vapaa. Narsisti voi olla myös muunlainen kuin ulospäinsuuntautunut. Tuo on viime aikoina ollut jonkin verran esillä ja ne narsistin kaksi prototyyppiä.


    • Anonyymi

      Pitää sua pellenään älä jatka....

    • Anonyymi

      Kyl mä tykkään mulla vaan on nyt oma elämä sekaisin jota yritän saada ruotuun ennenkuin sotken siihen muita ihmisiä

      • Anonyymi

        Sotke mut siihen mä rakastan sua vieläkin ja sä tiiät sen ❤


    • Anonyymi

      Tykkään kyllä, en vain ymmärrä, mitä haluat minusta. Tyhmähän sitä ois, jos moneen kertaan samaan näppinsä polttais.

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tämä on, mutta minä en tykkää kenestäkään sellaisesta, jonka nimen tiedän. Kaverina pidän yli puolet elämästäni tuntenutta ihmistä.

    • Anonyymi

      ...koska me ei voida olla enää me... 💔

      • Anonyymi

        Semmosta se on kun menee väärän kans naimisiin!
        Mielenterveyspotilaat on niin kaukana itsestään ettei tunnista edes mitä haluaa ja mitä tuntee.

        Sitten käy virheitä ja kohta itketään kun loukussa väärän ukon kans suhteessa ja kollleeega siellä töissä on pääpipiä alkanu panettaan mutta kun on ite naimisis niin kyllä harmittaa ja masentaa!

        Rölli, miten on mahdollista tyriä noin lahjakkaasti oma elämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmosta se on kun menee väärän kans naimisiin!
        Mielenterveyspotilaat on niin kaukana itsestään ettei tunnista edes mitä haluaa ja mitä tuntee.

        Sitten käy virheitä ja kohta itketään kun loukussa väärän ukon kans suhteessa ja kollleeega siellä töissä on pääpipiä alkanu panettaan mutta kun on ite naimisis niin kyllä harmittaa ja masentaa!

        Rölli, miten on mahdollista tyriä noin lahjakkaasti oma elämä?

        en ole mennyt naimisiin, enkä mene, aivan järjen köyhää touhua...


      • Anonyymi

        Ei laki kenenkään eroa nykyaikana estä, ja uskonnollisia asioitahan nuo on. Pitäisikö sinun harkita vihanhallintakurssille osallistumista..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei laki kenenkään eroa nykyaikana estä, ja uskonnollisia asioitahan nuo on. Pitäisikö sinun harkita vihanhallintakurssille osallistumista..?

        Ei estä mut monet vetoo siihen et on niin vaikeaa kun siihen liittyy lakiasioita ettei jaksa siks.

        Mä voin kirjoittaa kovia sanoja täysin rauhallisesti.

        Pitäiskö sun opetella hillitseen muiden tunnetilojen tulkintaa, nimittäin mua ei lue edes kasvokkain jos en halua tunnetilojani paljastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei laki kenenkään eroa nykyaikana estä, ja uskonnollisia asioitahan nuo on. Pitäisikö sinun harkita vihanhallintakurssille osallistumista..?

        Eli miten pystyt tulkitseen mikä mun tunnetila on pelkästään pikselimössöstä jos edes esim. Kun olin vakavasti masentunu teininä ja välittömässä itsemurhavaarassa niin kukaan ei edes ammattiauttajat pystyneet tulkitseen kasvoistani, äänestäni ja eleistäni sekä silmistäni että mä aijon tänään tappaa itseni?

        Multa kysyttiin suoraan asiaa ja kukaan ei osannu lukee musta että mä valehtelen et kaikki ok, etten enää aijo tehdä mitään ja asiat on muka paremmin kun sain apua.

        Ja vain tunti myöhemmin jo oli 100 kpl pillereitä mun ruuansulatuksessa ja mä taistelin hengestäni.

        Joten miten onnistut pelkillä pikseleillä tulkitseen mitä oikeesti tunnen kun ei siihen pystyneet edes koulutetut psykologit ja psykiatrit tai mun omat vanhemmat kasvokkainkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei estä mut monet vetoo siihen et on niin vaikeaa kun siihen liittyy lakiasioita ettei jaksa siks.

        Mä voin kirjoittaa kovia sanoja täysin rauhallisesti.

        Pitäiskö sun opetella hillitseen muiden tunnetilojen tulkintaa, nimittäin mua ei lue edes kasvokkain jos en halua tunnetilojani paljastaa.

        Voi olla, sen siitä saa, kun ei ajattele tarpeeksi etukäteen.

        Niinhän sinä luulet :) vähän tuli kyllä sellainen tunne, että kaskokkain en halua sinua kohdata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, sen siitä saa, kun ei ajattele tarpeeksi etukäteen.

        Niinhän sinä luulet :) vähän tuli kyllä sellainen tunne, että kaskokkain en halua sinua kohdata.

        Ei kannatakaan eimia. Saattasin olla väkivaltainen. Etkä sä sä selviäisi siitä elossa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannatakaan eimia. Saattasin olla väkivaltainen. Etkä sä sä selviäisi siitä elossa 😉

        Katohan, olin sittenkin oikeassa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katohan, olin sittenkin oikeassa :)

        Tietysti. Ainahan sä luulet olevas! Kivaa tää sun kusetus on kieltämättä!

        😂😂😂

        Voi kirjottaa mitä vaan ja uskot kaikki ja saat itsevarmuutta!

        Ootko oikeesti noin tyhmä vai esitätkö vaan 😂


      • Anonyymi

        Kuka sanoi, että olisin nais-oletettu..? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sanoi, että olisin nais-oletettu..? :)

        Voit olla mieskin mut helposti vedätettävä.

        Ei tarvi kun kehua ja lirkuttaa niin sit mentiin.

        Ja pettään lähdössä oot.

        Ooot niin helppo ja helposti vieteltävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit olla mieskin mut helposti vedätettävä.

        Ei tarvi kun kehua ja lirkuttaa niin sit mentiin.

        Ja pettään lähdössä oot.

        Ooot niin helppo ja helposti vieteltävä.

        Kuka sanoi, että olen parisuhteessa..? :)


      • Anonyymi

        Olin sitten nais- tai mies-oletettu, niin nais-oletetun kanssa en parisuhteeseen kykene, anteeksi Janette, olet erehtynyt.


    • Anonyymi

      Se on totta, en ole koskaan pitänyt sellaisia ihmisiä tärkeänä joiden kanssa en ole ollut missään tekemisissä. Siksi minulla ei ole ollut mitään sanottavaa.

    • Anonyymi

      Ihmeellistä kysyä asiaa täällä. Ja ihmeellisiä vastauksia.

      • Anonyymi

        Sivusta: jokainen joka kommentoi tekee sen omista lähtökohdistaan, ja sinulle vieraiden ihmisten kirjoitusten sisällöt lienee sisäpiirijuttuja, joita et voi ymmärtää. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole, et vain tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: jokainen joka kommentoi tekee sen omista lähtökohdistaan, ja sinulle vieraiden ihmisten kirjoitusten sisällöt lienee sisäpiirijuttuja, joita et voi ymmärtää. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole, et vain tajua.

        Joo toki 👍🏻


    • Anonyymi

      Pitäis päästä tutustuun kunnolla.

    • Anonyymi

      turha tuommoista on miettia sitten tiedan asian kun sinut naan

    • Anonyymi

      ei kai minun tarvitse sinusta edes tykata kun jatit minut etsi nyt uusi naisesi mista tukkaat hei hei niin minakin rupean etsimaan itselleni miesta muuta kauppa

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe