Mitä aurasi kertoo?

Anonyymi

Joskus ennenkin testannut ja sama tulos tuli.

https://www.nainen.com/testaa-minka-varinen-aurasi-on/

Sininen

Sininen aura on viileä, rauhallinen ja tyyni. Olet kiltti ja lojaali ja luonteesi on rento, mikä ei täysin anna oikeaa kuvaa syvemmästä emotionaalisesta älykkyydestäsi. Olet aidon empaattinen ja olet herkkä ympäristöllesi, minkä myötä ymmärrät nopeasti ympärilläsi olevia ihmisiä. Todella kehittynyt intuitiosi on jotain, mihin voit aina luottaa ja se varsinkin ohjaa sinua auttamaan ja tukemaan muita. Sinulla on huomattava kyky niin sanotusti kulkea virran mukana ja harvoin tuhlaat energiaa turhautumiseen tai suuttumiseen. Sinisillä auroilla on terapeuttinen vaikutus ympäristöihinsä.

80

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sininen minullakin;)

      • Sininen minullakin. Tein eilen vähän erilaisen auratestin ja silloin tuli tulokseksi indigo. Sininen sekin.
        Pakko kai uskoa ?..))


    • Anonyymi

      Mikä aura ? Minulla on vain vako.

    • Sininen minullakin! :)

    • Keltainen.
      Yllättävä tulos, oletin ilmanmuuta jotain sinistä tai vihreää.

      "Keltainen aurasi viittaa syvään heräämiseen. Olet sekä inspiroitunut että inspiroiva. Olemuksesi on ystävällinen ja luova sekä olet optimistinen ja älykäs. Keltainen aura merkitsee, että olet täynnä elämää ja energiaa - leikkisä persoona sydämeltäsi. Saatat olla uuden seikkailun kynnyksellä, lähellä uuden merkityksen löytämistä nykyhetken elämässäsi. Tämä on jännittävää aikaa sinulle ja sinulla on paljon potentiaalia päästä pitkälle. Valjasta optimismisi ja luota iloiseen luonteeseesi ja et koskaan astu harhaan!"

      • Anonyymi

        Hehhehheeeeee, varmaan sielun siskosikin keltainen.
        Et sinä kyllä iloiselta vaikuta, aina mörkki ilme kuvissa ja täällä synkistelemässä palstan tilaa ja totisena opettamassa.
        Varmaan saat vähintään kirjallisuuden noobelin, kun povataan pitkälle pääsyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehhehheeeeee, varmaan sielun siskosikin keltainen.
        Et sinä kyllä iloiselta vaikuta, aina mörkki ilme kuvissa ja täällä synkistelemässä palstan tilaa ja totisena opettamassa.
        Varmaan saat vähintään kirjallisuuden noobelin, kun povataan pitkälle pääsyä.

        Se on vain sinun tulkintasi kuun valosta. Olen jo päässyt pitkälle ja sieltä takaisin.
        Huumorintajuni ei tavoita kaikkia.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Se on vain sinun tulkintasi kuun valosta. Olen jo päässyt pitkälle ja sieltä takaisin.
        Huumorintajuni ei tavoita kaikkia.

        Eikös se ollutkaan tällä kertaa metafoora?


    • Anonyymi

      Olen sininen,


      ja
      ihmeen hyvin selitys sopi myös omaan persoonaani,
      kuin täydellinen kuvaus minusta,

    • Anonyymi

      Vähän erivärinen...

      Violetti

      Violetin auran omaavaa kuvaavat täydellisesti sanat rakkaus, vilpittömyys, kiintymys, viehkeys ja anteliaisuus. Aurasi osoittaa, että olet saavuttanut täydellisen tasapainon henkisen ja materilaistisen olemuksesi välillä. Ja mikä tärkeintä, rakastat rakastaa ja tulla rakastetuksi, kun taas vihaat konflikteja ja riitoja. Huolehdit kehostasi ja levität positiivista ja parantavaa energiaa ympärilläsi oleville ihmisille. Violetti aura on uniikki ja niin on myös ihminen, joka omaa sellaisen.

    • Anonyymi

      Minäkin olen sininen. Pari päivää sitten tein testin, jossa olin indigo.

      Kudon hempeän sinistä villapaitaa ;)

    • Olin kuvitellut että auran väri vaihtuu terveydentilan mukaan ja myös päivän mittaan ja ajankohdan mukaan, eikä se ole aina sama staattinenen energiakenttä, jota voi esim. kuvata.
      Jos sitä sitten on edes olemassa.
      "Minä olen kaikkien värien Saruman" (vapaasti tulkattu Tolkienia)

      • Näin minäkin käsitän, ettei aura ole staattisesti pysyvä, siihen vaikuttaa menneisyys, nykytilanne ja tulevakin, sekä henkinen että fyysinen puoli. En ihmisten auroja ole koskaan ajatellut, saati yrittänyt nähdä.

        Hupitestejähän nämä ovat, mutta jotain aina osuu kohdalleen. Voihan tuloksen nähdessään harrastaa samalla pientä itsetutkiskelua, vaikkapa : onko tämä jossain määrin oma näkemykseni itsestäni ja miten muut minut näkevät. Vaihtoehtoja on naistenlehden testissä vähän eikä voi valita parhaiten itseään vastaavaa, kysymykset pinnallisia. Minäkin liityn sinisten joukkoon enkä vieraana tuota kuvaa näe. :) Jokin aura-testi arvioi minut vihreäksi, onhan minulla toki aika hyvä viherpeukalo ja luontoarvoja kunnioitan.

        Lempivärillä ei kai sinänsä ole merkitystä auran kannalta. Sinisen sävyjä minulla on paljon vaatteissa, lähinnä tummaa laivaston sineä ja vaaleaa pastellia, etenkin kesävaatteissa tuntuvat sopivilta. Syksyllä alkavat lämpimät värit miellyttää, ruskan sävyt ja aikalailla samaa värimaailmaa noudattavat maustevärit. Vihreästä kesällä siniseen murrettu vedenvihreä ja muulloin tumma sammalenvihreä, punaisesta etenkin tiilenpuna ja vaalea roosa, ei pinkki.
        Sinistä on niin paljon luonnossakin, alati vaihtuva meren väri ja taivaan sini, sinisen kanssa tuntee jotain kosmistakin yhteyttä. Turkoosinsiniseen liittyy erityisen ihanaa kesän tunnetta. Energiaa uhkuva ruohonvihreä ja voikukankeltainen miellyttävät luonnossa alkukesästä, vaatteisiin tai sisustukseen en niitä sijoita.

        Minulla on nyt yllä murretunvihreä oloasu, onkohan tämä enemmän sammakonvihreää kuin sammalenvihreää sävyä, kaipaisi varmaan jotain piristävää väriläikkää.


    • Anonyymi

      Eiks violetti ole kans sininen.Mie oon violetti sit
      kait yksin täällä hitsi vieköön

      • Anonyymi

        Sie oot varmaan parannettu sininen versio.


    • Mahtaako testi olla kovinkaan tieteellinen?
      Jotenkin tuli vaan mieleeni kysyä, kun miltei jokainen on "sininen".
      Onneksi sentään pari muuta väriä löytyi.
      Nämä testit ovat ruvenneet arveluttamaan tällaista testien suurkuluttujaa.
      Onkohan niissä ollenkaan totuutta? Olenkohan epäluuloinen?
      Mitä mieltä viisaammat ovat?

      • Anonyymi

        Minulla on täysin musta aura!
        Isäukko sen aikoinaan maalasi, kun hevoset pelkäsivät punaisen väristä.
        saatiin se lahjaksi palokunnalta, sillä ne hankki traktorivetoisen kyntöauran.
        Tuolla se mun aura nyt kököttää parhaillaan tallin takana ilman käyttöä.


      • Anonyymi

        "Viisaammat" taitavat olla vaiti, Makriina..)) Leikkimielisiähän tällaiset testit ovat, mutta "aina hauskaa olla pittää",,, Ja Ramoona kuvasikin hyvin, millä tavalla ne mahdollisesti voivat meitä palvella, vaikka niitä ei ihan todesta ottaisikaan.
        Ei sillä. Kyllä takavuosina väitettiin, että aura on kuvattavissa erityisellä menetelmällä, Kirlian kuvauksella. MInäkin kuvautin aurani tutulla rajatieteilijällä. Hän kertoi, että parantajan chakrat olivat avautuneet kun olin tuntenut kämmenissäni outoa liikehdintää. Puolileikilläni "paransin"tuttuni selkävaivan. Niin hän väitti, vaikka minä en uskonut.
        Käsittääksenin tiede kyllä katsoo, että ihmisessä itsessään on parantavia voimia ja ne voivat käynnistyä sopivan stimulantin, kiihokkeen, avustuksella.
        Olen kertonutkin omista kokemuksistani henkiparannuksesta. Aika vakuuttavia ne ovat olleet, etenkin poikani migreenin kohdalla. Tai sitten sattuma vain korjasi satoa ja parantaja sai palkkansa. Mielelläni sen kuitenkin maksoin ja vakuuttavaa on kyllä se, että migreeni ei ole palannut tuon "käsittelyn" jälkeen vuosienkaan kuluttua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Viisaammat" taitavat olla vaiti, Makriina..)) Leikkimielisiähän tällaiset testit ovat, mutta "aina hauskaa olla pittää",,, Ja Ramoona kuvasikin hyvin, millä tavalla ne mahdollisesti voivat meitä palvella, vaikka niitä ei ihan todesta ottaisikaan.
        Ei sillä. Kyllä takavuosina väitettiin, että aura on kuvattavissa erityisellä menetelmällä, Kirlian kuvauksella. MInäkin kuvautin aurani tutulla rajatieteilijällä. Hän kertoi, että parantajan chakrat olivat avautuneet kun olin tuntenut kämmenissäni outoa liikehdintää. Puolileikilläni "paransin"tuttuni selkävaivan. Niin hän väitti, vaikka minä en uskonut.
        Käsittääksenin tiede kyllä katsoo, että ihmisessä itsessään on parantavia voimia ja ne voivat käynnistyä sopivan stimulantin, kiihokkeen, avustuksella.
        Olen kertonutkin omista kokemuksistani henkiparannuksesta. Aika vakuuttavia ne ovat olleet, etenkin poikani migreenin kohdalla. Tai sitten sattuma vain korjasi satoa ja parantaja sai palkkansa. Mielelläni sen kuitenkin maksoin ja vakuuttavaa on kyllä se, että migreeni ei ole palannut tuon "käsittelyn" jälkeen vuosienkaan kuluttua.

        Kehtaankohan nyt tunnustaa, että tuo edellinen kirjoitus oli minun ?..))


      • demeter1 kirjoitti:

        Kehtaankohan nyt tunnustaa, että tuo edellinen kirjoitus oli minun ?..))

        Voi Dem.!
        Universumissamme lienee paljon meille käsittämätöntä. Jos migreeni hänen käsittelynsä ansiosta katosi, niin uskottavahan se on.
        Tuntemattomia polkuja riittää. :)


      • Makriina kirjoitti:

        Voi Dem.!
        Universumissamme lienee paljon meille käsittämätöntä. Jos migreeni hänen käsittelynsä ansiosta katosi, niin uskottavahan se on.
        Tuntemattomia polkuja riittää. :)

        Hyvä kun sanot noin, Makriina. Ja omalla arvovallallasi pelastit minut huuhaa-porukkaan kuulumiselta..))
        Tuntematon, mystiikka, on aina kiinnostanut ja tottahan se on, että siinä maastossa löytyy myös monenlaista yrittäjää ja harhauttajaa. Silti kaikkea tuntematonta voi mielestäni lähestyä avoimin mielin ja ellei jotakin ilmiötä pidä totena voi pitää mahdollisena.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Hyvä kun sanot noin, Makriina. Ja omalla arvovallallasi pelastit minut huuhaa-porukkaan kuulumiselta..))
        Tuntematon, mystiikka, on aina kiinnostanut ja tottahan se on, että siinä maastossa löytyy myös monenlaista yrittäjää ja harhauttajaa. Silti kaikkea tuntematonta voi mielestäni lähestyä avoimin mielin ja ellei jotakin ilmiötä pidä totena voi pitää mahdollisena.

        Demeter, olen laillasi hyväksynyt myös näkymättömän vaikutuksen elämään.
        Ketjun otsikon aihe on mielenkiintoinen ja luin mitä värejä kirjoittajien valinnat olivat antaneet ja ”sininen” kuvasi odotetusti miellyttäviä kirjoittajia. Nykyisin on taas aikaa ja kiinnostusta ikäryhmien ajatusten seuraamiseen - tai olisi, jos ”sinisten” ajatuksille jäisi enemmän tilaa, niin että niitä etsiessään ei tarvitsisi sivuuttaa monia ”turhien sanojen tuhlaamisia”.
        Kävin myös tekemässä linkin testin ja julkaisin ”vähän erivärisen” tulokseni, koska se myös sattumalta kertoi ”niin ylhäällä kuin alhaalla” – maailmankatsomuksestani. xmdx


      • Anonyymi kirjoitti:

        Demeter, olen laillasi hyväksynyt myös näkymättömän vaikutuksen elämään.
        Ketjun otsikon aihe on mielenkiintoinen ja luin mitä värejä kirjoittajien valinnat olivat antaneet ja ”sininen” kuvasi odotetusti miellyttäviä kirjoittajia. Nykyisin on taas aikaa ja kiinnostusta ikäryhmien ajatusten seuraamiseen - tai olisi, jos ”sinisten” ajatuksille jäisi enemmän tilaa, niin että niitä etsiessään ei tarvitsisi sivuuttaa monia ”turhien sanojen tuhlaamisia”.
        Kävin myös tekemässä linkin testin ja julkaisin ”vähän erivärisen” tulokseni, koska se myös sattumalta kertoi ”niin ylhäällä kuin alhaalla” – maailmankatsomuksestani. xmdx

        Kiva kuulla. Xmdx. Meitä on siis muitakin..))
        Eiköhän tuo "olennaiseen" keskittyminen ole monien tavoite. Ja se "olennainen" on tietysti vähän eri sisältöinen eri ihmisille.
        Itse ajattelen, että enempää me nyt kuitenkin etsimme kuin pelkkää viihdettä. Vaikka silläkin on sijansa niin sen tarjonnasta nyt ei taida olla pulaa.
        Onnittelut aurastasi..)) Olisikohan ollut tuo violetti ? Tuskin auratesti meitä arvojärjestyskeen laittaa ja näillä vuosin useimmilla on jo riittävästi itsetuntemusta joka takaa sen, ettemme pääse ylpistymään..)) Ja kuten sanottu: leikkiähän tämä..))


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Kiva kuulla. Xmdx. Meitä on siis muitakin..))
        Eiköhän tuo "olennaiseen" keskittyminen ole monien tavoite. Ja se "olennainen" on tietysti vähän eri sisältöinen eri ihmisille.
        Itse ajattelen, että enempää me nyt kuitenkin etsimme kuin pelkkää viihdettä. Vaikka silläkin on sijansa niin sen tarjonnasta nyt ei taida olla pulaa.
        Onnittelut aurastasi..)) Olisikohan ollut tuo violetti ? Tuskin auratesti meitä arvojärjestyskeen laittaa ja näillä vuosin useimmilla on jo riittävästi itsetuntemusta joka takaa sen, ettemme pääse ylpistymään..)) Ja kuten sanottu: leikkiähän tämä..))

        Käy nyt onnittelemassa tuota toistakin violetin auran omistajaa!


    • Anonyymi

      Minun aurani on turkoosin värinen Fiskarsin aura, tuolla kasvimaan nurkassa.

    • Anonyymi

      Minulla aura on ruosteessa. Siis ruosteenruskea.

    • Mitähän Tarotkortit sanovat!
      "Aurani on ruosteessa"!
      Siinä on varmasti kortistakatsojilla päänvaivaa.

      • Anonyymi

        Niinpä, jos se on vielä kalsariruostetta, niin voimme puhua peräti äärimmäisen vakavasta ongelmasta tulkinnan suhteen?


    • Anonyymi

      Sinisillä ihmisillä on siniset ajatukset. Levolliset, seesteiset, luovat, positiiviset.
      💙💚💙💚

    • Anonyymi

      En vakuuttunut testistä, sanoisinko on näitä "hyvän minä " testejä. Jokainen saa haluamansa palkinnon ; )

      Korppis

      • Anonyymi

        Mustan auran omaava sanoo noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustan auran omaava sanoo noin.

        Olen violettiauralla varustettu😈voihan se olla niinki, että iän myötä aurani kampeijaa punaiseen tai siniseen suuntaan, tiijäppä häntä

        korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen violettiauralla varustettu😈voihan se olla niinki, että iän myötä aurani kampeijaa punaiseen tai siniseen suuntaan, tiijäppä häntä

        korppis

        ”korppis” Kävin valitsemassa vastaukset kysymyksiin sinun mahdollisia valintojasi ajatellen ja tulos on punainen! Ensimmäinen lause on selkeästi sinua ja ota viimeinen lause elämänohjeeksi!
        Punainen
        Punainen aura kuvaa energiaa, ahdistusta ja huolta, mikä osoittaa, että sinulla voi olla selvittämätöntä suuttumusta tai pelkoa. Se osoittaa kuitenkin myös sen, että sinulla on vakuuttavasti voimaa ja intohimoa, mikä auttaa sinua selvittämään kaikki konfliktit, joita kohtaat. Tämä intohimo voi myös liittyä romantiikkaan, sillä punainen aura ilmaisee rakkauden olevan tärkeä tekijä elämässäsi. Punainen aurasi voi osoittaa uutta romanssia tai suhdetta. Käytä intohimoasi positiivisuuteen ja näet vakuuttavia tuloksia!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”korppis” Kävin valitsemassa vastaukset kysymyksiin sinun mahdollisia valintojasi ajatellen ja tulos on punainen! Ensimmäinen lause on selkeästi sinua ja ota viimeinen lause elämänohjeeksi!
        Punainen
        Punainen aura kuvaa energiaa, ahdistusta ja huolta, mikä osoittaa, että sinulla voi olla selvittämätöntä suuttumusta tai pelkoa. Se osoittaa kuitenkin myös sen, että sinulla on vakuuttavasti voimaa ja intohimoa, mikä auttaa sinua selvittämään kaikki konfliktit, joita kohtaat. Tämä intohimo voi myös liittyä romantiikkaan, sillä punainen aura ilmaisee rakkauden olevan tärkeä tekijä elämässäsi. Punainen aurasi voi osoittaa uutta romanssia tai suhdetta. Käytä intohimoasi positiivisuuteen ja näet vakuuttavia tuloksia!

        Mielenkiintoista, eka lauseen eteen jouduin kolme kertaa tänäänkin. Taloyhtön yleisavain katosi kuun alun remppa ja matkakiireiden lomassa. Intohimoisesti yritin selvittää ongelmaa. Kyllä se löytyy, mutta mistä. On siis selvitettävä tuo mystinen avaimen katoaminen.

        Samoin katosi joku viikko sitten mystisesti yksi maksettu lasku kun keräilin kotitalousvähennyksiä. Selvitin sen pankkitilini kautta.

        Kävin myös Kajaven toimiston oven edessä, etsin toista laskua, koivun pilkkomisesta pölkyiksi senkin liittäisin kotitalousvähennykseen. Kaikki asiakaspalvelijat olivat tietty etätöissä taas selvittämätön ongelma. Suututti, no ei pelottanut koska mottoni on, asioilla on tapana järjestyä, liitän sen viimeiseen lauseeseen ; ))


    • Viihdettä hyvinkin ja ei kai sitä kukaan ihan täydestä ottanutkaan. Feelgood-testejä, tulee hyvä mieli kun lukee tuloksista että vastaamalla kuuteen kysymykseen (kuvat ei edes näkyneet mun näytössäni) mitään syväanalyysiä voisi edes tehdä :) Ajanvietettä.
      Minä oletin että vihreää tulee niinkuin aina ennenkin, olenmetsän prinsessa ja koen metsäpolut terapauttisiksi, eheyttäviksi ja sielua parantaviksi ja vesi on toinen rakas elementtini, mutta testi löysi minusta keltaista elämäniloa ja luovuutta.
      Olisihan se ollut kurjaa lukea joptain tyyppi "keltainen aurasi osoittaa että olet ihan paska tyyppi"

      • Anonyymi

        Minullapas on kalsarien etupuolella kaikkein upeimpien ihmisten keltainen aura!!!!


      • Anonyymi

        Mää sit asun kerrostalossa, joten ei ole minkäänlaista auraa. :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää sit asun kerrostalossa, joten ei ole minkäänlaista auraa. :))

        Tee puinen lumiaura jätelaudasta, nosta se pystyyn ja ripusta siihen jouluvalot. Sellaset moniväriset ja vilkkuvat!


      • Anonyymi

        Mikä's tällainen juttu on? Olen ilmeisesti liian vähän seurannut näitä kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä's tällainen juttu on? Olen ilmeisesti liian vähän seurannut näitä kirjoituksia.

        ”korppis” – tuon alemmaksi et enää voi vajota!
        ”Heikot ovat julmia, ja lempeyttä voi odottaa vain vahvoilta”. xmdx


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”korppis” – tuon alemmaksi et enää voi vajota!
        ”Heikot ovat julmia, ja lempeyttä voi odottaa vain vahvoilta”. xmdx

        Prisman kassajonossako pääsi vahingossa viesti lähtemään ; DD No, pistetään mun piikkiin, mutta muista viesti oikea lähettäjä voi pahastua. Näinhän kävi tuolla lenkkariketjussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”korppis” – tuon alemmaksi et enää voi vajota!
        ”Heikot ovat julmia, ja lempeyttä voi odottaa vain vahvoilta”. xmdx

        Onko maduixa kristiinakin ; DD


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Onko maduixa kristiinakin ; DD

        Hörhö luulottelee.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Onko maduixa kristiinakin ; DD

        Ei, vaan maduixa on korpikirjailija tai olisiko sitten paloma tai kenties Severi Suhonen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”korppis” – tuon alemmaksi et enää voi vajota!
        ”Heikot ovat julmia, ja lempeyttä voi odottaa vain vahvoilta”. xmdx

        ”Heikot ovat julmia, ja lempeyttä voi odottaa vain vahvoilta”. xmdx
        Kuka tahansa tuon kirjoitti ei ollut aivan väärässäkään.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        ”Heikot ovat julmia, ja lempeyttä voi odottaa vain vahvoilta”. xmdx
        Kuka tahansa tuon kirjoitti ei ollut aivan väärässäkään.

        Onhan se julmaa luokitella joitakin ihmisiä heikompaan ainekseen ja pohjasakkaan. Molemmat sinun käyttämiä sanoja. Mielestäsi oppikoulun ulkopuolelle jääneet olivat heikompaa ainesta ja sinua palstalla arvostelevat pohjasakkaa.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        ”Heikot ovat julmia, ja lempeyttä voi odottaa vain vahvoilta”. xmdx
        Kuka tahansa tuon kirjoitti ei ollut aivan väärässäkään.

        Hienoa, että myönnät olevasi heikko.


      • Paloma01 kirjoitti:

        ”Heikot ovat julmia, ja lempeyttä voi odottaa vain vahvoilta”. xmdx
        Kuka tahansa tuon kirjoitti ei ollut aivan väärässäkään.

        Saman lauseen skarppasin kuin Paloma: "Heikot ovat julmia..."

        Tuli myös mieleen muuan mustavalkoinen elokuva, missä päähenkilö, opettaja, jota kukaan ei ollut mitenkään noteerannut, osoittautui kriisitilanteessa sankariksi ja kun hän itseään selitti, hän kuvasi kahta ihmislajia: "weak outside, strong inside", ulkoa heikko, sisältä vahva.

        Niin, että takarivistäkin voi löytyä uskomatonta voimaa..))


      • demeter1 kirjoitti:

        Saman lauseen skarppasin kuin Paloma: "Heikot ovat julmia..."

        Tuli myös mieleen muuan mustavalkoinen elokuva, missä päähenkilö, opettaja, jota kukaan ei ollut mitenkään noteerannut, osoittautui kriisitilanteessa sankariksi ja kun hän itseään selitti, hän kuvasi kahta ihmislajia: "weak outside, strong inside", ulkoa heikko, sisältä vahva.

        Niin, että takarivistäkin voi löytyä uskomatonta voimaa..))

        Minä en oikein ole mukana tuossa eturivi/takarivijaottelussa. Olemme milloin mitäkin, luonteemme ja taipumuksiemme mukaan ja tietyissä asioissa eturivissä, vaikka emme teekkään mitään suurta numeroa itsestämme. Liiallinen itsensä takarivistäminen, vaatimattomuuden korostaminen, itsensä vähätteliminen voi tuntua sivullisesta tietynlaisena snobbailuna.
        Lempeys ja empatia, toisten huomioonottaminen ja ystävällinen käyttäytyminen lasketaan usein heikkoudeksi, kun minä taas katson ne todellisiksi voiman lähteiksi.
        Toisaalta, koska tässä maailmassa tarvitaan sekä tekijöitä että ajattelijoita, aikaansaajia ja kädellisiä, luovia ja energisiä niin osaan kyllä arvostaa myös dynaamisuutta ja etenkin rehellisyyttä.
        Paras yhdistelmä on sopiva määrä takariviä ja eturiviä, tekijää ja mietiskelijää, toimivaa ja tuntijaa, mutta lempeys ei ole koskaan väärin.


      • Paloma01 kirjoitti:

        Minä en oikein ole mukana tuossa eturivi/takarivijaottelussa. Olemme milloin mitäkin, luonteemme ja taipumuksiemme mukaan ja tietyissä asioissa eturivissä, vaikka emme teekkään mitään suurta numeroa itsestämme. Liiallinen itsensä takarivistäminen, vaatimattomuuden korostaminen, itsensä vähätteliminen voi tuntua sivullisesta tietynlaisena snobbailuna.
        Lempeys ja empatia, toisten huomioonottaminen ja ystävällinen käyttäytyminen lasketaan usein heikkoudeksi, kun minä taas katson ne todellisiksi voiman lähteiksi.
        Toisaalta, koska tässä maailmassa tarvitaan sekä tekijöitä että ajattelijoita, aikaansaajia ja kädellisiä, luovia ja energisiä niin osaan kyllä arvostaa myös dynaamisuutta ja etenkin rehellisyyttä.
        Paras yhdistelmä on sopiva määrä takariviä ja eturiviä, tekijää ja mietiskelijää, toimivaa ja tuntijaa, mutta lempeys ei ole koskaan väärin.

        Ylimalkaisena minäkin tuon jaottelun näen, Paloma, mutta aika nasevana kuvauksena ihmisen ulospäin näkyvästä käyttäytymisestä.
        Joku haluaa näkyä ja kuulua, toiselle riittää vertaisuus, tarkkailijan rooli.

        Ai että vaatimattomuus näkyisi snobbailuna ? Ensi kertaa kuulen tuon tulkinnan.
        Sellaisia tulkintoja on ollut, että vaatimaton kerjäisi kehuja tai saisi toiset vaivautumaan, mutta snobbailusta ei ole vielä "syytetty"..))
        Oli miten miten oli, itse arvostan vaatimattomuutta, koska se on realismia, tajua siitä, ettei kukaan lopulta ole toistaan parempi ja itse asiassa kaikenlainen vertailu ja kilpailu hiertää ihan tarpeettomasti ihmissuhteita. Ikävää, että ne ovat markkinataloudessa sisäänrakennuja ja yleisesti hyväksyttyjä arvoja.


      • Paloma01 kirjoitti:

        Minä en oikein ole mukana tuossa eturivi/takarivijaottelussa. Olemme milloin mitäkin, luonteemme ja taipumuksiemme mukaan ja tietyissä asioissa eturivissä, vaikka emme teekkään mitään suurta numeroa itsestämme. Liiallinen itsensä takarivistäminen, vaatimattomuuden korostaminen, itsensä vähätteliminen voi tuntua sivullisesta tietynlaisena snobbailuna.
        Lempeys ja empatia, toisten huomioonottaminen ja ystävällinen käyttäytyminen lasketaan usein heikkoudeksi, kun minä taas katson ne todellisiksi voiman lähteiksi.
        Toisaalta, koska tässä maailmassa tarvitaan sekä tekijöitä että ajattelijoita, aikaansaajia ja kädellisiä, luovia ja energisiä niin osaan kyllä arvostaa myös dynaamisuutta ja etenkin rehellisyyttä.
        Paras yhdistelmä on sopiva määrä takariviä ja eturiviä, tekijää ja mietiskelijää, toimivaa ja tuntijaa, mutta lempeys ei ole koskaan väärin.

        Minulle on vieras eturivi-takarivi -ajattelu toistemme suhteen. Olen tottunut siihen, että päättäjiä, isokenkäisiä, näkyvällä paikalla olevia , uranuurtajia ja menestyjiä yhteiskunnassa tai ammatillisessa mielessä sanotaan eturivin henkilöiksi alallaan. Heitä ei myöskään verrata takarivin ihmisiin, he ovat mitä ovat itsessään. En ole edes muualla kuullut käytettävän sanaa takarivin ihminen. Eturiviinkään kuuluminen ei ole niinkään luonne- tai asennekysymys, vaan asema, vaikkapa juuri yhteiskunnallinen asema. Eri luonteiden, ominaisuuksien, vahvuuksien tai heikkouksien perusteella en rivittäisi , enkä usko palomankaan sitä tarkoittavan.

        Oikeastaan vertaus on ontuva, koska eiväthän nämä näkyvällä paikalla olevat ole yleensä missään rivissä, vaan rivimiesten ja - naisten edessä, "kansan syvien rivien" näkyvillä, esikuvinakin. Takariviläisyyttä olen kokenut vain konkreettisesti, koska olen ollut aina luokkani pisimpiä tyttöjä ja kuoroissakin oman ikäluokkani naisten keskipituutta pitempi. Jonossa olisin joutunut sen perusteella hännille, ehkä se olisi harmittanut, mutta rivikansalaisten riveillä ei ole arvojärjestystä, muuten kuin että teatterin eturivipaikat ovat kalliimpia.

        En pidä lempeyttä ja ystävällisyyttä heikkoutena, vaan päinvastoin vahvuutena. Onneksi ainakin kaksi sukupolvea on kasvattanut pojatkin tähän, mutta aina tapaa myös jäänteitä kovien arvojen korostamisesta. Tietysti tarvitaan myös päättäväisyyttä, lujuutta, periksiantamattomuutta ja "koviakin" ratkaisuja, ja kun ne perustuvat rehellisyyteen ja oikeudenmukaisuuteen, ne hyväksytään.

        Kaikkien ei tarvitse kaikkia miellyttää, osata tai pärjätä kaikessa. Riittää kun osaa tarpeeksi, on kyllin hyvä itselleen ja lähipiirilleen.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Ylimalkaisena minäkin tuon jaottelun näen, Paloma, mutta aika nasevana kuvauksena ihmisen ulospäin näkyvästä käyttäytymisestä.
        Joku haluaa näkyä ja kuulua, toiselle riittää vertaisuus, tarkkailijan rooli.

        Ai että vaatimattomuus näkyisi snobbailuna ? Ensi kertaa kuulen tuon tulkinnan.
        Sellaisia tulkintoja on ollut, että vaatimaton kerjäisi kehuja tai saisi toiset vaivautumaan, mutta snobbailusta ei ole vielä "syytetty"..))
        Oli miten miten oli, itse arvostan vaatimattomuutta, koska se on realismia, tajua siitä, ettei kukaan lopulta ole toistaan parempi ja itse asiassa kaikenlainen vertailu ja kilpailu hiertää ihan tarpeettomasti ihmissuhteita. Ikävää, että ne ovat markkinataloudessa sisäänrakennuja ja yleisesti hyväksyttyjä arvoja.

        Ei se vielä mitään että markkinataloudessa, mutta kun vanhusten palstalla jotkut alkaa isotella ja sijotella toisia riveihin ja karsinoihin. Se on kylä syvältä sieltä ja eikä kerro kuin karsinoijjan kateudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vielä mitään että markkinataloudessa, mutta kun vanhusten palstalla jotkut alkaa isotella ja sijotella toisia riveihin ja karsinoihin. Se on kylä syvältä sieltä ja eikä kerro kuin karsinoijjan kateudesta.

        Näin se juurikin on. Röyhkeys rumentaa ja vaatimattomuus kaunistaa. Eturivissä rumuus oikein paistaa silmään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vielä mitään että markkinataloudessa, mutta kun vanhusten palstalla jotkut alkaa isotella ja sijotella toisia riveihin ja karsinoihin. Se on kylä syvältä sieltä ja eikä kerro kuin karsinoijjan kateudesta.

        Muistatko kuka alkoi käyttämään jakoa eturiviläiset ja takariviläiset? Hän asetti itsensä takariviin. Kadeko?


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Muistatko kuka alkoi käyttämään jakoa eturiviläiset ja takariviläiset? Hän asetti itsensä takariviin. Kadeko?

        Kainuun kateellinen takarivin tyyneistä on puhunut. Ja kaverinsa kanssa ne on eturivin eetloiksi ittensä nimennyt tai ei tuo kaveri tunnusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kainuun kateellinen takarivin tyyneistä on puhunut. Ja kaverinsa kanssa ne on eturivin eetloiksi ittensä nimennyt tai ei tuo kaveri tunnusta.

        Puhdasta skeidaa.
        Sen enempää kk kuin minäkään ei ole tällaista jaottelua tehnyt. Joskus kymmenen vuotta sitten puhuttiin siitä missä penkissä istuttiin koulussa ja palstan vihaajat alkoivat tyrkyttää etu rivineetla ja takarivin tyyne-nimityksiä. Ne jäi sitten elämään omaa elämäänsä. Lapsellista ja typerää keljuilua ja nimittelemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kainuun kateellinen takarivin tyyneistä on puhunut. Ja kaverinsa kanssa ne on eturivin eetloiksi ittensä nimennyt tai ei tuo kaveri tunnusta.

        Eräs miehenä esittäytynyt nimitti itseään Takarivin Taunoksi ja Korppista Eturivin Eetlaksi.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Puhdasta skeidaa.
        Sen enempää kk kuin minäkään ei ole tällaista jaottelua tehnyt. Joskus kymmenen vuotta sitten puhuttiin siitä missä penkissä istuttiin koulussa ja palstan vihaajat alkoivat tyrkyttää etu rivineetla ja takarivin tyyne-nimityksiä. Ne jäi sitten elämään omaa elämäänsä. Lapsellista ja typerää keljuilua ja nimittelemistä.

        Joku lapsellinen nimitteli täällä kirjoittajia hyenaksi ja on niitä paljon muitakin nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs miehenä esittäytynyt nimitti itseään Takarivin Taunoksi ja Korppista Eturivin Eetlaksi.

        Mutta paloma kertoi tuon ihan eri tavalla!?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku lapsellinen nimitteli täällä kirjoittajia hyenaksi ja on niitä paljon muitakin nähnyt.

        Niin minulla olisi pitkä rivi nimetyksi tulemisestani. Lapsellistako? Ei vaan ilkeyttä, parilla piuhat löysällä korvien välissä.

        Olmi joksi olen nimittänyt joitakin on kilteimmästä päästä. Helmiä sijoille koen hyvin osuneeksi heitoksi hänelle, joka änkää ketjuihin ymmärtämättä aloitusta, alkaen panettelemaan henkilöitä.

        Takarivin Tauno ja eturivin Eetla näytti olleen käytössä jo 2007 kun katsoin suurennuslasilla.
        Tosin ei ikäryhmät palstalla.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Niin minulla olisi pitkä rivi nimetyksi tulemisestani. Lapsellistako? Ei vaan ilkeyttä, parilla piuhat löysällä korvien välissä.

        Olmi joksi olen nimittänyt joitakin on kilteimmästä päästä. Helmiä sijoille koen hyvin osuneeksi heitoksi hänelle, joka änkää ketjuihin ymmärtämättä aloitusta, alkaen panettelemaan henkilöitä.

        Takarivin Tauno ja eturivin Eetla näytti olleen käytössä jo 2007 kun katsoin suurennuslasilla.
        Tosin ei ikäryhmät palstalla.

        Eihän tuo hyeena ollut sinun näppiksistä lähtöisin.

        Kyllä Paloma nimittelee enemmän, kuin sinä. (ei tämä ole sitten kehu eikä haukku:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo hyeena ollut sinun näppiksistä lähtöisin.

        Kyllä Paloma nimittelee enemmän, kuin sinä. (ei tämä ole sitten kehu eikä haukku:))

        Höh!
        Enhän minä nimittele ketään, mutta vertaan kyllä tiettyjen anojen käyttäytymistä eläinkunnassa esiintyviin käyttäytymismalleihin. Tulee mieleen ilman sormella osoittelua: hyeenat ja shakaalit jotka tulevat laumoina yksittäisen saaliinsa kimppuun, susilauma joka ajaa takaa ratsastajan rotkon partaalle, Raatolinnut jotka tulevat parvessa nokkimaan. Kaikki pelkureita koska yksin haavoittunutkin eläin tekee niistä selvää.
        Ihminen on susi ihmiselle. Ja hyeena/shakaali/raatokärpänen, susilauma noin vertauskuvallisesti. En pääse nimittelemään kun en tiedä yhtä anoa toisesta.


      • korppis kirjoitti:

        Niin minulla olisi pitkä rivi nimetyksi tulemisestani. Lapsellistako? Ei vaan ilkeyttä, parilla piuhat löysällä korvien välissä.

        Olmi joksi olen nimittänyt joitakin on kilteimmästä päästä. Helmiä sijoille koen hyvin osuneeksi heitoksi hänelle, joka änkää ketjuihin ymmärtämättä aloitusta, alkaen panettelemaan henkilöitä.

        Takarivin Tauno ja eturivin Eetla näytti olleen käytössä jo 2007 kun katsoin suurennuslasilla.
        Tosin ei ikäryhmät palstalla.

        "Helmiä sioille" on aivan käypä ilmaisu kun on oltava jotain mieltä vaikka ei ole hajuakaan mitä aloituksessa tai kommentissa puhutaan.

        "Älkää antako koirille sitä mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä"
        Ilmaisua on käytetty uskonpuhdistuksen ajoilta lähtien. Mikael Agricola toi sen suomennoksena kansan tietoisuuteen.
        ― Matt 7:6
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/04/13/helmia-sioille-mita-se-oikein-tarkoittaa#:~:text=Kuva: Otava. Mikael Agricola. “Helmiä sioille” tarkoittaa, että,mitä pidetään arvokkaana ja kenen arvostelukykyyn ei luoteta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo hyeena ollut sinun näppiksistä lähtöisin.

        Kyllä Paloma nimittelee enemmän, kuin sinä. (ei tämä ole sitten kehu eikä haukku:))

        Tiedän, en ole sanaa käyttänyt, mutta laajensin näitä nimittelyjä teidän anojen riveihin.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        "Helmiä sioille" on aivan käypä ilmaisu kun on oltava jotain mieltä vaikka ei ole hajuakaan mitä aloituksessa tai kommentissa puhutaan.

        "Älkää antako koirille sitä mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä"
        Ilmaisua on käytetty uskonpuhdistuksen ajoilta lähtien. Mikael Agricola toi sen suomennoksena kansan tietoisuuteen.
        ― Matt 7:6
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/04/13/helmia-sioille-mita-se-oikein-tarkoittaa#:~:text=Kuva: Otava. Mikael Agricola. “Helmiä sioille” tarkoittaa, että,mitä pidetään arvokkaana ja kenen arvostelukykyyn ei luoteta.

        Ihan liikuttavaa miten lakeija kulkee perässä tukemassa ja selittelemässä valiattarensa sanomisia. Ihan raamatun sanaan vedoten. Onkin tarpeen alamaisuuttsa osoittaa sen maduixa jutun jälkeen.


      • korppis kirjoitti:

        Tiedän, en ole sanaa käyttänyt, mutta laajensin näitä nimittelyjä teidän anojen riveihin.

        Eikä sekään ollut alunperin minun näppäimiltäni, lainasin sen anoilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan liikuttavaa miten lakeija kulkee perässä tukemassa ja selittelemässä valiattarensa sanomisia. Ihan raamatun sanaan vedoten. Onkin tarpeen alamaisuuttsa osoittaa sen maduixa jutun jälkeen.

        Höpsistä. Minut nimettiin syylliseksi "helmiä sioille" nimittelyyn.
        Mutta Martin Luther, Mikael Agricola ja Jeesus ovat edeltäkävijöitäni tämän ilmaisun käytössä.
        Ja nyt takaisin valmistamaan gnoccheja pekonin kera ilataruuaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan liikuttavaa miten lakeija kulkee perässä tukemassa ja selittelemässä valiattarensa sanomisia. Ihan raamatun sanaan vedoten. Onkin tarpeen alamaisuuttsa osoittaa sen maduixa jutun jälkeen.

        Maduixa nyt on mikä on höpöttää omiaan.
        Sitä paitsi me ei jutella itekseen.

        Korppis


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Niin minulla olisi pitkä rivi nimetyksi tulemisestani. Lapsellistako? Ei vaan ilkeyttä, parilla piuhat löysällä korvien välissä.

        Olmi joksi olen nimittänyt joitakin on kilteimmästä päästä. Helmiä sijoille koen hyvin osuneeksi heitoksi hänelle, joka änkää ketjuihin ymmärtämättä aloitusta, alkaen panettelemaan henkilöitä.

        Takarivin Tauno ja eturivin Eetla näytti olleen käytössä jo 2007 kun katsoin suurennuslasilla.
        Tosin ei ikäryhmät palstalla.

        "Olmi joksi olen nimittänyt joitakin on kilteimmästä päästä".

        Siis korppiksen käyttämä nimitys kanssakirjoittajasta, tunnustaa myös käyttäneensä paljon pahempia nimityksiä.


    • Anonyymi

      Diskossa värit vaihtuu viinamäkeläiselläkin. Pikkulauantai ja jyrkin ilta ikinä. Fetaa myöhemmin.

    • Anonyymi

      Suomi ei muuta Eurooppaa enempää ota velkaa joten Kokoomus antaa kansan väärin ymmärtää kun sellaista väittää. tämä on aurani

    • Anonyymi

      Tein testin, jossa olin ensin sininen, jota väriä inhoan, joten tein uudestaan ja olinkin punainen, koska vastasin juuri nyt kokemaani tuntemukseen. Aamulla se on jo toinen. Yleensä suljen koneeni viimeistään klo 17 ja nyt avasin sen uudestaan, kun tulin kaupasta ja olin vihainen.

      Olin lukenut lehdestä, että suomalaisilta on huijattu jo 23. milj. euroa ja äsken, kuinka kodinhoitajatkin on taas saaneet vanhuksia huijattua. Sitä paitsi sain juuri postiini Vitamail lähetyksen, jotain lihaksiin ja niveliin vaikuttavia pillereitä 7,90€ jota en ole tilannut. Turha odottaa, että maksaisin, enkä halua peruutakaan, ei ollut edes osoitetta sinne, koska ainahan voin sanoa, että en asu tällä.
      Googlasin hieman jo, mutta ensin täytyy rauhoittua.

      Jouduin itse menemään kauppaan, koska tämä varsinainen "kauppakassi" ei tullutkaan, ilmoitti vain s-postilla, joten siitäkin hieman suutahdin, mutta se ei kestä kauan, sillä hän on minun "kodinhoitajani" ja minä hänen "raha kassinsa"! Vitsi, vitsi, vai täytyisikö osata kirjoittaa jotain metafooraa?



      Olen kerran käynnyt "Suntta" Sundstömin vastaanotolla, joka näki mukamas ihmisen auroista heidän vikansa/vaivansa.

    • Tämän testin mukaan omaan violetin auran,
      vaikka violetti ei ole mikään mielivärini,
      väriä löytyy joissakin asusteissa, ehkä huiveissa.

      "Violetti

      Violetin auran omaavaa kuvaavat täydellisesti sanat rakkaus, vilpittömyys, kiintymys, viehkeys ja anteliaisuus. Aurasi osoittaa, että olet saavuttanut täydellisen tasapainon henkisen ja materilaistisen olemuksesi välillä. Ja mikä tärkeintä, rakastat rakastaa ja tulla rakastetuksi, kun taas vihaat konflikteja ja riitoja. Huolehdit kehostasi ja levität positiivista ja parantavaa energiaa ympärilläsi oleville ihmisille. Violetti aura on uniikki ja niin on myös ihminen, joka omaa sellaisen."

      • Anonyymi

        Kenellekään ei sitten ole osunut Aurajuustoa, se on sinihomejuustoista parhain.


      • Anonyymi

        Ette te violetitkaan niin kovin uniikkeja ole vaan korppiksen kopioita.
        Violetti vihaa konflikteja ja riitoja, Hmmm...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ette te violetitkaan niin kovin uniikkeja ole vaan korppiksen kopioita.
        Violetti vihaa konflikteja ja riitoja, Hmmm...

        Auran väri violetti

        Violetti aura viittaa henkisyyteen ja syvään ymmärrykseen. Se voi myös vihjata näkijän kyvyistä ja pitkälle kehittyneestä intuitiosta. Uskonnolliset ja okkultistiset johtajat kantavat toisinaan violetteja auroja.

        Violetti aura liittyy myös äärimmäisen latautuneeseen luovuuteen ja visionäärin taitoihin. Tällaisen auran kantajat suuntautuvat tulevaisuuteen ja pystyvät kehittämään yhteiskuntaamme eteenpäin.

        Violetti aura on aurani.


        Sain tietää violetista aurastani vuosikymmeniä sitten Seinäjoella asuessani kun paikallinen kuuluisa ennustaja katsoi minua ja sanoi heti kättelyssä, että ei voi ennustaa minulle koska ympärilläni oli vahva violetti aura, eikä hän pääse sen läpi ; ))


    • Anonyymi

      Kiitos vinkit. Ihan erikseen menen kyseinen sivu. Aikuiset lapseni ovat kieltäneet avamasta tällä Suomi 24 sivustot yhtään mitään sivua,ettei tule viiruksia ja ongelmia.

    • Anonyymi

      Anoilla ei ole edes omaa ideaa keskustelujen avauksiin, vaan pitää nykiä vanhoja ketjuja ja piilottaa oma kommentti vanhojen joukkoon.
      Näppärää.

      • Anonyymi

        Suurin osa aloituksista on anojen tekemiä.

        Miksi et käyttänyt rekattua nikkiäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa aloituksista on anojen tekemiä.

        Miksi et käyttänyt rekattua nikkiäsi?

        En ole enää nikillä liikkeellä. Haluan olla voittajien puolella.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1869
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1206
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1084
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      17
      1064
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      271
      897
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      896
    7. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      829
    8. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      819
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      212
      784
    10. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      47
      761
    Aihe