Hei! Eli vähän yli kuukausi mulla oli menkat ja silloin oli ruskeat ja kökköset. No en oo ihan varma mutta tänään saatto taas alkaa ja nääkin oli ruskeet! Haluaisin tavalliset punaiset ja veriset menkat ja mietin, onko mitään mitä voin tehdä sen eteen? Ja voiko mun menkat olla ruskeat mun loppuelämän? Kiitos avusta näin etukäteen🙌
Vastaukset 4
- Anonyymi
Oletan että olet niin nuori ettet ole harrastanut seksiä koska ruskea vuoto voi olla merkki raskaudesta.
- Anonyymi
Hyvin niukat menkat on pikemminkin ruskeat kuin helakan punaiset.
Luulen, ettet tosissasi halua veritulvia. Runsas verenvuoto hankaloittaa elämää.
Menkkojen luonne, vuodon määrä ja tiheys muuttuilee elämän varrella.- Anonyymi
Hei! Kiitos vastauksesta (siis olen viesti"ketjun" aloittaja)! Ja siis tok päivän jälkeen tulikin sitten ihanaa veristä vuotoa ja voin sanoa, oli kivemmat ne ruskeet menkat..
- Anonyymi00007
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Kiitos vastauksesta (siis olen viesti"ketjun" aloittaja)! Ja siis tok päivän jälkeen tulikin sitten ihanaa veristä vuotoa ja voin sanoa, oli kivemmat ne ruskeet menkat..
Juu niin ne on
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3561452Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2228772 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk71827- 54793
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28775- 40769
- 57712
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa66689- 59685
- 60659