Missä Huittislaiset ilmoittaa/etsii, kun polkupyörä on varastettu?
Entä:
Miten voi ilmoittaa anonyymisti, jos joku tietää varastettuja polkupyöriä olevan liikkeellä?
Jos etsitte varastettuja pyöriä, niin sanomattakin selvää on että kannattaa laittaa pyörän kuva ja merkki etc.
Miten polkupyörävarkaudet saadaan loppumaan enää?
Missä Huittislaiset ilmoittaa/etsii, kun polkupyörä on varastettu?
8
1108
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ilmoitelen varasteuksi noin joka kuudeskuukausi ja kotivakuutus
korvaa aina. - Anonyymi
Pyörä rottia on helvetisti.
Ei välitä mistään muusta kuin omasta nöyhtänavasta ne ketkä melkein sitä työkseen tekevät.
Jurppii.- Anonyymi
Mikkihiiri Jontte Sihupää vai Savupää vie su pyörä ellei oo jo vieny!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkihiiri Jontte Sihupää vai Savupää vie su pyörä ellei oo jo vieny!
Vienyt meiltä useamman ja vie muilta.
Jatkuvat polkupyörävarkaudet kyllä pienin ongelma tässä tapauksessa. Väkivaltainen elämäntapa rikollinen narkomaani käyttää hyväksi niin kauan kuin pystyy. Herttainen tapaus. Ra¡skaus roskasakkia perheenjäsenen koitti vuosia takaperin ja Huittisissa pyörii tänä päivänäkin eli pitäkää vahtia. Pitäkää huolta pyöristänne, omaisuudestanne, itsestänne ja lapsistanne. Huumeita ja alaikäisiä. Varokaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vienyt meiltä useamman ja vie muilta.
Jatkuvat polkupyörävarkaudet kyllä pienin ongelma tässä tapauksessa. Väkivaltainen elämäntapa rikollinen narkomaani käyttää hyväksi niin kauan kuin pystyy. Herttainen tapaus. Ra¡skaus roskasakkia perheenjäsenen koitti vuosia takaperin ja Huittisissa pyörii tänä päivänäkin eli pitäkää vahtia. Pitäkää huolta pyöristänne, omaisuudestanne, itsestänne ja lapsistanne. Huumeita ja alaikäisiä. Varokaa.Lapsille ei saa kaupustella päihteitä!
Olen kuullut että J tekee niin.
Tai tiedän...
Ei mikään turha varoitus.
Kiitos.
- Anonyymi
Facebook "Puskaradio Huittinen" tai "Huittisten ilmoitustaulu". Monta pyörää löytynyt näitten avulla!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896