Mä toivon, että sä tunnet samoin vieläkin kuin mä.😘 Sä oot mun ajatuksissa ja sydämessä. Mä toivon, että sä otat mut joskus vielä syliisi ja suutelet mua, niinkuin silloin joskus. Mulla ei oo ollut kenenkään kanssa mitään sellaista mitä meillä ne pienet hetket oli. Sellaista kemiaa on vaikea selittää. Sä oot lähellä ,mutta kuitenkin vielä kaukana.💛💚
Mä toivon että sä tunnet samoin mies
10
1194
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä elämässä sitä päivää enäää tule.
- Anonyymi
Älä aiheuta surumieltä muille vaikka itse olet takalistoon ammuttu karhu, tiedoksi vaan ja sivusta tämä KÄSKY.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä aiheuta surumieltä muille vaikka itse olet takalistoon ammuttu karhu, tiedoksi vaan ja sivusta tämä KÄSKY.
Taidat itse olla kun toistesta noin kirjoitat ja karhua minusta ei saa, heppa lähinnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh nyt rupes leuka väpättään ja polvet notkumaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh nyt rupes leuka väpättään ja polvet notkumaan...
armyman
- Anonyymi
En koskisi tikullakaan sellaisiin mitä oli. Uusi on niin paljon parempi.
- Anonyymi
Varmasti on kun Intohimo-palstalla kyttäilet hahahahaha
- Anonyymi
Edes mielikuvitustikulla minäkään koskisi.
Mennyt on mennyt ja that's fine.
- Anonyymi
Tulisit lähemmäksi niin voisihan sitä...
- Anonyymi
Hyvät yöt unia kauniita pusut
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848