22x12x8 pitää uusia mutta mitä ja mistä että saa hyvät ja halvat samoissa vanteissa? Halkeilee perhana nämä ja ei uskalla enää metsään viedä teliä. Joku muu koko pehmeillä upottavilla metsä puunhaku reissuille? Jako lienee se 4x100. Joskus kun haki läpmärkää koivua täyden kuorman suomaisen maasto reittien kautta pois metsästä niin ihmettelen miten joillain on autonrenkaita kun ne on niin kapeita ja menisi saman tien upoksiin pohjaa myöden luulen. Paineina pidellyt 0.3-0.35 kuten itse mönkijässäkin ja se tuntuu sopivalta kumpaankin. Kummasti ikäänkuin kuivuneet renkaat oli jo uudesta lähtien eli jokin valmiste vika ollut. Mutta halpaa mutta toimivaa alle? Osaan kyllä ite tilata 80€ kpl vastaavat vanteineen mutta josko jotain muuta olisi?
Mönkijän peräkärryn renkaat?
Anonyymi
4
278
Vastaukset
- Anonyymi
jos tosiaan haluut halvat ja hyvät,niin sitten tarvii ostaa kahdet.
- Anonyymi
"hyvät ja halvat samoissa vanteissa"
- Anonyymi
Siis miksi täytyy olla vanteineen uudet? Vaihda uudet renkaat nykyisiin vanteisiin
- Anonyymi
Kyllä mutta mistä ne voi ostaa? Kankaita,painetta ja kantavuutta pitäisi olla. Deestonet nyt ostossa kunhan käyn hakemassa loppuviikosta ellei satu parempia mutta järki hintaisia löytymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 741004
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683