Aivan kun se olisi joku jumalten juoma.
Ihan limsan veroista juomaa. Aspartaami tai sukraloosi , ei yhtään terveellisempää.
Eräillä Ihme vouhotusta Noccosta
11
260
Vastaukset
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu kun ne näkevät ja saavat kaljaa viinaa tai jopa suklaata ,niin huutavat kuin mielipuolen .Onko ne kaikki jonkin sortin narkkareita.
- Anonyymi
Tuo kauhea huuto ja rääkyminen tuolla paikanpäällä tuntuu varmasti kauhealta korvissa ja päässä. Kun jotain saadaan. Pitää matkia edellisiä kausia ja ylireagoida saatuihin juomiin ja herkkuihin tälläisellä mielipuolisella rääkymisellä. Pidän kaikkia niitä asukkaita täysjärkisenä, jotka eivät osallistu teennäiseen meuhkaamiseen ja pomppimiseen. Julkkis-bb asukkaat oli paljon hillitympiä.
- Anonyymi
En usko talossaolon tälläiseen ylireagointiin vaikuttavan ja tekevän ihmisistä tietynlaisia. Riekkuminen on selvästi, vain edellisten kausien asukkaiden apinoimista. Samanlaista apinointia näkee monissa muissakin tilanteissa. Koetetaan saada huomiota ja suosiota ed.kausien menestyneiden asukkaiden tyyleillä. Kaikenlainen sellainen yksilöllisyys puuttuu.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, juurikin tuo puheissa edellisten kausien muisteleminen tympäisee.
Sieltä haetun samankaltaistamisen kautta. Omat piirteet kehiin sillä pärjää parhaiten, matkijat ja ylivetäjät kotiin ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, juurikin tuo puheissa edellisten kausien muisteleminen tympäisee.
Sieltä haetun samankaltaistamisen kautta. Omat piirteet kehiin sillä pärjää parhaiten, matkijat ja ylivetäjät kotiin !Ohjelman aikana lihonut Jasmiina varsinkin ilahtuu kaikesta, minkä voi tunkea poskiensa väliin!! Syö koko ajan, pyjaman housut perskolossa, huh ällöttävää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohjelman aikana lihonut Jasmiina varsinkin ilahtuu kaikesta, minkä voi tunkea poskiensa väliin!! Syö koko ajan, pyjaman housut perskolossa, huh ällöttävää!
Luulivat varmaan saavansa jotain alkoa, kun meteli oli niin kova.
- Anonyymi
Pekka on pahin ylivetäjä. Hän ei löydä itsestään mitään omaa luonnollista persoonaa. Kun sellaista ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Edelleen kysyn mitä on nokko? En käsitä miksi viestini nähdään poistamisen arvoisena, kun kysyn asiallisesti asiaa mitä en todellakaan tiedä.
Ja kyllä olen lukenut asiallisen kirjoittamisen ohjeet ja tällä kysymykselläni en sääntöjä riko.- Anonyymi
Nocco on energiajuomaa. Tarkemmat tiedot löytyy googlettamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nocco on energiajuomaa. Tarkemmat tiedot löytyy googlettamalla.
Ok kiitos vastauksesta ja kun viestiäni ei tälläkertaa poistettu.
- Anonyymi
Nocco on kauhean makuista ei sitä siedä juoda
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661