Lisäapua seksiin

Anonyymi

Olemme kuudenkympin tienoilla oleva pari jonka seksielämä on täysin väljähtänyttä. Kun sitä harvoin on, molemmilla on tunne hoitaa asia nopeasti vain pois.

Olen miettinyt voisiko siihen löytyä piristystä kimppaseksistä toisen pariskunnan tai kolmannen pyörän kanssa? Minä (mies) tunnen olevani 100 % hetero, mutta pieni pelehtiminen toisen miehen kullilla jotenkin kiehtoo. Suihinottoa puolin ja toisin tms. Voisin ehkä harkita panemistakin mutta itse en halua tulla pannuksi.

Kuitenkin kun katselen alastomia tai miehiä yleensä ei tunnu yhtään siltä, että voisin ottaa kullin suuhuni. Helpompi olisi antaa oma imettäväksi.
Naisen vartalo kiihottaa ja sekin, että joku muu nuolee ja panee omaa naistani.

Toivon asiallisia kommentteja heiltä joilla on oikeasti kokemuksia tästä. Miten pääsisi alkuun, mistä etsiä kimppakavereita?
Emme kumpikaan ole kauniita ja komeita enkä itse voi kehuskella isolla kalulla, päinvastoin :-( Mutta hyvin käyttäytyviä olemme kuitenkin.

34

2385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä päin asustelette itse olen 45v mies

    • Anonyymi

      Niin kyllä vaimosi voisin nuolla ja panna, jos se riittää, kun en ite miesten kesken haluaa, olen 63 v

    • Anonyymi

      Voisin tyydyttää teidät molemmat. M48

    • Anonyymi

      Täällä olisi 51v valmiina hetero pohjalta.

    • Kyllä kiinnostaa
      Mies 59v varsinais suomi

    • Anonyymi

      Joks stondaa kerro nii......

    • Anonyymi

      Vaimosi voisi katsoa kun otan suuhun sulta loppuun saakka. Sen jälkeen naisesi saisi isoa kaluani. m48

      • Anonyymi

        Idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti

        kokeile ees kerran


    • Anonyymi

      käeskö jo

    • Anonyymi

      Millasta mittaa sul

      • Anonyymi

        Tuulitunneli muutaman sentin


      • Anonyymi

        Jos kullia tarkoitat niin aika pieni se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kullia tarkoitat niin aika pieni se on.

        Pientä ois kiihottava imeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuulitunneli muutaman sentin

        Ja sen kyllä susta huomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pientä ois kiihottava imeä

        Missä päin Suomea olet?


    • Anonyymi

      Millasia kokemuksia m 48

      • Anonyymi

        Vanhemman tuttava parin kanssa nautittu toisistamme. M48


      • Anonyymi

        Niinpä.


    • Anonyymi

      Seksin väljähtyminen parisuhteessa ei ole niin kovinkaan harvinaista ja siihen vaikuttaa monet tekijät yhdessä ja erikseen, sekä kaikki parisuhteessa sängyn ulkopuolella. Pitkien suhteiden haasteita.

      Mutta jos homma on hiipunut, niin tuskimpa libido palaa kimpoilla, sillä aivan ensin tulisi kummankin saada se oma kipinä eloon ja pilkettä silmäkulmaan.

      Kuulosta suorastaan hurjalta ajatuskin, että hiipuneeseen parisuhteen seksiin ehdotettaisiin kimppoja ... ehdotuksesta voisi syntyä aivan päinvastainen reaktio ja olla siirtymä jääkauteen.

    • Anonyymi

      Asiallinen viesti johon helppo vastata. Olemme myös vanhempi pari M 63v itse 53v painimme pitkään saman ongelman kanssa. Pari vuotta sitten päätimme yhdessä tuumin kokeilla parinvaihtoa. Liikumme kesäisin asunto autolla ympäri maata eri leirintä alueilla.
      Matkaajat tosi avoimia keskenään eka tilaisuus tulikin Kuopiossa Rauhanlahdessa.
      Pari meille ennestään tuttu joten keskustelu ajautui helposti kaksimieliseksi, samalla kävi ilmi heillä harrastuksena parivaihto ja ryhmä seksi. Pari ehdottikin jospa vaihtaisimme yöksi siippoja keskenään. Aivan mahtava kokemus heti eka kerralla, itse nautin pitkästä aikaa yhdynnän tuomasta nautinnosta aidosti myös mieheni samoin. Tänä päivänä viisi vaki paria joiden kanssa aina tavatessa seksi kuuluu yhteiseen ohjelmaan mukaan. Kotona myös tapahtui iso muutos makkarissa. T. Seksistä voi nauttia vanhemmallakin iällä.

      • Anonyymi

        Kiitos. Tällaista tietoa juuri lähdin hakemaan. Siis tosiasiaa onnistumisesta tai miksei myös epäonnistumisesta. Pääasia, että on totta ja tapahtunutta.

        Yllättävän paljon noita älykääpiöitä on joka paikassa puskista huutelemassa. Sääliksi käy, eivät varmaan kykene muuhun missään asiassa.

        Terveisin, aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Tällaista tietoa juuri lähdin hakemaan. Siis tosiasiaa onnistumisesta tai miksei myös epäonnistumisesta. Pääasia, että on totta ja tapahtunutta.

        Yllättävän paljon noita älykääpiöitä on joka paikassa puskista huutelemassa. Sääliksi käy, eivät varmaan kykene muuhun missään asiassa.

        Terveisin, aloittaja.

        Jättää nää kääpiöt sivummalle. Suomessa meitä parinvaihtajia aika paljon, varmaan tiedät. Epäonnistuminen eka tapaamisesta enemmän miesten ongelma uskoisin.
        Suurin syy liikaa rohkaisua joka vaikuttaa ergtioon. Yksi tapaaminen jossa parin mies otti liikaa ennen yhdyntää. Kiihottui kylläkin hyvin oli tosi hellä myös sain hyvää suuseksiä. Ongelma tulikin kun alkoi yhtyä aluksi seisoi tosi hyvin jo muutaman työnnön jälkeen kaikki hävisi. Erikoista kun annoin suu hoitoa heti valmis mutta sisääni päästyä seisoi loppui.
        Nukkumisen jälkeen aamulla sain nauttia sitten kunnolla yhdynnässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Tällaista tietoa juuri lähdin hakemaan. Siis tosiasiaa onnistumisesta tai miksei myös epäonnistumisesta. Pääasia, että on totta ja tapahtunutta.

        Yllättävän paljon noita älykääpiöitä on joka paikassa puskista huutelemassa. Sääliksi käy, eivät varmaan kykene muuhun missään asiassa.

        Terveisin, aloittaja.

        joo nuo runkkarit ei oo koskaan saanut mitään erikoista


    • Anonyymi

      Moi kiinnostasko tulla kimppaileen mun tykönä sellaista harrastetaan missäpäin olette

    • Anonyymi

      Hei! Kuts­um­­­me sinut käym­­­ään u­­ude­­­ssa chatis­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­jo­­ona! 👉 http://6122333.com/H/9Cud 👈

    • Anonyymi

      Mistä päin olette? M55

    • Hei,

      Ymmärrän oikein hyvin tuota aloitusta. Itse olen 45 täyttänyt ja ihan samoilla linjoilla kuin aloittaja. Seksi on hieman väljähtynyttä, mutta olisi ihana päästä mukaan pariskunnan leikkeihin. Lievästi bi-curious mieleltäni. Voisi olla ihan piristävä kokemus, haasteena vain on mistä löytää järkevä ja luotettava pariskunta jonka leikkeihin pääsisi mukaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      52-v. bimies, terve ja vähemmän kokenut. Kiinnostaa kyllä.

    • Anonyymi

      Moi teille missäpäin olette täällä kirjoittelee nuorekas hoikka 72 v 73 kg 176 cm luotettava mies asun Oulussa pienessä ok-talossa .Mulla on kokemusta kimppailusta olen hieman bi

    • Anonyymi
    • Miten voi olla 100%:nen hetero, mutta silti toiset miehet kiinnostaa?

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe