Miten edetä ihastuksen/säädön kanssa??

Hei, olen 16 vuotias tyttö. Olen tavannut erään pojan jonka kanssa meillä klikkaa aivan super hyvin. Ollaan nähty muutamia kertoja kahdestaan ja olen kuullut pojan kavereilta että hän on kiinnostunut minusta samoin kun minä hänestä. Tiedän kuitenkin että pojalla ei ole ollut aiemmin oikeastaan mitään juttua kenenkään kanssa. Luulen ettei hänkään tiedä miten edetä. Viimeksi kun näimme juttelimme eripuolilla sohvaa ja en sitten kehannu mennä siitä lähemmäksi olisi varmaan luonut oudon tunnelman.
Nyt poika on lähdössä ulkomaille lomailemaan muutamaksi viikoksi ja haluaisin jotenkin ennen sitä tehdä selväksi kiinostukseni. Se voi olla joku ihan pienikin juttu. (niin ja olemme samassa oppilaitoksessa eli näemme miltei päivittäin) emme kuitenkaan ehdi nähdä vapaa ajalla ennen pojan lähtöä.

Kannattaisiko minun vain kertoa suoraan mitä hänestä ajattelen vai antaa jokin pieni vihje...
nyt vinkkejä kaivataan. Kiitos jo ennakkoon vastanneille <3

2

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa edetä varovaisesti, jos poika on kokematon, ettei mene lukkoon. Voit esimerkiksi kirjoittaa, että sun kanssas on mukava viettää aikaa, toivottavasti nähdään pian uudestaan, kun sun kanssas on niin kivaa. Ehdota jotain uutta yhteistä tekemistä, elokuvia tai joku mistä itse olet kiinnostunut ja kysy, jos lähtisi mukaan. Älä kuitenkaan pelästy, jos poika ei tule, mutta se ei välttämättä kerro vielä mitään. Kokematon poika voi sanoa asioita, joita ei haluaisi tarkoittaa, mutta ilman kokemusta ei oikein tiedä miten toimia. Eli hitaasti edeten, mutta aina vähitellen annat enemmän vinkkejä. Ja poikiin/miehiin tietenkin vetoaa, jos pukeudut viettelevällä tavalla, mutta ei liian. Ja hyvä keino on vähän kuin vahingossa tai ohimennen koskettaa - sitä hyvä suunnitella etukäteen.

    • Lisäys vielä edelliseen, että ehkä ennen lähtöä et ehdi kuin kertoa pojalle, että hänen kanssa on kiva olla, ja että odotat hänen paluuta, ja voit ehdottaa jotain sen jälkeiseen aikaan. Sen kyllä pitäisi riittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe