Eli jootosiaan mulla kaks tollasta vanhaa sahanraatoa ja ajattelin et yrittäs vaan saada niistä koneista mahollisimman paljon tehoa irti ihan vaa kokeilumielessä. Olisiko joillain hyviä viritysnideoita?
Vastaukset 8
- Anonyymi
laita turbo.
- Anonyymi
Juu 40 cc koneessa varmaa paljoo hyödytä
- Anonyymi
ihan samalla tavalla se sinne ilmaa työntää oli koneen koko mikä vaan.
- Anonyymi
Voisinhan nuo suunnitellakin. Laita moottorin kaikki tekniset tiedot ja tarkat piirustukset siitä, niin pannaan homma nippuun. Kai sinulla on kaikki tarpeelliset työkalut ja osaat rakentaa värähtelevän pakoutkenkin, jonka sinulle valmiiksi lasken? Ja minkä kokoista kaasaria aiot käyttää? Kiertokankisuhdekin pitää tietää, että voin aukkojen korkeudet mitoittaa oikein.
Eikä tämä kovin monta sataa sinulle tule maksamaankaan, minä en nimittäin ota maksua koska rahaa minulla on jo riittävästi. - Anonyymi
Tehopakoputkella saa mukavasti lisää tehoa, mutta on vähän tiellä sahatessa. Lisäksi isompi kaasutin.
- Anonyymi
Vetyä kaasariin niin kyllä tulee sahanpurua?🤪🤪
- Anonyymi
Ammattisahoista saa hyvin tehoa lisää kanavia muokkaamalla (virtaukset paranee) ja puristuksia vähän nostamalla.
- Anonyymi
Paras viritys on poistaa keittiömestareiden "viritykset" pois kokonaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531067Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560