Eli jootosiaan mulla kaks tollasta vanhaa sahanraatoa ja ajattelin et yrittäs vaan saada niistä koneista mahollisimman paljon tehoa irti ihan vaa kokeilumielessä. Olisiko joillain hyviä viritysnideoita?
Moottorisahan viritys
8
78
Vastaukset
- Anonyymi
laita turbo.
- Anonyymi
Juu 40 cc koneessa varmaa paljoo hyödytä
- Anonyymi
ihan samalla tavalla se sinne ilmaa työntää oli koneen koko mikä vaan.
- Anonyymi
Voisinhan nuo suunnitellakin. Laita moottorin kaikki tekniset tiedot ja tarkat piirustukset siitä, niin pannaan homma nippuun. Kai sinulla on kaikki tarpeelliset työkalut ja osaat rakentaa värähtelevän pakoutkenkin, jonka sinulle valmiiksi lasken? Ja minkä kokoista kaasaria aiot käyttää? Kiertokankisuhdekin pitää tietää, että voin aukkojen korkeudet mitoittaa oikein.
Eikä tämä kovin monta sataa sinulle tule maksamaankaan, minä en nimittäin ota maksua koska rahaa minulla on jo riittävästi. - Anonyymi
Tehopakoputkella saa mukavasti lisää tehoa, mutta on vähän tiellä sahatessa. Lisäksi isompi kaasutin.
- Anonyymi
Vetyä kaasariin niin kyllä tulee sahanpurua?🤪🤪
- Anonyymi
Ammattisahoista saa hyvin tehoa lisää kanavia muokkaamalla (virtaukset paranee) ja puristuksia vähän nostamalla.
- Anonyymi
Paras viritys on poistaa keittiömestareiden "viritykset" pois kokonaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885