Mihin tämän Arttu Wiskarin menestys perustuu?
Kovasti tuntui olevan sosiaalisessa mediassa keskustelua kun Jukka Poika valitsi Vain Elämää -sarjassa Wiskarin päivälle kappaleen, joka ei edes ollut Wiskarin oma.
Itse en ole ikinä ymmärtänyt tällaista Leevi & The Leavings ja Badding meininkiä kun ollaan jo 2020-luvulla.
Arttu Wiskarin fanit suuttuivat Jukka Pojalle
11
3124
Vastaukset
- Anonyymi
Wiskarin menestyksen takana on tuottaja Olli Saksa joka jätti vaimonsa ja lapsensa kun rakastui oman tallinsa tuoreeseen artistiin, PMMP-yhtyeestä tunnetuksi tulleeseen Mira Luotiin.
- Anonyymi
Olli Saksan Mökkitie Records -levy-yhtiö ja tuotantoyhtiö on monen huippumenestyjän takana ja onhan he nyt sainanneet myös esimerkiksi Dannyn.
- Anonyymi
Onko Danny sainannut? No kuitenkin aikas vanhaksi eli.
- Anonyymi
Mökkitie Records on Saksan JA Arttu Wiskarin yhteinen yritys. Yksi perustajista on myös säveltäjä ja tuottaja Janne Rintala, joka tuottaa monelle artistille kappaleita siellä ja uusin osakas on Mika Laakkonen niminen tuottaja.
Mökkitien pojat ovat nostaneet pinnalle mm. Erika Vikmanin, Wiskarin ja nyt on Danny ja Mira Luoti tekemässä myös omaa musaa Rintalan kanssa heidän artisteinaan.
Pojilla on hyvä nenä menestysartisteille mutta ovat myös tosi tarkkoja. Menestyksen salaisuus on se, että siellä on käynyt vuosien mittaan kääntymässä tarjolla jos jonkin näköistä laulukilpailuihin osallistunutta Erika Vikman wannabeta mutta Olli, Wiskari ja kumppanit pitää riman korkealla ja työskentelee vaan parhaiden kanssa. - Anonyymi
Ei ole muista naisartisteista Erika Vikmanille vastusta. Voihan sitä pukeutua paljastaviin asuihin ja provokatiivisesti mutta vaikka pukeutuisi pihveihin ei silti ole kuin yksi Lady Gaga ja Suomessa yksi Erika.
- Anonyymi
Wiskarin laulut iskevät suomalaiseen sieluun kun siellä on mukavasti melankoliaa ja vanhojen muistelua. Sillähän se Anssi Kelakin menestyi, että lauleskeli lapsuuden muistoista ja Mikan faijan BMW:stä. Samalla tavalla kuin Leevi aikoinaan muisteli menneitä.
- Anonyymi
Artulla on muutama kappale mielestäni oikein hyvä ,muuten mies on huumorimiehiä ja sanavalmis joka käänteessä myös.
- Anonyymi
Wiskari ja biisi tekijät onnistuneet hyvin myös Vikmanin kanssa jos Iso D myös tajunnut että tämän tiimin kanssa kannattaa työskennellä. Varmasti osaavat kyllä pitää matkijat sitten loitolla sekä itsestään että jakeluyhtiössä
- Anonyymi
Eikö siellä joku transartistikin joka jatkuvasti noissa homokapakoissa esiintynyt ole yrittänyt Vikmania matkia
- Anonyymi
Monenko ukon kanssa tämä Luoti on maannut. Sam koskee Martina taas uusi kelkassa.
Onko nämä nymfomasneja vai mitä avio rikkojia he ovat. Hyi haisoo - Anonyymi
Arvostan Maustetyttöjä ,eivät lähteneet Mökkitielle ,kun haluavat soittaa itse biisinsä ihan oikeilla soittimilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809