Olen luuseri ja joudun käymään Pattayalla. En saa naisseuraa muuten.
Miten olisin ulkoisesti sen näköinen että kukaan ei arvaa minun olevan Pattayaluuseri?
Miten en näyttäisi luuserilta joka käy Pattayalla?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Osta sellaiset kovanaama aurinkolasit kuin mebamiehellä, olet silloin kovis ja sexymään.
- Anonyymi
Pattayalla käyn sporttaamassa pari kertaa vuodessa. Poikamiehenä ollut jo vuosia. Laitan Pattayalta bilekuvia ja sporttikuvia someen. Laitan myös kuvia joissa olen iloisten tyttöjen keskuudessa. Kukaan suomihoidoistani ei ole koskaan ainakaan ääneen tuominnut lomiani. Päinvastoin he tuntuvat saavat kiksejä ja pyytävät kylään kun palaan lomalta. Parit treffit on sovittu jo matkan aikana Suomeen. Naisetkin ovat saalistajia ja kilpailevat miehistä. Ei vähennä Pattaya miehen suosiota vaan lisää sitä.
- Anonyymi
Tuo on suominaisaen lapsellista kateellista valitusta.
Minä matkustan, ja käyn mielelläni Thaimaassa ja Pattayalla. Ja miksi, koska siellä on edullista ja lämmintä.
Ei ole minun vikani, eikä muidenkaan turistien vika, että siellä on kauniita naisia. En ole siitä ollenkaan pahoillani.
Pitäisi hyväksyä se, että siellä on kauniita naisia siksi, koska he tulevat sinne turistien vuoksi. Ei toisinpäin.
Ei ole ollut vaikeaa saada naista Suomessa, tai missään muuallakaan. Mutta se on niin että ei kiinnosta naiset Suomessa siinä mielessä. Se ei ole ulkonäkökysymys.
Suomi on maailman rasistisin ja synkin maa, ja on jo voitto ihmisyydelle kun suomi jää taakse. On voitto kun ei tarvitse kuulla suomalaisten naisten lässytystä.
Jos lämpimässä maassa tulee kaunis nainen kujertamaan viereen, niin mikäs siinä. Jos tuntuu siltä niin tietenkin sitä antautuu nauttimaan elämästä.
Turha sitä on porata, jos muualla naiset on kiinnostavia ja Suomessa ei. Lapsellisuus näkyy juuri näissä nettiporaamisissa, yhyy kun en saa miestä niin haukunpa niitä joilla menee paremmin. Ei kukaan täyspäinen jaksa kuunnella suomalaista naista. Kymmenen minuuttia alkaa olla raja, jolloin alkaa hermo mennä.
Aikuistuminen olisi tarpeen.
Thaimaa ei ole ainoa paikka maailmassa missä harrastetaan seksiä. Jos et tiedä, niin yllätys yllätys, sitä tehdään joka maassa, Suomessa vähemmän. Ymmärrettävästi. Ollessani Suomessa en tarvitse seksiä. Se on helppoa kun ei ole virikkeitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä matkustan, ja käyn mielelläni Thaimaassa ja Pattayalla. Ja miksi, koska siellä on edullista ja lämmintä.
Ei ole minun vikani, eikä muidenkaan turistien vika, että siellä on kauniita naisia. En ole siitä ollenkaan pahoillani.
Pitäisi hyväksyä se, että siellä on kauniita naisia siksi, koska he tulevat sinne turistien vuoksi. Ei toisinpäin.
Ei ole ollut vaikeaa saada naista Suomessa, tai missään muuallakaan. Mutta se on niin että ei kiinnosta naiset Suomessa siinä mielessä. Se ei ole ulkonäkökysymys.
Suomi on maailman rasistisin ja synkin maa, ja on jo voitto ihmisyydelle kun suomi jää taakse. On voitto kun ei tarvitse kuulla suomalaisten naisten lässytystä.
Jos lämpimässä maassa tulee kaunis nainen kujertamaan viereen, niin mikäs siinä. Jos tuntuu siltä niin tietenkin sitä antautuu nauttimaan elämästä.
Turha sitä on porata, jos muualla naiset on kiinnostavia ja Suomessa ei. Lapsellisuus näkyy juuri näissä nettiporaamisissa, yhyy kun en saa miestä niin haukunpa niitä joilla menee paremmin. Ei kukaan täyspäinen jaksa kuunnella suomalaista naista. Kymmenen minuuttia alkaa olla raja, jolloin alkaa hermo mennä.
Thaimaa ei ole ainoa paikka maailmassa missä harrastetaan seksiä. Jos et tiedä, niin yllätys yllätys, sitä tehdään joka maassa, Suomessa vähemmän. Ymmärrettävästi. Ollessani Suomessa en tarvitse seksiä. Se on helppoa kun ei ole virikkeitä.Ei todellakaan ole kauniita, ihan samaa kuin afrikkalaiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaa ei ole ainoa paikka maailmassa missä harrastetaan seksiä. Jos et tiedä, niin yllätys yllätys, sitä tehdään joka maassa, Suomessa vähemmän. Ymmärrettävästi. Ollessani Suomessa en tarvitse seksiä. Se on helppoa kun ei ole virikkeitä.Siis porasko sun exäs sulle että ei saa miestä?
On ne suomalaiset exät tyhmiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole kauniita, ihan samaa kuin afrikkalaiset
Toi on ihan totta, harvassa on oikeasti kauniit thai naiset.
Sen huomaa kun siellä vähän enemmän viettää aikaansa. Noiden keltanokkien mielestähän kaikki naiset on kauniita ketä lähtee niiden matkaan.
Muistan itsekkin 90 lyvun alussa pari ekaa reissua, oli ihan samanlainen fiilis. Kauniita,parhaita sängyssä, rakastaa mua oikeesti, aina iloisia, palvelee mua kun kuningasta, todella ystävällisiä...
On vaan tässä kokemus tuonut jobkinverran totuutta thaimaanpunaisten lasien taakse. Pari pitempää avioliittoa eka 7v ja toka menossa 9 vuosi on aukaissut silmää ihan kivasti. Aviopuolisona kuten kuka tahansa nainen mistämaasta hyvänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole kauniita, ihan samaa kuin afrikkalaiset
Afrikkalaiset on kauniita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Afrikkalaiset on kauniita.
Onkohan tuossa mukana katkeruutta johtuen jostain tietystä henkilöstä, ei sen huomaamiseen muuten 15 vuotta mene ettei ne niin kauniita olekaan. Vai oliko 15 vuoden ryyppyputki päällä?
- Anonyymi
Yksi hullu tekee aloituksia enemmän kuin kymmenen viisasta ehtii vastata.
- Anonyymi
Sanoo täysin vieraista afrikkalaisten jälkeläisistä tykkäävä
- Anonyymi
Räväytä kuin eerikäinen, niin yksinkertasta se on.
- Anonyymi
Kesällä vaihta Hankkijan lippis Mersu lippikseen. Talvella vanha karvareuhka kannattaa vaihtaa Davy Crockett hattuun.
- Anonyymi
Keräät miljoonaomaisuuden ja tulet kertomaan siitä täällä, toistuvasti.
- Anonyymi
Ei pidä selfieitä napsiskella letku kädessä kylpiessäkään.
-nordaksksksks- Mulla olis muuten Haliwuud hymy, mutta toisessa hampaassa on reikä. Kerran kävelin Pattayalla Väinön katua pitkin kun vastaan tuli niin kaunis nainen, hymyilin sille mutta se ei hymyillyt mulle, esitti vaikeasti tavoiteltavaa. Se johti sitten myöhemmin läheltä piti tilanteeseen seksin suhteen. Seisoin keskellä päivää Kuopion torilla housut kintuissa veitikka puolihölmönä, mutta naista ei näkynyt missään. Meinasin tulla hulluksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972