Koira sateessa

Anonyymi

Ajan pyssykankaan tietä töihin useita kertoja viikossa ja olen huolestunut, onko saksanpaimenkoiran paikka ulkona vesisateessa, ei kai kovin säänkestävä ole.

12

1462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ylleisesti ottaen,tapausta tuntematta,olen sitäkin mieltä että ennen mukuloitten tekemistä tahi minkään luontokappaleen ottamista tulisi suorittaa humanistinen ajokortti sekä tutkituttaa hakijan lanttu nuppitohtorin vastaanotolla ,vaikkasitten yhteiskunnan laskuun.
      Olsi edes muutama surkea kohtalo vältettävissä..kakarat valtoinaan huutamassa kylillä tai koira metrisessä narussa vesisateessa.

Ugh ,olla puhunut.

• Anonyymi

koira palannut myös papintielle jokskin erirotumuodossa
      sateessa haukkuu yöt ja päivät

• Anonyymi

Eikä tuo sää ole kauheen mukavalta koirien kannalta näyttänyt. Ilmoittakaa nyt ihmeessä, jos näette tällaisia heitteillejättöjä.

• Anonyymi

minne pitää ilmoittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minne pitää ilmoittaa

Eläinsuojeluvalvojalle tai poliisille,jälkimmäiseltä saa ainakin sellaisen osoitteen jossa vastataan tällaisiin kysymyksiin ja tarkastetaan olosuhteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläinsuojeluvalvojalle tai poliisille,jälkimmäiseltä saa ainakin sellaisen osoitteen jossa vastataan tällaisiin kysymyksiin ja tarkastetaan olosuhteet.

asia selvä kiitos soitan virtasen koirasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

asia selvä kiitos soitan virtasen koirasta

Yhden samannimisen ajamassa politiikassa kannatetaan huolenpitoa ja oikeudenmukaisuutta heikommille...ei sitten vissiin koske eläimiä,luontokappaleen paikka on ketjun päässä satoi tahi paistoi,sekin mlienee kaikuja edellisen puolueensa politiikasta.?

• Anonyymi

Joo kyllä näin. Ikinä pääse varmaan lenkillekään ja sitä paitsi shääfferi on omistajaan kiintyvä koira.

• Anonyymi

Tää sääfferi ei oo virtasen koira, vaalea talo ja sekainen piha

• Anonyymi

Kenen Koira on kyseessä?

• Anonyymi

Tarkoitetaan varmasti keltaista taloa tien vieressä, valkoinen aita ja piharakennus, siinä ainakin liekassa koira???? Mielestäni saksan paimen koira.

• Anonyymi

En ole kyllä ikinä lenkillä koiraa nähnyt... aika säälittäviä nämä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2097
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2012
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1541
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1352
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1319
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      717
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe