Meillä on siis kaksi kissaa jotka olivat toistensa parhaita kavereita, kunnes toinen kissa katosi. Ennen kissamme oli hyvin leikkisä ja energinen, mutta nyt hän vain nukkuu päivät piilossa eikä jaksa tehdä mitään, hyvä että edes syö. Olisiko mitään mikä auttaa?
Masentunut kissa?
2
69
Vastaukset
- Anonyymi
Minne ja miten se kissa katosi? Haihtui savuna ilmaan, katosi kaapin taakse vai tipahti lattiakaivoon? Oletko yrittänyt sitä etsiä? Jospa se olisi jossain seinänraossa tai kaapin perukoilla? Ei kai kissat noin vain katoa?
- Anonyymi
Eläinlääkärille. Voi olla sairaskin.
ellei ole, se suree kadonnutta.
Minäkin joskus mietin onko kissa kadonnut. Se kylläkin jää aina kotiin, kun lähden töihin. Kun tulen, saa ruokansa, pian se häviää kuin riepu saharaan. Ilmestyy sitten taas, kun olen menossa suihkuun.
Vaatehuoneesta.
Kissani ei käy yksin ulkona. Ei edes halua, on tottunut valjaissa ulkoilemaan kanssani. Tykkää että olemme yhdessä mitä ikinä teemmekin.
Pyytää jopa minua kanssaan lasitetulle parvekkeelle välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184711Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1432043Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181969- 811596
- 1461515
- 161404
- 1041022
- 124862
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849