Jupiter vesimiehessä

Astron

Olen huomannut että monet, joilla Jupiter on astrologisella syntymäkartalla vesimiehessä olisivat hyviä matematiikassa.

Onko täällä lukijoissa sellaisia, jolla on kyseinen Jupiterin merkkisijainti? Olen kiinnostunut kuulemaan kommenttisi aiheesta. :)

8

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sider

      Tässä näitä matemaatikkoja; Marilyn Monroe, Josef Stalin. Muutaman mainitakseni.

      • Astron

        Marilyn Monroella näkyykin olevan Kuun ja Jupiterin konjunktio vesimiehessä. En ole aiemmin tutustunut hänen älylliseen elämäänsä.

        Stalinilla tuo Jupiter vesimiehessä tietenkin syrjäyttää hänen Aurinkonsa jousimiehessä. Hän epäilemättä oli huippulahjakas, mutta itse en muista hänestä erityistä mainintaa missään matemaattisiin ansioihin liittyen.

        Tuo vesimiesvaikutus sopii Staliniin turhankin tyypillisesti, sillä hän rakasti suuria ihmisjoukkoja ja vihasi yksittäisiä ihmisiä.


      • Astron
        Astron kirjoitti:

        Marilyn Monroella näkyykin olevan Kuun ja Jupiterin konjunktio vesimiehessä. En ole aiemmin tutustunut hänen älylliseen elämäänsä.

        Stalinilla tuo Jupiter vesimiehessä tietenkin syrjäyttää hänen Aurinkonsa jousimiehessä. Hän epäilemättä oli huippulahjakas, mutta itse en muista hänestä erityistä mainintaa missään matemaattisiin ansioihin liittyen.

        Tuo vesimiesvaikutus sopii Staliniin turhankin tyypillisesti, sillä hän rakasti suuria ihmisjoukkoja ja vihasi yksittäisiä ihmisiä.

        Kuten Marilyn Monroella, suurella matemaattisella nerolla Carl F. Gaussilla näyttää olleen Kuu vesimiehessä konjunktiossa Pluton kanssa(Pluto tuo aina tiettyä perinpohjaisuutta)-trinissä vesimiestä hallitsevaan Uranukseen.

        Kuu syrjäyttää Gaussin kartan Jupiterin ravussa.


      • sider
        Astron kirjoitti:

        Kuten Marilyn Monroella, suurella matemaattisella nerolla Carl F. Gaussilla näyttää olleen Kuu vesimiehessä konjunktiossa Pluton kanssa(Pluto tuo aina tiettyä perinpohjaisuutta)-trinissä vesimiestä hallitsevaan Uranukseen.

        Kuu syrjäyttää Gaussin kartan Jupiterin ravussa.

        Nerohan se Marilyn Monroe oli.


      • *Valistunut*
        sider kirjoitti:

        Nerohan se Marilyn Monroe oli.

        Enpä ole perehtynyt kyseiseen tätiin itse, mutta vaikuttaa ainakin Sideriä suuremmalta nerolta.

        Eikö Sider tosiaan huomannut, että Astronin viestissä oli kyseessä Gauss eikä Marilyn Monroe? Huomaaminen tietenkin vaatisi lukemisen ymmärtämistä...Ei vahva puoli skepeillä :D


    • *Valistunut*

      Horoskoopit palstalla juuri komeileva Albert Einstein ainakin sopii tuohon kuvaan. Hänellä oli Jupiter vesimiehessä.

    • jupiterveskari

      Mulla on ja joo, olen aina ollut hyvä matikassa ja fysiikassa.

      • Astrolooki

        Onko se Jupiter aspektissa so kulmassa johokin kiertoratansa sisäpuolella olevaan planeettaan? Olisi kiinnostavaa tietää. Yhden tekijän perusteella on vaikea tehdä pitkälle meneviä päätelmiä, vaikka perusolettama näyttääkin lupaavalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe