Olen huomannut että monet, joilla Jupiter on astrologisella syntymäkartalla vesimiehessä olisivat hyviä matematiikassa.
Onko täällä lukijoissa sellaisia, jolla on kyseinen Jupiterin merkkisijainti? Olen kiinnostunut kuulemaan kommenttisi aiheesta. :)
Jupiter vesimiehessä
8
541
Vastaukset
- sider
Tässä näitä matemaatikkoja; Marilyn Monroe, Josef Stalin. Muutaman mainitakseni.
- Astron
Marilyn Monroella näkyykin olevan Kuun ja Jupiterin konjunktio vesimiehessä. En ole aiemmin tutustunut hänen älylliseen elämäänsä.
Stalinilla tuo Jupiter vesimiehessä tietenkin syrjäyttää hänen Aurinkonsa jousimiehessä. Hän epäilemättä oli huippulahjakas, mutta itse en muista hänestä erityistä mainintaa missään matemaattisiin ansioihin liittyen.
Tuo vesimiesvaikutus sopii Staliniin turhankin tyypillisesti, sillä hän rakasti suuria ihmisjoukkoja ja vihasi yksittäisiä ihmisiä. - Astron
Astron kirjoitti:
Marilyn Monroella näkyykin olevan Kuun ja Jupiterin konjunktio vesimiehessä. En ole aiemmin tutustunut hänen älylliseen elämäänsä.
Stalinilla tuo Jupiter vesimiehessä tietenkin syrjäyttää hänen Aurinkonsa jousimiehessä. Hän epäilemättä oli huippulahjakas, mutta itse en muista hänestä erityistä mainintaa missään matemaattisiin ansioihin liittyen.
Tuo vesimiesvaikutus sopii Staliniin turhankin tyypillisesti, sillä hän rakasti suuria ihmisjoukkoja ja vihasi yksittäisiä ihmisiä.Kuten Marilyn Monroella, suurella matemaattisella nerolla Carl F. Gaussilla näyttää olleen Kuu vesimiehessä konjunktiossa Pluton kanssa(Pluto tuo aina tiettyä perinpohjaisuutta)-trinissä vesimiestä hallitsevaan Uranukseen.
Kuu syrjäyttää Gaussin kartan Jupiterin ravussa. - sider
Astron kirjoitti:
Kuten Marilyn Monroella, suurella matemaattisella nerolla Carl F. Gaussilla näyttää olleen Kuu vesimiehessä konjunktiossa Pluton kanssa(Pluto tuo aina tiettyä perinpohjaisuutta)-trinissä vesimiestä hallitsevaan Uranukseen.
Kuu syrjäyttää Gaussin kartan Jupiterin ravussa.Nerohan se Marilyn Monroe oli.
- *Valistunut*
sider kirjoitti:
Nerohan se Marilyn Monroe oli.
Enpä ole perehtynyt kyseiseen tätiin itse, mutta vaikuttaa ainakin Sideriä suuremmalta nerolta.
Eikö Sider tosiaan huomannut, että Astronin viestissä oli kyseessä Gauss eikä Marilyn Monroe? Huomaaminen tietenkin vaatisi lukemisen ymmärtämistä...Ei vahva puoli skepeillä :D
- *Valistunut*
Horoskoopit palstalla juuri komeileva Albert Einstein ainakin sopii tuohon kuvaan. Hänellä oli Jupiter vesimiehessä.
- jupiterveskari
Mulla on ja joo, olen aina ollut hyvä matikassa ja fysiikassa.
- Astrolooki
Onko se Jupiter aspektissa so kulmassa johokin kiertoratansa sisäpuolella olevaan planeettaan? Olisi kiinnostavaa tietää. Yhden tekijän perusteella on vaikea tehdä pitkälle meneviä päätelmiä, vaikka perusolettama näyttääkin lupaavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764